Een snelle en goede service, veel leuke producten.

Het product was precies zoals op de site stond. In het echt was het product nog leuker en schattige dan op de site. Precies was we zochten

Xena Giels

Eerst en vooral hadden wij een staaltje aangevraagd van de Bordeaux loper. Kregen deze meteen opgestuurd in 2 diktes, super om te kunnen vergelijken.

Wij hebben erna een bestelling...

Wij hebben erna een bestelling geplaatst van 30m. Super snelle levering, verzorgd ingepakt en mooie kwaliteit! Zeker een aanrader en betrouwbaar.

Snelle levering, net ingepakt, mooie kwaliteit.

Heijmerink Wagemakers

Uitstekende service.
Na een spoed bestelling direct contact en feedback gekregen van een medewerker.
Hij heeft mij uitstekend geholpen. Bedankt voor het persoonlijke contact.

Mee denkend.
Persoonlijk contact.
Snelle service.

Product besteld en is goed geleverd.

Product is prima

Adrie

Zeer snelle levering , de bestelling was netjes verpakt en ze zijn altijd snel in het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen.

Goede service
Prima producten

De bestelde goederen worden correct en netjes geleverd.
Heb je een vraag, dan wordt deze ook netjes beantwoord.

Vind de prijs niet in verhouding tot de artikelen. Wel leuk, maar te duur voor wat je ervoor krijgt.

Prima levering

Dechi Beach

Makkelijke en overzichtelijke website

snel geleverd. Loper netjes verpakt. Nog niet open gemaakt, maar ga ervanuit dat de loper er goed uitziet.

Prima, geleverd wat we wilden en op tijd.

Jan van Zon

Geweldige service. We kregen op verzoek een voorbeeld via whatsapp hoe ons geschenkje er uit zou zien. Daarna nog een telefoontje om te overleggen. En prompte levering na 2 dag. Alles zag er prima... Geweldige service. We kregen op verzoek een voorbeeld via whatsapp hoe ons geschenkje er uit zou zien. Daarna nog een telefoontje om te overleggen. En prompte levering na 2 dag. Alles zag er prima uit.