G.J. de Lange

Fantastisch

Alles en uniek

Eenzaamtje

omer kriekels

Alles goed verzorgd mooi op tijd geleverd prijs kwaliteid ok ben zeer tevreden

goeie service

S. Vos

SBO Rebohothschool

Ik kende BlueFlower niet na lang zoeken kwam op deze site waar ik direct vond wat ik zocht. Was er heel blij mee.

Heel veel keus en mooie artikelen

Prive

Niet tevreden over de levertijd, dinsdag om11u besteld en de week nadien pas dinsdag gekregen. Terwijl er op de site staat' vandaag besteld,vandaag verzonden" De bedankjes waren dus niet aanwezig op... Niet tevreden over de levertijd, dinsdag om11u besteld en de week nadien pas dinsdag gekregen. Terwijl er op de site staat' vandaag besteld,vandaag verzonden" De bedankjes waren dus niet aanwezig op het lentefeest van mijn dochter. Teleurgesteld

Het product is ok

Reactie BlueFlower:

Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw bestelling bij de pakketdienst vertraging heeft opgelopen. We hebben uw pakket echter op de dag van bestellen verzonden. De bezorging is in de meeste... Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw bestelling bij de pakketdienst vertraging heeft opgelopen. We hebben uw pakket echter op de dag van bestellen verzonden. De bezorging is in de meeste gevallen de volgende dag, maar helaas komt vertraging bij de pakketdienst soms voor.

CJ Dijkxhoorn

Snel geleverd en keurig in orde!

Goede kwaliteit, makkelijk besteld, betaalbaar, snel.

Jannie muller

Prima ervaring

Prive

Kwaliteit

Vlugge levering

Martens

Gevonden op internet allse volgens plan verlopen

stipt en correct