19512 beoordelingen

19512 Reviews

Daniel Sluymers

Gewoon zoals het hoort

Wat beter instructies

Goed geholpen! Ik trof een natte bak met restant laminaat er in. Als oplossing heb ik de prijs van een kleinere bak betaald. Prima oplossing

Klacht werd direct serieus genomen

Extreem veel invul werk. Snap niet helemaal wat alle gegevens van de trekauto te maken hebben met het huren van de bak

Zeer klantvriendelijk

H.M. Ruigrok van der Werve

Snelle communicatie, prima online te boeken, duidelijk.

Het gemak waarmee je kan huren online en in de buurt. Was voor mij eerste ervaring.

Ja: de spanbanden die geleverd werden bij de motortrailer (waar ik overigens om moest vragen en de medewerker van de Total zei dat hij geen spanbanden had). Na doorvragen gevonden. Helaas waren dit spanbanden die erg breed zijn en hele grote haken hebben: deze grote haken zijn niet echt fijn vast te maken op de motortrailer want oogjes/gaten zijn een stuk smaller. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om smallere spanbanden te lenen bij een kennis; hiermee kon mijn motor beter en veiliger worden vastgezet.

Jan Tolsma

Over het algemeen goed.
Maar ik heb op de website van boedelbak al mijn gegevens al ingevuld (bij de reservering) en als ik de aanhanger op kom halen moet ik weer op papier mijn gegevens...

Wat ik zeg, dubbel papierwerk. Ik had de print zelfs meegenomen.

Therese van Veen

We stonden niet geregistreerd als reservering. Gelukkig was er nog wel een aanhanger beschikbaar.

goede aanhanger

betere registratie is nodig

Makkelijk te reserveren .

Goed bereikbaar

Prima maar banden waren niet op spanning

Er zat een Dekzeil bij

Misschien een slot erbij?

Wiel geblokkeerd bij afhalen

Staat aanhanger vooraf controleren alvorens te verhuren

Bij de verhuurder bleek dat de online gereserveerde bak niet beschikbaar was. Dit is op de dag van reservering door verhuurder aan boedelbak meegedeeld en dan verwacht ik daarover geïnformeerd te...

Er werd meegedacht aan een oplossing. Ook bij moeizaam aankoppelen werd hulp geboden.

Het verhuurbedrijf leek geen blaam te treffen m.b.t de reeds verhuurde bak. Die hebben het doorgegeven. Geen tips, alleen tops!