Natur'els

Top service

Fam van Breugel / ten have

Zeer goede ervaring alles was perfect en op tijd geleverd

Alles wat tip top geregeld en goed bezorg

Selma

Heel goed

Snel opgeleverd

Karin

Heel goed

Karin

Had e-mail verkeerd doorgegeven, gebeld en gelijk geholpen. Heel netjes en attent, meteen aangepast. Hele goede service en hele snelle levering. Echt heel goed te spreken over blueflower. Een dikke... Had e-mail verkeerd doorgegeven, gebeld en gelijk geholpen. Heel netjes en attent, meteen aangepast. Hele goede service en hele snelle levering. Echt heel goed te spreken over blueflower. Een dikke TIEN.

Vink

Super snelle levering!

Echt goede kwaliteit!

L.van.Sprundel

Goede informatie en advies

Snelle afhandeling plus verzending prima

Infans

Ik had een folderrek besteld in het zwart. Jammer dat de voorraad op de site niet up to date stond. Na bestelling en betaling, kreeg ik namelijk een telefoontje dat deze niet meer in het zwart... Ik had een folderrek besteld in het zwart. Jammer dat de voorraad op de site niet up to date stond. Na bestelling en betaling, kreeg ik namelijk een telefoontje dat deze niet meer in het zwart beschikbaar was. Nu hebben ze wel een mooie tegemoetkoming gedaan door een ander zwart rek voor dezelfde prijs aan te bieden. Deze is supersnel verzonden en toegekomen. Het was gemakkelijk in elkaar gezet en ziet er uiteindelijk ook mooi uit. Eindresultaat = tevreden klant!

bereikbaarheid +++, communicatie +++, tegemoetkoming +++, snelheid verwerking bestelling +++

The Body Shop

Top!!

Levering door DHL zwaar beschadigd bezorgd, een dag later een vervangend onbeschadigd product al geleverd.

Jessica van der Schoot

Goed verpakt