1906 beoordelingen

Duidelijkheid van de site

1906 Reviews

Wilfried Dielis

Evert

Elke keer weer een goede service.

Een foutje maakt iedereen wel eens. Het belangrijkste is dat je dit op lost en leert. De ene keer dat er iets mis gaat, even bellen en een oplossing is snel geboden.

Welk apparaat kan met welk apparaat samenwerken. Deze informatie is soms te summier. Als voorbeeld: De sensor bijpassend bij de Cerbo S GX, maar in de omschrijving van de sensor staat dit niet. Welk apparaat kan met welk apparaat samenwerken. Deze informatie is soms te summier. Als voorbeeld: De sensor bijpassend bij de Cerbo S GX, maar in de omschrijving van de sensor staat dit niet.
Dus als klant ga je twijfelen. En hoe mooi zou het zijn als je ziet welk apparaat er nog meer met de Cerbo S GX werkt. Als fan van BluePowershop kom ik terug voor de aanschaf nadat ik elders de benodigde informatie heb gelezen. Desalniettemin, een fijne website en nog reuze steeds informatief.

Reactie Bluepowershop.nl:

Beste Evert,
Bedankt voor je mooie feedback!
Bij alle producten op onze website linken we naar de nieuwste handleiding ter download.
Zeker bij GX apparaten, waar bijna wekelijks...
Beste Evert,
Bedankt voor je mooie feedback!
Zeker bij GX apparaten, waar bijna wekelijks functionaliteit aan toe wordt gevoegd, is het niet haalbaar om alle mogelijke apparaten weer te geven welke kunnen samenwerken.
De handleiding echter geeft dit zeer nauwkeurig weer.
We adviseren je dan ook om deze te downloaden en door te lezen, alle benodigde info staat hierin.

Tom De Bondt

Uitstekende service

snelle reactie op bijkomende vragen

alles prima

Raymond Laurman

Nvt

Als levering in Backorder is graag melding naar klant.

Louis van Rijn

Makkelijk en service gericht. Vriendelijke heren bij de verpakbalie in het magazijn.

Indien er wat fout gegaan is wordt er klant vriendelijk naar een oplossing gezocht.

De site zou NOG beter worden als de aankrimp-kabel-ogen ook de inwendige diameter hadden vermeld. De kabel doorsnede (mm2) is nu het enige wat wordt aangegeven. Met een AWG (Amerigan wire gauge)... De site zou NOG beter worden als de aankrimp-kabel-ogen ook de inwendige diameter hadden vermeld. De kabel doorsnede (mm2) is nu het enige wat wordt aangegeven. Met een AWG (Amerigan wire gauge) kabel ging ik de mist in, maar dat werd gratis hersteld.

Reactie Bluepowershop.nl:

Beste Louis van Rijn,
Bedankt voor je fijne feedback!
Alleen de 1,5 ster voor de duidelijkheid van de site vinden we wel jammer.
De inwendige afmeting van het kabeloog is namelijk een...
Beste Louis van Rijn,
Bedankt voor je fijne feedback!
Alleen de 1,5 ster voor de duidelijkheid van de site vinden we wel jammer.
De inwendige afmeting van het kabeloog is namelijk een niet relevante maat.
Het oog is geschikt voor een bepaalde maat kabel, zoals 25mm² of 35mm² en niet anders.
De ogen welke wij verkopen zijn bedoeld voor kabels uit het metrische stelsel en worden afgeraden om te gebruiken met kabels uit het AWG stelsel.

Willem Zoetebier

Internet

Goed spul

nope

T. Dekker

Uitstekend!

Kundige medewerkers, goed advies, vlotte levering en concurrerende prijs. Dit bedrijf verrast door nét even iets meer te doen dan je verwacht!

Absoluut geen verbeterpunten te bedenken.

Joep

Prettig , goede site, producten van kwaliteit, vlotte en nette levering

eenduidig pakket , kwaliteit, correcte levering

tja snap dat er geld verdiend moet worden maar prijs is puntje

Henk Snel

Prima, snel geleverd