Gebruiksgemak
Optische staat buitenkant
Technische staat
8.2/10

Vinanda De Vrij

Bedrijf is niet open op de tijd dat er gereserveerd is. Hele dag en planning voor de verhuizing in het water gevallen. Was pas 2 uur na reservering een medewerker aanwezig.

Nee

Dat de tijden om te reserveren kloppen met de openingstijden

Verhuizing

Gijs Ter Horst

Ik kreeg een boedelbak waarvan de verlichting niet werkte, maar toen ik snel terugreed om dat te melden moest ik het hele bedrag afrekenen. Zelden zo'n slechte ervaring gehad, en ik kom nooit meer... Ik kreeg een boedelbak waarvan de verlichting niet werkte, maar toen ik snel terugreed om dat te melden moest ik het hele bedrag afrekenen. Zelden zo'n slechte ervaring gehad, en ik kom nooit meer terug.

Geen enkele

Deugdelijke spullen verhuren

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Geen enkel, omdat de verlichting niet werkte

Robert Verhoeff

Bij de verhuurlocaties is iedereen behulpzaam en vriendelijk.
De bak zelf is prima.

Sterke aanhangers.

Kwaliteit van verlichting kabel kan beter. Soms zie je de stroomdraden zitten uit de stekker.
Al 2x gehad dat de bak op locatie niet beschikbaar is. En rij ik er langs (met een andere bak) dan zie ik ze wel staan bij de verhuurlocatie die ik in eerst instatie had gekozen.
Een hele sterke verbeterpunt zou zijn dat je de bak ook bij een ander punt kan inleveren dan dat je hem heb opgehaald.

Vervoer quad voertuig.

Thierry Verduijn

Soepel

Boeken en direct ophalen

Ongeinteresseerd

Afvoeren tuinaarde

Harmen Stakenburg

Gemengde gevoelens. Nu tot twee keer toe een slechte ervaring gehad bij de verhuurlokatie.

Niet

Betere instructies en betere medewerkers.

Afval

Remco Winter

Boedelbak prima, kapot achterlicht maar dat kan gebeuren.

Makkelijk, snel en voordelig geregeld.

Medewerkster verhuurlocatie had geen idee wat te doen met de info over kapot achterlicht.

Vervoer houten vloerdelen.

Jeroen Van Egmond

De eerste aanhanger had een kapot achterlicht. Omdat ik alleen was bij ophalen kon ik dat pas bij thuiskomst controleren. Dus weer terug. De tweede had een kapotte stekkeraansluiting. De eerste werd... De eerste aanhanger had een kapot achterlicht. Omdat ik alleen was bij ophalen kon ik dat pas bij thuiskomst controleren. Dus weer terug. De tweede had een kapotte stekkeraansluiting. De eerste werd overigens gewoon weer meegegeven aan een andere huurder. De derde aanhanger was wel goed.

Makkelijk om een aanhanger verhuurder in de buurt te hebben.

Onderhoud het materiaal beter. En verzin iets voor snellere meldingen aan de onderhoudsploeg

Verhuizing

xx

Snel, matige kwaliteit (achterlichten kapot, slechte wegligging )

snel geregeld

beter onderhoud

verhuizen

Ronnie De berg

Ideaal om zo even een aanhanger te huren. Alleen probeer iets te bedenken dat je hem met een qr code een slot eraf kan halen, en dan gelijk kan betalen. Ik vind het onhandig om naar binnen te lopen.... Ideaal om zo even een aanhanger te huren. Alleen probeer iets te bedenken dat je hem met een qr code een slot eraf kan halen, en dan gelijk kan betalen. Ik vind het onhandig om naar binnen te lopen. Zeker als het druk is.

Was prima.

Zal makkelijk zijn als je met een QR code een slot eraf kan halen. En dan gelijk meenemen.

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Voor gereedschap en materialen.

henk groen

Prima, alles was snel geregeld

snelle service

de binnenkant had schoner kunnen zijn

vervoeren meubels