Deskundigheid van de medewerker

Hans Beentjes

Duidelijkheid

T Rijk

Superb

Mark is een baas! Mega meedenkend en op al mijn stomme vragen voorbereid :)

Geen verbeterpunten, tips blijf vooral zo doorgaan! Dan komen er nog zat nieuwe mensen voor de victron energy komen!

Emma van Rooijen

Fantastisch. Iedereen was heel behulpzaam en vriendelijk en hebben me heel goed advies gegeven. Goede website en goede kwaliteit producten. Super snelle en zorgvuldige levering

Vriendelijk, behulpzaam en deskundige medewerkers

Helemaal niks

Edwin Roozen

Goed en duidelijk

Snel duidelijk

Nvt

Rense

Zeer goed

Amy Meijne

Advies medewerkers fantastisch, heel vriendelijk! Goed mee denken!

Super vriendelijk personeel, verstand van zaken, snelle levering, zelfs kunnen terug sturen na retourperiode

Website; wanneer ik zoek op een bepaald voorwerp krijg ik ook heel veel andere opties. Soms staat hetgeen dat ik zoek dan pas op 4e pagina... zoekfunctie lijkt niet echt lekker te werken

Reactie Bluepowershop.nl:

Beste Amy Meijne,
De zoekfunctie wordt evenals de gehele website sterk verbeterd!

K vdBroek

Website en logistiek werkt goed, toch een onaangename verrassing, zie tips.

In mijn feedback had ik een vraag-teken verwerkt. Dat werd er door de medewerkers gelijk uit gepikt, de volgende werkdag hebben ze proactief contact gelegd om de onduidelijkheid bij mij weg te... In mijn feedback had ik een vraag-teken verwerkt. Dat werd er door de medewerkers gelijk uit gepikt, de volgende werkdag hebben ze proactief contact gelegd om de onduidelijkheid bij mij weg te nemen. Super service!

Op dit moment slechts een cliché: vooral zo doorgaan! Bedankt voor de snelle en accurate terugkoppeling.

Rob Swarts

Zeer goed

Zeer snelle levering en proactieve service (ik had onnodig een voedingskabel besteld en dit hadden ze voor de levering geconstateerd en netjes gecrediteerd)

Guido Schmidt

Prettige ervaring, snelheid van leveren en ik had per ongeluk een verkeerd onderdeel ontvangen maar de volgende dag werd dit gelijk opgelost.

Snelle levering. Ook kunnen zij een check doen van je schema en de onderdelen die je hebt besteld.

A. de Jong

goed assortiment en geven telefonisch advies