Locatie en Faciliteiten
Fungehalte
Materiaal
Veiligheid
Hoe vond je onze instructeurs?
Sfeer en Beleving

Sandra Hendriks

Als verrassing voor de verjaardag van mijn dochter zijn we gaan wakeboarden. We konden op zeer korte termijn terecht, erg aardige en kundige instructeurs en mijn dochter heeft veel instructies... Als verrassing voor de verjaardag van mijn dochter zijn we gaan wakeboarden. We konden op zeer korte termijn terecht, erg aardige en kundige instructeurs en mijn dochter heeft veel instructies gekregen om beter te worden. Zeer tevreden! We komen zeker nog een keertje terug.

Jeroen

Een must om te doen!

Henrico Bonenberg

Vriendelijke en enthousiaste leraren

Yvonne

Sup opgehaald en in de Biesbosch gaan suppen.

Robin Koeken

Leuke eerste ervaring met suppen op een top locatie. Hadden wel iets meer begeleiding mogen hebben voor sommige beginners

Charlie

Mooie locatie met professionele en enthousiaste instructeurs

Anneke

Het was allemaal goed geregeld en ze waren erg flexibel! Het gaat om suphuur, we hebben geen ervaring gehad met een instructeur.

WS Banket

Leuke instructeur, en gave ervaring op groot water!

Sjoerd Laurman

Enthousiast, vrolijk en duidelijk. Een echte aanrader voor een spectaculair kinderfeestje!

Yvonne De Bondt

Sups voor gedurende 8 uur gehuurd voor ook een mooie huurprijs van €30.
Sups voor gedurende 8 uur gehuurd voor ook een mooie huurprijs van €30.
Wij hebben de twee sups opgehaald en op aanraden van een medewerker van de board acadamy gaan suppen in de Biesbosch. Leuke dag gehad.