Gebruiksgemak

willem

Nieuw-vennep

vriendelijk

Kampen

De reservering kreeg ik via mail bevestigd, maar bij het bedrijf waar ik de Boedelbak ophaalde was de reservering niet binnen gekomen. Het kwam gelukkig allemaal goed!

Ligging verhuur bedrijf!

Visser

Vlot en vakkundig geholpen

Haarsma

geen opmerkingen

Youri

Verlichting was helaas gebrekkig en er waren meerdere lampjes die niet werkend waren naar alle waarschijnlijkheid de lampjes zelf stuk dit gelijk aangegeven bij de pomp medewerker hij zei dat hij... Verlichting was helaas gebrekkig en er waren meerdere lampjes die niet werkend waren naar alle waarschijnlijkheid de lampjes zelf stuk dit gelijk aangegeven bij de pomp medewerker hij zei dat hij helaas niks kon betekenen en dat de technici helaas maar eens in de aantal weken kwamen en dat de gebreken al bekend waren verder was alles in orde en werden er goede materialen bijgeleverd om de lading goed te zekeren

Mvg, youri

Vriendelijk personeel, goed zeker materiaal

Aanhangers vaker repareren en of nalopen vanuit boedelbak

particulier

Ik had type C gereserveerd, echter de rechter knipperlicht deed het niet waardoor ik genoodzaakt was een duurder type te huren. Hier was ik natuurlijk niet echt blij mee

niet

wat denkt u zelf?

Prettig geregeld

hulpvaardig en juiste soorten kabels voor verlichting klaar liggen

indien chauffeur niet huurder is was in eerste instantie onduidelijk op het formulier

Geen hulp

De medewerkers opleiden, ze hadden geen idee welke kabel, hoe de handrem eraf moest en hoe het slot werkte.

Prima. Wagen was wel wat vies. LA knipper deed het niet en was bekend bij verhuur.

Mooie locatie ruimte openingstijden

Beetje wat meer onderhoud/wassen zou wel mogen

De boedelbak zelf was goed. Maar de dames van het tankstation hadden best een handje mogen helpen. Ik ben 5 x op en neer naar binnen gelopen omdat er dingen niet lukte (zoals het slot openkrijgen)... De boedelbak zelf was goed. Maar de dames van het tankstation hadden best een handje mogen helpen. Ik ben 5 x op en neer naar binnen gelopen omdat er dingen niet lukte (zoals het slot openkrijgen) of dat ik iets niet begreep.

Ik kwam om 10.15 ipv 10.00 en mocht de bak tot 13.15 huren ipv 13.00

Zie vorige

Reactie Boedelbak:

Door ons selfservice verhuurconcept en uit veiligheidsoverwegingen voor de medewerker van de betreffende locatie, is het helaas niet mogelijk u te helpen bij het aan/afkoppelen van de... Door ons selfservice verhuurconcept en uit veiligheidsoverwegingen voor de medewerker van de betreffende locatie, is het helaas niet mogelijk u te helpen bij het aan/afkoppelen van de aanhangwagen. Uiteraard kan men u wel informatie verstrekken over de werking van het bijvoorbeeld slot e.d. Tevens doen wij ons uiterste best om onze klanten op de hoogte te stellen van de zaken die komen kijken bij het rijden met een aanhangwagen van Boedelbak. Via de website www.boedelbak.nl, Folder, Callcenter en op de huurovereenkomst, proberen wij u zo goed mogelijk te informeren.