VZW Parichiale werken Ronse

Ik heb een zeer slechte ervaring. Meer dan 3 dagen moeten wachten op mijn bestelling, meerdere keren moeten bellen. dozen zijn kapot toegekomen. Grote schade aan één van de poten van de staanders .... Ik heb een zeer slechte ervaring. Meer dan 3 dagen moeten wachten op mijn bestelling, meerdere keren moeten bellen. dozen zijn kapot toegekomen. Grote schade aan één van de poten van de staanders . In U vorige antwoord zeiden jullie dat ze 3 keer aan de deur zij geweest wat een grote leugen is.

Reactie Blueflower:

Vervelend dat u niet tevreden bent over onze service.
Vervelend dat u niet tevreden bent over onze service.
De reden voor de trage bezorging was een door u foutief doorgegeven afleveradres. We hebben dit gecorrigeerd en uw pakket is daarna, volgens informatie van de pakketdienst, 2 keer bij u aangeboden.
Helaas hebben we verder geen melding van u ontvangen over de beschadigde artikelen, zou u hierover contact met ons op willen nemen zodat we dit op kunnen lossen?

Service is zeer goed

Janita Kop

Goede en mooie producten
Zeer netjes verpakt

Erik Goedhart

Goede service en goed product

Klantenservice
Snel levering
Goede kwaliteit producten

Perfecte service

Snelle levering, en leuke producten die ook nog eens betaalbaar zijn.

Voor mij was het in eerste instantie de snelle levering waardoor ik op deze site op zoek ben gegaan naar een geboortebedankje

Nel Vegter

Mijn ervaring is helemaal prima en tof en hartstikke goed bevallen.
Tot in de puntjes is mijn bestelling verzorgd en goed verzorgd aangekomen.

Ja ik heb een heel sterk punt. voor het bedankt kaartje had ik de naam van mijn man en mijzelf verkeerd ingetikt. Een dag later werd ik opgebeld ik had een verkeerd tel. nr. opgegeven. Met mijn... Ja ik heb een heel sterk punt. voor het bedankt kaartje had ik de naam van mijn man en mijzelf verkeerd ingetikt. Een dag later werd ik opgebeld ik had een verkeerd tel. nr. opgegeven. Met mijn 06"nummer heb ik de dag ernaar gebeld werd mij gevraagd of de naam wel goed was. Deze Mw. (Naam bekend bij het bedrijf)had de naam wat raar gevonden. Dus wat een geweldige aandacht werd er aan het bedankje gegeven dat ik had besteld. Nogmaals mijn hartelijke dank!!

verhuurservicedrenthe

Het is de eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan , maar snelle en correcte afhandeling

Ik vind dat dit bedrijf erg snel levert en als er dingen mis gaan lossen ze dit snel en goed op

Oplossingsgericht

Melissa

Super snelle levering goede producten!!
Net bedrijf zeker aan te bevelen!