20087 beoordelingen

Technische staat
8.1/10

20087 Reviews

Gvd W

Fantastisch!! Was voor ons de 1e maal. Onze dochter verhuisde haar inboedel van kamer in Zwolle naar een kamer in Amersfoort. Alles paste in de bak. Ook handig om aan het eind van de dag al je...

Niet echt sterke punten. Maar we werden zeer vriendelijk geholpen door het personeel.

Aanhangwagen had enkele gebreken. Het linker achterlicht / remlicht werkte niet, van andere verhuurbedrijven ben ik gewend dat men hier direct even naar kijkt, nu bleef het bij "noteren"....

Na online reserveren zou het prettig zijn als er al een deels ingevuld huurcontract klaar lag op locatie. Moest nu allerlei gegevens invullen terwijl ik dit online ook al had gedaan.

Lekker makkelijk. Opgehaald bij een benzinestation. Staan klaar alles werkt en er kan veel in.

Vakkundig en erg vriendelijke

J.H. Kool

Voldoende

Beter onderhoud aan de aanhanger(s) is wenselijk. De breekkabel was bijvoorbeeld bijna doorgesleten en het neuswielmechanisme was zo droog/verroest dat het nauwelijks te draaien (omhoog/omlaag) was.

in de buurt

slot (diefstalbeveiliging)

Makkelijk geregeld, niets op aan te merken.

Makkelijk, snel en goedkoop

Makkelijk en snel

Techno-broker BV

Prima bak voor goeie prijs!

Had bij inlevering verwacht dat medewerker even zou controleren/buiten komen kijken.

Goed en betrouwbaar.