Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
Gebruiksgemak
Boedelbak
8.5/10

Kregen het slot er met heel veel moeite af. Eerst verkeerde sleutel mee gekregen van medewerker. Daarna met veel gedoe eindelijk de bak los gekregen

Goede prijs

Het slot

Het was bij de verhuurlocatie niet bekend dat ik een aanhanger had gereserveerd

Prima geregeld. Wel wat onduidelijkheid bij bevestiging reservering. Ik wilde een tandem-asser, maar kreeg vervolgens een enkelasser aangeboden in de reservering.

Ik heb uiteindelijk...

Makkelijk te regelen en veel variatie in aanhangers

Duidelijker zijn over 24/7 bereikbaarheidm. Dit staat op de site, maar als je belt buiten kantooruren wordt en doorverwezen naar de site of moet je de volgende werkdag terug bellen.

Netjes van te voren doorgekregen dat ik de bak op een andere locatie kon ophalen in verband met een sleutel probleem.

De naam van het Afhaalstation is al lange tijd gewijzigd. Molenweg 117 Nijmegen heet nu de haan i.p.v. BP.

Prima aanhanger en alles goed geregeld

Het zou goed zijn als je de boedelbak op iedere verhuurlocatie in NL kan afhalen en op een andere locatie kan ophalen. Dan scheelt tijd en dat maakt het bedrijf ook duurzamer. Rijden met een aanhanger kost meer tijd en meer benzine. Als Julie dit aanbieden, onderscheiden jullie je ook van de rest van de verhuurders van aanhangwagens.

Vriendelijke medewerker. Deugdelijk materiaal

Gewoon een aanhanger gehuurd. Gisteren had ik een enkelasser. Was gewoon netjes voor mekaar. De vorige keer echter had ik een tandemasser gehuurd waarvan gewoon 1 band helemaal leeg was. Dat vond...

Zoals boven al beschreven, controleer aub vaker de bandenspanning.

A.Wakker

Boedelbak gereserveerd via internet. Deze stond keurig klaar op het afgesproken adres.