Koeman

!

Alles werkt!! Hoera

Bianca

Goede service

Duidelijke uitleg over mijn bestelling ze namen ook de tijd ervoor!

Petra

Duidelijk en overzichtelijk

Adri van de Berg

Top!

Snel levering en prima prijs/kwaliteit

Zakia beautysalon

Ik heb voor eest hier een maattapijt besteld en teruggesteld
Ik heb voor eest hier een maattapijt besteld en teruggesteld
In de Websiat is heel onduidelijk ingeschreven ze schrijven kleur rood het komt binnen heel donkere kleur en ik heb €30 betaald ik wilde terug sturen om te ruilen ze gingen 50,% ophalen en nog €7 moest verzonden wat blij over dan dus ik heb hem weg gegooid

Heel selchte servies onduidelijk informatie over de producten

Reactie Blueflower:

Vervelend dat u niet tevreden bent over onze service of artikelen. Nadat u bestelde, hebben we telefonisch contact met u opgenomen over uw bestelling, alle opties zijn toen besproken inclusief... Vervelend dat u niet tevreden bent over onze service of artikelen. Nadat u bestelde, hebben we telefonisch contact met u opgenomen over uw bestelling, alle opties zijn toen besproken inclusief uitleg over het artikel en verzending. Het artikel is vervolgens zo naar uw specificaties aangepast dat het artikel niet meer retourneerbaar was. Ondanks dit wilden we u tegemoetkomen door 50% te kosten vergoeding te bieden, helaas kunnen we u niet verder tegemoetkomen.

Baptistengemeente De Fontein

Snel en helder

ze houden je op de hoogte van de levertijd en datum (door Corona was de verwachtte levertijd langer dan wat voor hun normaal was)

Mosa

Heel snel en begripvol

Je krijgt snel antwoord op je bericht

Stichting Gemeenschapshuis Moerdijk

Mooi product

snelle service

Gerard

Erg goed!

snel geleverd en prima gecommuniceerd

David

Slecht.. ik heb veel te veel betaald voor 1 vierkante meter aan tapijt en dit werd ook nog scheef afgesneden afgeleverd. Vervolgens heb ik hierover geklaagd en moest ik zelf de verzendkosten betalen... Slecht.. ik heb veel te veel betaald voor 1 vierkante meter aan tapijt en dit werd ook nog scheef afgesneden afgeleverd. Vervolgens heb ik hierover geklaagd en moest ik zelf de verzendkosten betalen omdat ze niet officieel staan ingeschreven bij de service die ze hebben gebruikt om te verzenden (DHL). Helaas een totale afrader.

nvt

Reactie Blueflower:

Bedankt voor uw eerlijke review. Vervelend dat u niet tevreden bent over het geleverde artikel en onze service. Zoals reeds met u besproken, kunt u het artikel zonder kosten retourneren en zullen we... Bedankt voor uw eerlijke review. Vervelend dat u niet tevreden bent over het geleverde artikel en onze service. Zoals reeds met u besproken, kunt u het artikel zonder kosten retourneren en zullen we het probleem oplossen.