Gebruiksgemak
Optische staat buitenkant
Technische staat
8.2/10

Anita

Verlichting werkt niet goed. Er lijkt kortsluiting te ontstaan. Aanhanger zelf is ruim genoeg, lekt wel een beetje.

Check voor verhuur altijd bedrading. Het natte weer mag geen reden zijn voor kortsluiting en niet goed werkende verlichting.

Verhuizing

Roelof Peter Veenman

Uitstekende aanhanger met een prachtig nieuwe huif, rijdt prima en heeft een goede wegligging, voldoende laadvermogen.

Keurige aanhanger met huif.

De aanhanger wilde niet loskoppelen, een tijd geprobeerd,en met het nodige gepiel, toch de geladen spullen kunnen lossen, vervolgens naar de benzinepomp teruggebracht, en de medewerker gevraagd, hoe... De aanhanger wilde niet loskoppelen, een tijd geprobeerd,en met het nodige gepiel, toch de geladen spullen kunnen lossen, vervolgens naar de benzinepomp teruggebracht, en de medewerker gevraagd, hoe krijg ik hem losgekoppeld, maar daar wist zij geen antwoord op,
Gelukkig voor ons was er een klant die wilde wel helpen, en vervolgen drukte hij een bijna onzichtbaar palletje in, en JAWEL hij was los!!! De medewerker zou hiervan op de hoogt moeten zijn, of simpelweg een instructie beschikbaar moeten hebben, of vermeld het op de dissel. Voorkomt een hoop gehannes.!! Maar “eind goed al Goed”

Ophalen van een Hometrainer

Dionysius Izaäk van Veldhuizen

Handig!

Helder en correct

Waarvoor heb je de Boedelbak gebruikt?

Kast halen en weg brengen

Albert van muiden

Makkelijk boeken, Electra werkte niet

makkelijk boeken

volgens mij was kabel slecht, dat was zichtbaar. wees daar zorgvuldiger mee

vervoer tafel

M. Mol

De transitie verliep makkelijk en personeel was erg vriendelijk

Bak was niet schoon. Controle erop zou fijn zijn.

Om een bed op te halen

Evert Verboom

Aanhanger reed goed.stekker voor verlichting was kapot en gaf geen goed signalen door

Niet echt.tanken is er altijd prima maar service voor boedelbsk is dlecht

Duidelijker zijn over voorwaarde van de borg

Tegels

Jacobus Boom

Ik had een boedelbak besteld met oplooprem en kreeg er een zonder ,daar was ik niet blij mee ,de medewerker bij makro Vianen was behulpzaam maar kon mij verder ook niet helpen,

Zorg dat de klant krijgt wat hij besteld heeft ,je betaald er ook extra voor met oplooprem

Kleine verhuizing

Bernard Van den Brink

Makkelijk te huren

Snelle service

Beter controleren op inname

Spullen wegbrengen naar milieupark

Cornelis van der Steen

Prima kwaliteit voor een gunstige.prijs
en altijd in de buurt

hulpvaardig

bak beter controleren bij inleveren

zakenlikk

Ferdinand K.

Matig. Door een file was ik 15 minuten later met het terugbrengen (totaal 3 uur en 15 minuten weggeweest), waardoor ik het dagtarief moest betalen in plaats van het lagere tarief. Als ik dat had... Matig. Door een file was ik 15 minuten later met het terugbrengen (totaal 3 uur en 15 minuten weggeweest), waardoor ik het dagtarief moest betalen in plaats van het lagere tarief. Als ik dat had geweten…. Het zou aan de regels van Boedelbak liggen, niet aan het tankstation.

Nee

Zie ervaring. Flexibiliteit.