Gebruiksgemak
Technische staat
8.2/10

Anita Beerendonk

Slecht

Flexibiliteit wanneer de huur wordt geannuleerd, dus pa je voorwaarden aan. Nu vangen juliie geld van een klant terwijl de klant geen gebruik gemaakt heeft van een boedelbak

Waarvoor heb je de Boedelbak gebruikt?

Vervoer nieuwe deur was het plan alleen ging dit niet door

Robert Martijn Kuipers

Aankomst geen neuswiel aanwezig
Om moeten zetten van andere bak.
Dus spullen noet oporder.

Nee

Controle aanwezig materiaal

Goederen

Johan Schaap

Deze keer niet zo positief. Aanmelden prima, betaling flitsend. Ophalen kar verliep niet zo goed. Er bleek een lampenkap beschadigd. Ook de verplichting werkte niet goed. Daarom heb ik de sleutel en... Deze keer niet zo positief. Aanmelden prima, betaling flitsend. Ophalen kar verliep niet zo goed. Er bleek een lampenkap beschadigd. Ook de verplichting werkte niet goed. Daarom heb ik de sleutel en snoer weer ingeleverd en geen gebruik gemaakt van de boedelbak. Geprobeerd dit telefonisch te melden. 2 x alle medewerkers in gesprek. Toen een mail gestuurd om mijn geld terug te laten storten. Dit is nog een vraagteken of dit gaat lukken. Ik heb geen gebruik gemaakt van de boedelbak, dus vraag ik echt mijn geld terug. Hier doet men een beetje moeilijk over, volgens de mij toegestuurde mail.

Ze was behulpzaam, maar kon ook slechts een belletje plegen naar aanleiding van mijn problemen. Toen ik de aanhangwagen niet ging gebruiken en de sleutel bij haar had ingeleverd, kon ze niets meer... Ze was behulpzaam, maar kon ook slechts een belletje plegen naar aanleiding van mijn problemen. Toen ik de aanhangwagen niet ging gebruiken en de sleutel bij haar had ingeleverd, kon ze niets meer voor mij betekenen.

Betere communicatie Boedelbak met verhuur locatie en klant

Waarvoor heb je de Boedelbak gebruikt?

Ik heb hem niet gebruikt, omdat de verlichting niet in orde was. De bedoeling was om hout te halen bij een bedrijf in Allmaar

Dennis Walta

Redelijk

vriendelijk

Technische staat aanhangwagen. Remmen waren niet in orde

Ophalen scooter

Ric

Fijn

Snel geholpen

Nvt

Vervoer milieustraat

Johannes Posthoorn

Matig. De bak was moeilijk op de auto te krijgen. De dissel moet worden gesmeerd.

Goede hulp van de medewerker

Onderhoud aan de bak

Kast vervoeren

Annemieke Colard

Altijd prima bak en vlotte reservering

Vriendelijke mensen, weten hoe verhuur werkt.

Overschrijven van een digitale aanvraag naar een papier is toch niet meer van deze tijd.

Verhuizen van meubelstukken

Robertus Drummen

Op zich prima, maar toen ik de aanhanger ging ophalen was niets bekend van de reservering die ik online gemaakt had.

Vriendelijk

Meer aandacht voor de klant zou fijn zijn. Nu werd alleen de sleutel overhandigd en twee stroomkabels. Rest moest ik zelf buiten alleen uitzoeken.

Waarvoor heb je de Boedelbak gebruikt?

Transporteren van afval naar milieupark

René Zwaan

Prima aanhanger, goede website

Toegankelijke website, vlotte bevestiging van reservering

Waarom nog handmatig een formulier invullen terwijl dat online allemaal al gedaan is. Ik zou zeggen, formulier klaar leggen, identificeren, handtekening eronder, betalen en klaar.

Kleine verhuizing

Hans Romers

Prima service

Schoon en dicht bij huis

Selfservice toepassen

meubels vervoeren