1965 beoordelingen

Duidelijkheid van de site

1965 Reviews

Ger Quist

Makkelijk en duidelijk!

goede service! snelle en goede inhoudelijke reactie van de klantenservice

nu even niet

Jam Giesen

Is goed,

Snel,

Is snel en goed,

René Schilperoort

De geplaatste order kon niet doorgezet worden, een medewerker heeft de order opnieuw aan moeten maken.

Wordt correct geholpen de een medewerker.

Betaling voor bedrijven via een inkooporder.

Tonnie Haagsma

Prettig

goed en duidelijk advies

sneller reageren op de chat

Huite Bos

Top

Beschadigd product gekregen. Dit heb ik zonder enig probleem nieuw gekregen

Communicatie dat u een nieuwe orde heeft gemaakt voor vervanging. Voor de rest TOP

Cris Hutten

Aan de hand van een grote hoeveelheid vragen heb ik goed en duidelijk advies gekregen via de e-mail. Meerdere keren heen en weer gemaild met nieuwe vragen en iedere keer was het antwoord duidelijk... Aan de hand van een grote hoeveelheid vragen heb ik goed en duidelijk advies gekregen via de e-mail. Meerdere keren heen en weer gemaild met nieuwe vragen en iedere keer was het antwoord duidelijk en erg nuttig.
De op advies aangeschafte lader en 12v-12v lader (om tijdens het rijden de accu van mijn kiepaanhanger bij te laden) kreeg ik de dag na bestelling al thuis bezorgd.
De beide laders zijn inmiddels ingebouwd en het lijkt allemaal perfect te werken. Beide apparaten lijken in ieder geval van een erg goede kwaliteit te zijn.

Voor mij het duidelijke advies van de klantenservice

Winkelwagen werd automatisch geleegd nadat ik wat langer niet actief was op de site.

Ad Jeroense

Zoals het hoort

kwaliteitsmerk

Bijsluiters een beetje groter afdrukken

Wim van Zomeren

Makkelijk en snel

Vandaag besteld morgen in huis. Goed product

John Elsing

Snelle levering tegen juiste prijs

snelle levering voor juiste prijs

Carel van Wingerden

Super geweldig.

Zeer goed advies, mee-denken, aanpassen, extra service, praatje, kopje koffie. Ik ben erg verrast door deze firma. Zo kom je ze niet zo vaak meer tegen.
Ik kwam langs, terwijl dit eeen webshop...
Ik kwam langs, terwijl dit eeen webshop is. Toch heeft een medewerker mij super goed gehopen met het samenstellen van een installatie. Het werd direct geregeld en ik kon het zo compleet in de auto schuiven.

Iets duidelijker maken dat dit enkel een webshop is.