Supersnel

conny

Zeer tevreden, correcte levering, prijs/kwaliteit correct

de correctheid

Geweldige service. Snel en accuraat.

Snelheid

Goede ervaring

Snelle bezorging.
Nemen voor goede gang van zaken direct contact met je op.

Het pakje werd nog altijd niet geleverd. Er werd hier niet zwaar aan getild. Moest dit zelf maar met DPD opnemen.

Goede webshop

Reactie Blueflower:

Vervelend dat u niet tevreden bent over de bezorging, mogelijk is er iets fout gegaan bij de bezorging van uw pakket bij de pakketdienst. Wij hebben er echter alles aan gedaan dit pakket bij u af te... Vervelend dat u niet tevreden bent over de bezorging, mogelijk is er iets fout gegaan bij de bezorging van uw pakket bij de pakketdienst. Wij hebben er echter alles aan gedaan dit pakket bij u af te leveren en u op de hoogte te houden van de bezorging en vinden uw beoordeling dan ook erg teleurstellend.

Kees de Bruijn

Dongen, 1 augustus 2019
Geacht team van Blueflower en Bijzondere bedankjes.
Wij hebben de bestelling in goede orde ontvangen.
Wij zijn jullie heel dankbaar voor het meedenken en...
Dongen, 1 augustus 2019
Geacht team van Blueflower en Bijzondere bedankjes.
Wij hebben de bestelling in goede orde ontvangen.
Wij zijn jullie heel dankbaar voor het meedenken en afhandelen van deze bestelling.
Jullie krijgen van ons een hele dikke pluim.
Het was in een woord geweldig

Kees en Kitty de Bruijn
Dongen

Vooral het meedenken voor het cadeautje.
En de versiering ervan.
Het was allemaal perfect uitgevoerd en een hele goede communicatie wat betreft de bestelling.
Een hele dikke pluim...
Vooral het meedenken voor het cadeautje.
En de versiering ervan.
Een hele dikke pluim voor dit team.

Cafe KORTDAG

Ik heb een rode loper besteld van 45 meter , meteen de dag erna , stond het al op me stoep , geweldig , ik heb mijn gasten in stijl kunnen ontvangen , het was een geweldig feest , maar iedereen... Ik heb een rode loper besteld van 45 meter , meteen de dag erna , stond het al op me stoep , geweldig , ik heb mijn gasten in stijl kunnen ontvangen , het was een geweldig feest , maar iedereen praat over het ontvangst van het feest over de rode loper , de rode loper heeft mijn feest op een heel ander level gebracht , dus voor een paar tientjes , heb ik voor veel mensen het gevoel kunnen geven dat ze een wereldster zijn , loper is weer opgerold , voor de volgende keer ,, top , bedankt voor de service , Gr Jaap idzerda

Snel en betrouwbaar

Astrid latukolan

Er was iets fout gegaan. Er was meteen een snelle oplossing. Top👍

Heel snel een mailtje terug met oplossingen. Goed verpakt de produkten

Saes

Onze ervaring is goed. De papflesjes zijn na wenst en de levering was op tijd.

Service
Levering