Frank Mertens

Zeer goed

Excellente service

snel

Heel fijn bedrijf. Snelle reactie op vragen. Ik heb 2 bestellingen gedaan en alles was netjes op tijd geleverd zoals aangegeven op de site. Bij de tweede bestelling waren de lintjes al om de flesjes... Heel fijn bedrijf. Snelle reactie op vragen. Ik heb 2 bestellingen gedaan en alles was netjes op tijd geleverd zoals aangegeven op de site. Bij de tweede bestelling waren de lintjes al om de flesjes gedaan. Dat was heel prettig. Mijn complimenten!

Snelle reactie. Denkt met je mee. Goede service.

Super leuke flesje binnen gekregen !

Super klantvriendelijk.

Goede communicatie. Belt na om vragen te stellen. Super

Snelle levering, perfecte service! Prachtige producten

Goede communicatie

Een snelle en goede service, veel leuke producten.

Het product was precies zoals op de site stond. In het echt was het product nog leuker en schattige dan op de site. Precies was we zochten

Xena Giels

Eerst en vooral hadden wij een staaltje aangevraagd van de Bordeaux loper. Kregen deze meteen opgestuurd in 2 diktes, super om te kunnen vergelijken.

Wij hebben erna een bestelling...

Wij hebben erna een bestelling geplaatst van 30m. Super snelle levering, verzorgd ingepakt en mooie kwaliteit! Zeker een aanrader en betrouwbaar.

Snelle levering, net ingepakt, mooie kwaliteit.

Heijmerink Wagemakers

Uitstekende service.
Na een spoed bestelling direct contact en feedback gekregen van een medewerker.
Hij heeft mij uitstekend geholpen. Bedankt voor het persoonlijke contact.

Mee denkend.
Persoonlijk contact.