Locatie en Faciliteiten
Fungehalte
Materiaal
Veiligheid
Hoe vond je onze instructeurs?
Sfeer en Beleving

den Herder

Als u een super dag wil hebben op het water moet u bij board academie zijn , zeer vriendelijk personeel en weten waar ze het over hebben EVERT bedankt voor de fijne middag .

FNF Ingredients EU BV

Enkel was de opstapplaats wat onduidelijk. Toen we de instructeur gevonden hadden liep alles op rolletjes. De Biesbosch is supermooi, duidelijke uitleg van de instructeur en het suppen wat relaxed... Enkel was de opstapplaats wat onduidelijk. Toen we de instructeur gevonden hadden liep alles op rolletjes. De Biesbosch is supermooi, duidelijke uitleg van de instructeur en het suppen wat relaxed en gezellig.

Simone van Gerven

Samen met een vriendin gesupt. Voor de eerste keer en het is er bij mij niet van gekomen om op de plank te staan. Zegt meer over mij dan over de activiteit. Maar we hadden het leuk en de omgeving... Samen met een vriendin gesupt. Voor de eerste keer en het is er bij mij niet van gekomen om op de plank te staan. Zegt meer over mij dan over de activiteit. Maar we hadden het leuk en de omgeving was prachtig. Het was gezellig met Richard en Jimmy.

Stroom BV

Zeer leuke ervaring en fijne instructeurs.

Phila Rank

Ondanks het mindere weer een heel leuk en divers uitje gehad.
Jullie zijn top, denken mee, zo was er voor iedereen wat te doen.
Dag erna was nog iedereen aan het praten erover.
Jullie...
Ondanks het mindere weer een heel leuk en divers uitje gehad.
Jullie zijn top, denken mee, zo was er voor iedereen wat te doen.
Dag erna was nog iedereen aan het praten erover.
Jullie weten waar je mee bezig bent, zodat iedereen zich veilig voelt en meer durft.
Jullie bouwen aan een prachtbedrijf.

Clemens en Astrid

Helemaal top, enkel even lastig te vinden maar voor de rest perfect

Saskia

GE-WEL-DIG! Super veel lol gehad!

Suzette Moviat

Zeer leuke activiteit, goede instructeur, mooie omgeving.