Ranter

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

H. Weeda

Nieuw bedrijf voor mij, maar zeer goed bevallen.
Zeer vriendelijk en accuraat

Snelle verzending, goed verpakt..

Ambiente

Uitstekende service

Netjes verpakt en prima communicatie

Daya

Duidelijk en snelle service

Variatie en hetgeen wat ik nodig heb

Sandra

Allereerst jullie maken niet waar wat jullie zeggen; “voor 15.00u besteld, vandaag verzonden”. De afwerking van jullie product ziet er erg goedkoop uit, dit hadden we zelf ook kunnen printen en... Allereerst jullie maken niet waar wat jullie zeggen; “voor 15.00u besteld, vandaag verzonden”. De afwerking van jullie product ziet er erg goedkoop uit, dit hadden we zelf ook kunnen printen en plakken (wij verwachte een stickerlabel, zoals jullie aangeven bij jullie eigen ontwerp en niet een geprint papiertje wat met een plakbandje vast zit). Nu laten de labels ook los. Ook liggen er veel snoepjes los in de doos omdat er bij verschillende doosjes een deksel onderuit gevallen is.

nvt

Reactie BlueFlower:

Beste Sandra, bedankt voor uw review. We kunnen ons helaas niet vinden in deze review. Uw bestelling was op de dag dat u bestelde verzonden en het is de dag erna geleverd. U gaf bij contact aan dat... Beste Sandra, bedankt voor uw review. We kunnen ons helaas niet vinden in deze review. Uw bestelling was op de dag dat u bestelde verzonden en het is de dag erna geleverd. U gaf bij contact aan dat de labels niet naar wens waren, waarbij we u een passende oplossing met nieuwe labels hebben voorgesteld, helaas wilde u hier geen gebruik van maken. Het was vanzelfsprekend ook mogelijk geweest uw bestelling kosteloos aan ons te retourneren, helaas was dit voor u ook geen optie. We willen elke klant graag tevreden stellen en vinden het dan ook erg jammer dat dit bij u niet is gelukt.

Kievit

Prima geregeld / geen problemen

Snel levering

X

Keurige levering

Geen enkel zwakke punt ervaren

Sylvia

Hele goeie service