19190 beoordelingen

Technische staat
8.1/10

19190 Reviews

A. de vries

Perfecte manier om over kleine afstanden te gebruiken voor een verhuizing.

Geen moeilijk gedoe, papieren invullen en klaar.

Alles naar wens en in mijn beleving geen verbeteringen mogelijk.

Naar volle tevredenheid gebruikt om snoeiafval af te voeren.

de in eerste instantie meegeleverde 7-gats electra verbindingskabel bleek niet te werken. De daarna ter vervanging meegegeven kabel gelukkig wel.
Om mij onbekende reden stond bij het bedrijf een type CH gereserveerd, hoewel ik via internet een type C had besteld.

Makkelijk om grote dingen te vervoeren.

Niet specifiek

Achterlicht boedelbak bleek stuk. En was al eerder gemeldt

Rob Harsing

Tijdens zoeken op internet naar aanhangerverhuur in de Hoeksche Waard kwam ik op de site van Boedelbak terecht. Snel een locatie in de buurt gevonden en duidelijke info over de verhuur voorwaarden...

Duidelijke voorwaarden en website, alles snel geregeld, aanhanger zelf in goede staat.

Bij het aansluiten van de elektrokabel ontstond er wat sluiting in de verlichting. Zowel stopcontact als kabelstekker bleken kurkdroog en wat geoxideerd. Nu heb ik behoorlijk wat ervaring met aanhangers, dus de spuitbus contactspray lag al in de kofferbak. Deze even gebruikt en alles werkte weer naar behoren. Ook het slot ging wat moeizaam, maar daar hielp de spuitbus WD40 weer prima om het slot gangbaar te maken.
Dit zou echter een taak van de verhuurder moeten zijn. Kwestie van regelmatig nakijken en onderhoud.

Ik heb een aanhanger type C gehuurd voor een avond om meubels te vervoeren. Gereserveerd via de website van Boedelbak. Die is helder en overzichtelijk. Veel locaties beschikbaar, duidelijke mail na...

Goede website, eenvoudige keuzes, altijd wel een locatie in de buurt.

Maak het meegeleverde snoer een centimeter of 10-15 langer.
Misschien helpt een compacte instructie op papier (als die er niet al is) om personeel dat niet zo vertrouwd is met de procedures sneller te laten werken.

De ervaring is goed.
Reserveren was eenvoudig.
De aanhanger was verkeersveilig voldeed aan de verwachting.

Zie hierboven.
Tevens de nummerplaat (die ik vergeten was mee terug te nemen) was bewaard.

Nvt

NTS Arnhem

Ik vond het vervelend dat ik in de shop het hele formulier moest invullen, terwijl ik dat via internet al bijna helemaal had gedaan. Ik had juist niet verwacht dat ik dat weer allemaal moest doen.

De medewerker wist precies wat hij moest doen om de dienst snel te verlenen. Bovenstaande kan hem niet aangerekend worden natuurlijk, hij volgt gewoon de procedure.

zie boven

Martijn Koch

Mijn ervaring is positief. Boedelbak biedt haar diensten op een laagdrempelige wijze aan.
Dit nodigt uit om vaker een aanhanger te huren.

Nee, geen opvallend sterke punten.

Wat mij verbaasde is, dat ik bij de reservering mijn gegevens digitaal heb ingevuld.
Bij het afhalen mocht ik alles opnieuw op een formulier invullen.
Je zou in de huidige tijd verwachten dat de bekende gegevens al zouden zijn ingevuld.
Deze werkwijze is niet echt klantvriendelijk.
Hiernaast is het blijkbaar ook niet gebruikelijk dat een medewerker even meeloopt.

Jan de Rijke

Zeer tevreden, ideaal dat ik van tevoren de maten en beschikbaarheid kan zien.

Uitleg en tips van de medewerkster.

Miste 1 bevestigingsschroef van linker spatscherm, waardoor bij snelheden boven de 60 km/uur het spatscherm begon te trillen.