Gebruiksgemak
Boedelbak
Optische staat buitenkant
Technische staat

Michel

Locatie gesloten tijdens beschikbare tijdslot via online boeken, sta nu voor gesloten deur. Niemand bereikbaar.

Geen, ik krijg geen bak

Zorg dat je geen tijdsloten kunt kiezen waarop de locatie gesloten is.

Verhuizen

Michiel

Snelle service bij ophalen en terugbrengen

Neuswiel van de aanhanger was volledig versleten maar dit leek de medewerker niet zoveel te interesseren

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Wegbrengen van spullen naar kringloop en milieustraat

Johan

Contact met medewerker boedelbak was prima. Prettig dat ik de boedelbak de avond vooraf kon ophalen vanwege de late opening van de verhuurlocatie de volgende ochtend. De aanhanger zelf was ook... Contact met medewerker boedelbak was prima. Prettig dat ik de boedelbak de avond vooraf kon ophalen vanwege de late opening van de verhuurlocatie de volgende ochtend. De aanhanger zelf was ook prima. Verhuizing zonder problemen kunnen uitvoeren.

Overkapping van de aanhanger was prima en fijn dat klantenservice boedelbak wilde meedenken bij het ophalen en terugbrengen van de boedelbak.

Volgens afspraak had ik de boedelbak op de verhuurdag tot 20:45u gehuurd. De medewerker van de verhuurlocatie wilde echter dat ik de bak eerder zou terugbrengen ivm veiligheid medeweker 's avonds.... Volgens afspraak had ik de boedelbak op de verhuurdag tot 20:45u gehuurd. De medewerker van de verhuurlocatie wilde echter dat ik de bak eerder zou terugbrengen ivm veiligheid medeweker 's avonds. Heeft voor mij geen problemen opgeleverd, maar je wordt ter plekke wel voor een voldongen feit gesteld.

Voor welk doel heeft u de Boedelbak gebruikt?

Verhuizing van zoon die op kamers is gaan wonen

Prima optie om even snel iets op te kunnen halen of weg te brengen.

nette vrolijke dame

Zorg dat er even gecontroleerd wordt, hoe de binnenkant eruit ziet.

Gekochte materialen ophalen

JJ Milder

Mijn ervaring is negatief. De aan hanger lag vol met zand en takjes van coniferen. Ik kon de meubels er niet opzetten en heb de aanhanger eerst schoon moeten vegen

De aan hanger was aanwezig op de afgesproken tijd

De medewerker was erg onvriendelijk.

Verhuizing

Jorgen Kerstens

Technische staat aanhangwagen laat te wensen over

Prettige mensen, goed geholpen

bij een snelheid tussen 40-60 kmh hobbelt de aanhangwagen dusdanig dat de hele auto meehobbelt. Ben na 3 min gestopt omdat ik dacht dacht de bandenspanning te laag was. Dit was niet het geval, lijkt... bij een snelheid tussen 40-60 kmh hobbelt de aanhangwagen dusdanig dat de hele auto meehobbelt. Ben na 3 min gestopt omdat ik dacht dacht de bandenspanning te laag was. Dit was niet het geval, lijkt op kromme as/velg. Heb dit zowel direct na het ophalen (dus leeg) en met volle lading ervaren.

Vervoer haardhout

Hans van der Meer

Ik ben een beetje teleurgesteld, de rechter knipperlicht deed het niet. verschillende kabels geprobeerd, en toen was het probleem onze steker van de auto. maar wat we ook deden hij ging niet werken.... Ik ben een beetje teleurgesteld, de rechter knipperlicht deed het niet. verschillende kabels geprobeerd, en toen was het probleem onze steker van de auto. maar wat we ook deden hij ging niet werken. de rest deed het allemaal wel dus in mijn optiek was het lampje stuk. Door deze onduidelijkheid was er al een half uur verstreken van onze huur tijd en dat waren we ook te laat met inleveren en toch moest we toen het bedrag betalen zonder de korting. Zon aanhanger moet gecontroleerd zijn voordat deze opgehaald word.

Altijd te huren.

controleer van te voren of verlichting werkt!

Verhuizen van meubels

Henk Boeren

Meedenkende en helpende medewerksters

Vethuizing

Ties Philippi

Redelijk oude boedelbak, koppeling werkte niet helemaal lekker. Geen bevestigingsclips voor de stroom dus het zat er op hoop en zegen in. Afhalen van de parkeerplek was bijna niet te doen.

Het doel is bereikt waarvoor hij is gehuurd

Ruimere plek om te koppelen, nieuwe koppeling, deze klemde

Ophalen badkamer