Duidelijkheid van de site

Goede product

Geen eigelijk

Danny De rooij

Makelijk snel en goed

Het zijn toch de beteren producten

Voor mij is het duidelijk

Zeer prettig

Goed assortiment, vakbekwaam

Dadam

Goed verzorgde site, zeer ruime sortering, aantrekkelijke prijzen.

Assortement, prijzen, eenvoud van gebruik site

Peter

Prima, snel gevonden waar na ik op zoek was.

Snelle levering goede producten

Prima service

Goede duidelijke communicatie over uitgestelde levering

Oo zich prima, alleen jammer dat de prijs door de verzendkosten hoger uit kwam dan wanneer we de bestelling bij bol.com geplaatst hadden.

Duudelijk aangeven welke verzendkosten in rekening worden gebracht.

Puntje voor de enqueteur: waarom wordt er een score gevraagd voor zaken die niet van toepassing zijn zoals bijvoirbeeld after sales of deskundigheid vd medewerker?

Reactie Bluepowershop.nl:

Beste anonieme Bluepowershopper,

Vriendelijk bedankt voor uw feedback!
Graag willen we reageren op de door u aangedragen verbeterpunten / tips.
De verzendkosten vindt u in het kassascherm, in uw geval heeft u hier een keuze moeten maken tussen bezorgen voor € 7,50 en ophalen wat uiteraard gratis is.
Bij bestellingen die niet op een pallet verzonden worden en een waarde hebben van € 50,00 of meer worden gratis verzonden in Nederland, voor België en Duitsland is dat vanaf € 100,00
Onder aan het kassascherm wordt het totaal te betalen bedrag getoond, en ook hier staat ook vermeld, welk deel van de prijs voor de verzendkosten is.
Het grootste deel van onze klanten heeft voor aankoop van hun producten contact met ons, soms voor adviesvragen, soms voor een berekening of uitleg over een aan te schaffen systeem.
Ook na aankoop assisteren we geregeld bij het op de juiste manier installeren van de aangeschafte producten.
We moedigen dit ook sterk aan, niets is zo vervelend als het aankopen van een verkeerd product, of mogelijke schade als gevolg van installatiefouten.
Het is niet voor niets dat we veel kanalen gebruiken hiervoor, namelijk via e-mail, chat, whatsapp, via ons forum en uiteraard per telefoon.
Voor het continue op hoog niveau houden van deze service vragen we om uw waardering op deze vlakken.
Indien, zoals in uw geval, er geen enkel contact met één van onze medewerkers is geweest kunt u voor deze vragen op "NVT" voor "niet van toepassing" drukken.

Team Bluepowershop.

Ronny Vanhove

Heel goed.

Vlugge reactie en goede uitleg.

Frederic

Snel gevonden wat ik nodig had (via Google op jullie website terechtgekomen)

Snelle levering!

Website komt niet steeds even overzichtelijk over.
Ondersteuning van betalen via overschrijving (Belgische klant)

Reactie Bluepowershop.nl:

Beste Frederic,

Bedankt voor uw feedback!
Het betalen via overschrijven hebben we bewust niet in gebruik, dit is een te tijdrovend betaalmiddel.
Belgische klanten kunnen eenvoudig en snel via MisterCash of Bancontact betalen.
Of via PayPal.
Zo kunnen we direct na het betalen al versturen, iets wat met overschrijving niet mogelijk is.

We heten u graag opnieuw welkom in onze webshop, u weet nu de weg.