Locatie en Faciliteiten
Fungehalte
Materiaal
Veiligheid
Hoe vond je onze instructeurs?
Sfeer en Beleving

Danielle van Dijk

Communicatie mag wat beter, maar de suptour en instructeur waren top!

Vita

Fijn geregeld, hele nette instructeur, gewoon leuk en gezellig op het water!! Dank!

Gracia

Goede ervaring, vriendelijk personeel

Reactie Board Academy:

Bedankt voor jullie review, we zien dat jullie de instructeurs een ster hebben gegeven maar in de beschrijving geeft u aan dat het personeel vriendelijk is. We gaan er vanuit dat dit dan een... Bedankt voor jullie review, we zien dat jullie de instructeurs een ster hebben gegeven maar in de beschrijving geeft u aan dat het personeel vriendelijk is. We gaan er vanuit dat dit dan een vergissing is... Mocht dit niet zo zijn dan willen we u vragen om contact met ons te zoeken, wij zijn benieuwd naar de ervaring en wat wij beter kunnen doen! Bedankt alvast!

Janet Boukens

Super leuke aanvulling op onze vakantie met tieners ! Ze hebben veel geleerd en veel plezier gehad bedankt Jasper en Rick. Groetjes Ann (pro) Tess en Kas

Myrna

Top ervaring! Dank Jasper!

Amke

Top dag gehad, veel geleerd

Arianne de Vries

Wij hebben onwijs genoten van een suptour door de Biesbosch. De begeleiding was vrolijk, gezellig, behulpzaam en vooral erg enthousiast!

Labee

Vakkundig en enthousiast!! Wij hebben, mede door het enthousiasme van instructeur Jasper, een geweldige wakeboardervaring mogen beleven. Zeker een aanrader voor iedereen die wil (leren)... Vakkundig en enthousiast!! Wij hebben, mede door het enthousiasme van instructeur Jasper, een geweldige wakeboardervaring mogen beleven. Zeker een aanrader voor iedereen die wil (leren) wakeboarden!!! Groetjes, fam Labee

Jolanda oonk

Goede begeleiding/les voor volwassenen en kinderen. Veel geduld, positieve aanwijzingen.

Kevin

Snel, Correct - Aanrader!