Gebruiksgemak

Medewerkers helpen uitstekend

Geen. Blijf zo doorgaan

Kevin Kuik

Matig

Het ophalen van de aanhanger was makkelijk te doen.

De aanhangers controleren op verlichting en of hij schoon is, en de juiste prijzen en datum noteren bij de factuur! De uiteindelijke factuur was vele malen duurder dan aangegeven!

Raffi Shahbaz Nazarian

Naar aanleiding van mijn recente ervaring met het huren van een aanhangwagen bij uw faciliteit, voel ik me genoodzaakt mijn feedback te delen, welke helaas van een negatieve aard is. Mijn besluit om... Naar aanleiding van mijn recente ervaring met het huren van een aanhangwagen bij uw faciliteit, voel ik me genoodzaakt mijn feedback te delen, welke helaas van een negatieve aard is. Mijn besluit om dit schrijven te richten is ingegeven door meerdere onvolkomenheden gedurende het gehele huurproces, welke ik hieronder zal toelichten.

Allereerst ontbrak het aan een voorafgaande instructie of een begeleidende video die het proces van het aankoppelen en afkoppelen van de aanhangwagen zou vereenvoudigen. Dit resulteerde in aanzienlijke moeite en tijdverlies aan mijn zijde, wat had kunnen worden geminimaliseerd of geheel voorkomen indien adequate voorlichtingsmaterialen waren verschaft.

Voorts heb ik tijdens het proces onvoldoende ondersteuning ervaren van het personeel ter plaatse. Het is vermeldenswaard dat de competentie en de bereidheid om assistentie te bieden door het personeel van het betreffende pompstation te wensen overliet. Dit kwam scherp tot uiting toen ik geconfronteerd werd met een uitdaging bij het afkoppelen van de aanhangwagen. Tot mijn teleurstelling was de aanwezige medewerker niet alleen niet in staat om assistentie te verlenen, maar was er ook een terughoudendheid om verdere hulp in te roepen door bijvoorbeeld de manager of een andere verantwoordelijke te contacteren.

Deze verzameling van tekortkomingen heeft geleid tot een uitermate teleurstellende ervaring, die niet alleen tijd en moeite heeft gekost, maar ook mijn vertrouwen in de kwaliteit van de door uw onderneming aangeboden dienstverlening heeft geschaad.

Ik hoop dat deze feedback als constructief wordt beschouwd en aanleiding geeft tot herziening van uw procedures en training van uw personeel, zodat toekomstige klanten een meer positieve ervaring zullen hebben.

Casper Visser

Prima voor mij de 2e keer en goed bevallen

Netje en wat fijn is betalen aan de balie

Aanhanger gereserveerd op internet en op de pomp wisten ze van niets

Onderdelen halen

Ruud Willemse

Prima gegaan online gereserveerd

Overzichtelijk en duidelijk online kunnen boeken en gemakkelijk afhandelen met ophalen

Veel knoppen afgebroken van de huif.
En bak was niet schoon gemaakt.

Tuinmeubelen vervoeren

Arjan Verweij

Snelle afhandeling

Direct geholpen, sleutel ontvangen

Verstelbaar wiel kan eraf vallen

Verhuizen

Erik Fricke

Goed geholpen en de dubbele betaling teruggestort

Goed materiaal

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Garagebox leegmaken en vele spullen afvoeren naar gemeentewerf

Ellen Van veldhuisen

Top

Verkeerde boedelbak gereserveerd. Medewerker andere beschikbare meegegeven. Top

Ne4

Meubels

P. M.

Het gebruik van de boedelbak an sich was prima, maar we hadden graag wat meer hulp gekregen van de aanwezige medewerkers. We moesten zelf constateren dat er nog een verloopkabel miste (die kregen we... Het gebruik van de boedelbak an sich was prima, maar we hadden graag wat meer hulp gekregen van de aanwezige medewerkers. We moesten zelf constateren dat er nog een verloopkabel miste (die kregen we niet direct mee) en bij inleveren bleek dat er ook nog een ijzeren kabel gebruikt had moeten worden. Als iemand een aanhangwagen huurt, mag je ervanuit gaan dat diegene dat niet dagelijks gebruikt. Ik vertrouw dan ook op de materialen die erbij zitten en ga er niet vanuit dat ik zelf nog moet constateren welke onderdelen er missen. Gewoon even iemand die met ons meeliep, was dus erg prettig geweest.

Makkelijk in gebruik

Zie boven.

Verplaatsing meubels

Guido Vink

Prima geregeld

Wist precies wat de bedoeling is.

Niks

Goederen vervoer.