Gebruiksgemak
Optische staat buitenkant
8.5/10
Technische staat
8.1/10

Via internet een bak besteld, niet direct reactie en ik moest snel iets afspreken, ik naar tankstation, bleek al bezet te zijn.
Toen via internet andere locatie gezocht en deze opgebeld. Ja er...

Dat blijkt bij geen reservering van bak op locatie medewerkers via internet een alternatief geven. Dat weet niemand tot je het zo ervaart

Zie eerste verhaal

Prima. Online reservering. Vriendelijke service bij het ophalen en terug brengen.

nvt

Basis tarief huur verhoogd met uurtarief. Nu boedelbak slechts 1 1/2 uur nodig maar betaal dan wel 3 uurtarief!

Nijenhuis

Dit was de tweede teleurstellende ervaring met Boedelbak vanuit Harlingen binnen een periode van ongeveer 1 maand.
Eerste keer blijkt het disselslot kapot te zijn (ook niet bekend bij Esso...

Geen enkele besef wat de staat is van het product en het interesseert ze ook niet.

Zorg dat je weet wat er staat als verhuur en wat de status is.

De bak is netjes en schoon. Bij het reserveren een prima communicatie en correcte service bij het ophalen en brengen.

Goede service. Wel ouderwets een papieren contract invullen.

Geen disselslot aanwezig.

Ahmed

Ronduit slecht, ik huur niet meer via u!

Niet één

Als iemand reserveert, zorg dan ook dat dit bij de betreffende locatie kenbaar wordt gemaakt. Door u heb ik heen aanhanger kunnen huren en verloor ik een dagdeel om het op te lossen.

Jammer dat reservering niet doorgegeven is aan verhuurder ophaaladres

nee

zie ervaring

Prima geen bijzonderheden

Medewerker van totaal was echt ontzettend behulpzaam en had alle kennis zodat wij de boedelbak konden gebruiken

Klussert

Aanhangwagen was prima

Makkelijk online te reserveren.
De locatie die ik had gekozen was niet beschikbaar en ik kreeg een nieuwe locatie aangeboden. Heel fijn, beter dan het weer zelf moeten uitzoeken.

De medewerker van het pompstation was ontzettend vriendelijk, maar had geen idee hoe ze de reservering af moest handelen. Mevrouw werd er helemaal nerveus van.
Misschien dat ze extra training kan krijgen.
Het zou handig zijn als ze een stroomschema zou hebben. Ze moest in een schriftje handgeschreven aanwijzingen volgen. Als ze een kaart zou hebben met een stroomschema/stappenplan dan zou ze er zo doorheen wandelen.
Het halen en brengen heeft mij ter plekke zeker een half uur gekost.
Nogmaals, de pompmedewerker was echt super vriendelijk! Door haar houding vond ik het niet zo erg om te wachten.