Locatie en Faciliteiten
Fungehalte
Materiaal
Veiligheid
Hoe vond je onze instructeurs?
Sfeer en Beleving

Sandra

Super leuk begeleidt door Stan, ook erg leuk voor onze jongens van 11!

Fabrice

Super avond gehad. Goede sfeer en Eef gaf de juiste instructies waardoor mijn eerste keer wakeboarden meteen een succes was

Spark design & innovation

Wij hebben met elkaar een geweldige ervaring beleefd. Heel goed voor de teamgeest, zeker in combinatie met de ponton.

Patricia

Open, vriendelijk, leuk en professioneel met kinderen !

Dirk Verboom

Leuk, sportief en gezellig

Johan Stienstra

Jammer dat de verhuurlocatie niet naast de biesbosch ligt. Om te kunnen suppen zijn we eerst met de auto naar de Biesbosch gegaan.

Reactie Board Academy:

Bedankt voor de review, Ons concept is zo dat je op meerdere locaties in onze regio kunt gaan suppen. Dit hoeft dus niet altijd de Biesbosch te zijn. Wellicht dat er in de toekomst meerdere afhaal... Bedankt voor de review, Ons concept is zo dat je op meerdere locaties in onze regio kunt gaan suppen. Dit hoeft dus niet altijd de Biesbosch te zijn. Wellicht dat er in de toekomst meerdere afhaal locaties zijn ;) We zien jullie graag de volgende keer!

Emma Rozemeijer

Hele fijne organisatie, allern weinig toezicht

Reactie Board Academy:

Bedankt voor deze beoordeling. Wij hebben geprobeerd u te contacten, tot op heden is er nog geen antwoord gegeven. Wij zijn benieuwd naar de reden van de opmerking zodat wij kunnen kijken of de... Bedankt voor deze beoordeling. Wij hebben geprobeerd u te contacten, tot op heden is er nog geen antwoord gegeven. Wij zijn benieuwd naar de reden van de opmerking zodat wij kunnen kijken of de opmerking over de toezicht gegrond is en wellicht ons product daarop aanpassen.

Foil school Nederland

Top