Locatie en Faciliteiten
Fungehalte
Materiaal
Veiligheid
Hoe vond je onze instructeurs?
Sfeer en Beleving

Joris

Veel Fun gehad met goede instructeur!!

G Boogerman

Super les!

Kim

Relaxte sfeer, ontspannen en vakantiemodus-gevoel.

Dirk Verboom

Erg leuk opgezet! En enthousiaste medewerkers!

Spark design & innovation

Een SUPer sportief en fun bedrijfsuitje gehad. Heel relaxed en goed geregeld allemaal. De BBQ was ook heerlijk!

Thomas Bink

Wat een Top bedrijf is dit. Hiervoor contact gehad met een concurrent. Die vervolgens 3x afzegt. Waardoor we over de zeik waren. Vervolgens contact opgenomen met dit bedrijf en we konden de volgende... Wat een Top bedrijf is dit. Hiervoor contact gehad met een concurrent. Die vervolgens 3x afzegt. Waardoor we over de zeik waren. Vervolgens contact opgenomen met dit bedrijf en we konden de volgende dag al komen. Gelijk gedaan en TOTAAL GEEN spijt gehad. De sfeer die bij dit bedrijf zit was uitstekend. Super aardige instructeurs die ook geïnteresseerd zijn in de persoon wie je bent. Daarnaast zijn ze ook super klant vriendelijk en leggen ze de technieken super goed uit. Na de eerste keer kon ik het gelijk door de technieken en de feedback die ze mij gaven. Ook zijn het mensen die uit ervaring spreken waardoor de kennis enorm hoog is waardoor je bekant alles kan vragen over het wakeboarden. Echt een top avond gehad en wij komen zeker terug.

Tot de volgende keer

Dini Regtien

Heel persoonlijk. Erg leuk!

van Wijk

Zeer meedenkend en bereidwillig.
Internet site mag iets duidelijker/ uitgebreider

Reactie Board Academy:

Bedankt voor deze review! Altijd fijn om te lezen dat mensen het naar hun zin hebben bij ons... Wij zijn druk bezig met onze nieuwe website! Volgend seizoen zal alles een stuk duidelijker worden op... Bedankt voor deze review! Altijd fijn om te lezen dat mensen het naar hun zin hebben bij ons... Wij zijn druk bezig met onze nieuwe website! Volgend seizoen zal alles een stuk duidelijker worden op onze site ;) Hopelijk tot ziens...

Hillie

Gezellig uur op het water in de prachtige Biesbosch. Jammer dat het vooraf niet duidelijk was dat het materiaal nog opgepompt behoorde te worden ivm de tijd. Dan hadden bijv. eerder aanwezig kunnen... Gezellig uur op het water in de prachtige Biesbosch. Jammer dat het vooraf niet duidelijk was dat het materiaal nog opgepompt behoorde te worden ivm de tijd. Dan hadden bijv. eerder aanwezig kunnen zijn. Nu ging dit van de, al korte, sup tijd af en niet alle boards waren hierdoor even hard opgepompt, doordat sommige ventielen niet goed werkte, zonde. Meer instructie was prettiger en leerzamer geweest (bijv. voordoen en uitleg hoe op te stappen, opstaan en peddeltechniek). We waren namelijk een onervaren groep. Het was gezellig maar er had zeker meer uitgehaald kunnen worden door de instructeur.

Reactie Board Academy:

U heeft niet bij ons geboekt maar via een tussen aanbieder. De tussen aanbieder heeft bij ons een aangepast programma afgenomen welke volgens inhoud en tijdsduur op hun wens is afgestemd. Hierin is... U heeft niet bij ons geboekt maar via een tussen aanbieder. De tussen aanbieder heeft bij ons een aangepast programma afgenomen welke volgens inhoud en tijdsduur op hun wens is afgestemd. Hierin is het programma duidelijk gecommuniceerd met de tussen aanbieder. Dat er onduidelijkheid is ontstaan over hoe dit programma zou lopen is niet aan ons toe te rekenen.
Wij vinden het jammer dat u deze mening heeft en ons niet aanbeveelt maar helaas zien wij uw review niet als representatief voor ons normale programma. U bent van harte welkom om onze "normale" SUP tour te boeken, dan zult u zien dat deze klachten niet van toepassing zijn op ons bedrijf.