Deskundigheid van de medewerker
Duidelijkheid van de site

G.P. Overbeek

Zeer positief, uitstekende adviezen en behulpzaam bij het oplossen van een probleem dat werd veroorzaakt door een onkundig advies dat naar aanleiding van mijn vraag aan Victron Nederland is gegeven...

Kundigheid en snelheid adviezen

Verzendkosten zijn vrij hoog, en verzending met GLS, dat bij mij een zeer slechte reputatie heeft opgebouwd. Dat levert onzekerheid op of daadwerkelijk op tijd geleverd wordt. Overigens ging het nu prima.

Reactie Bluepowershop.nl:

Beste G.P Overbeek,

Bedankt voor uw positieve feedback,
Graag reageren we op uw verbeterpunt.
Wij verzenden met DHL en niet met GLS, daarbij is verzenden bij ons boven 50 euro gratis.
Tot dat bedrag betaalt u € 7,50 wat gelijk is aan de werkelijke kosten.

mark van loon

Top. Duidelijk, snel leveren en goede feedback bij vragen

prima bedrijf, tevens laagste prijsgarantie, wist ik niet, maar ook de inhoudelijk feedback is zakenkundig

Mark

Heel goed, alleen mag de website wat overzichtelijker. Misschien met meer categorieën en mogelijkheden om te filteren. Zo kom ik ook makkelijker bij artikelen die ik niet kende en koop meer..

Klantvriendelijkheid, Prijzen, Assortiment

Website kan beter, mobiele website zeker. Kan bijvoorbeeld op mijn telefoon niet inloggen in de portret stand.
Heb bij mezelf al gezien dat ik extra artikelen wilde bestellen om aan de gratis bezorging te komen, en tegen de onoverzichtelijkheid van de website aanliep. Meer categorieën /subcategorieën graag.

Wim Schutten

Telefonisch contact was goed

Wellicht is er een keer een cursus om alle producten van victron en de samenhang beter te begrijpen.

Coers Ship Services

Super

Snelle en correcte levering

Niet gevonden

euglou69@gmail.com

Zeer positief

Goed info op de website, zeer snelle en correcte levering

Correcte foto's bij artikelen. Voorbeeld: bij alle Victron inverters staat de foto van de 12/375