BlooSEM

Persoonlijke benadering
Proactiviteit
Kennisniveau

Equipo Voetbalreizen

Een hele prettige samenwerking: Bloosem denkt mee, is pro actief, is flexibel en heeft kennis van zaken.

Pro activiteit, Meedenken, Flexibiliteit

Hina Shafiq KPN

Met BlooSEM heb ik een hele prettige ervaring gehad. Het is een bedrijfje met de juiste kennis en zetten zich volledig in voor het merk/product.

Hele goede voorbereiding altijd, waarbij de benodigde voorwerk wordt gedaan.
Goede onderbouwing bij keuzes en resultaten. Goede persoonlijke communicatie.

Deelen Makelaars

Ze reageren snel en geven deskundig advies en zijn proactief!

Tijdens het proces passen zijn de campagne aan indien nodig.

Hairplus medical care

Positieve ervaring

Veel ervaring en een totaalaanpak en lange termijn visie voor SEO

HMC

Goede samenwerking.

Geen mooie praatjes, maar een feitelijke benadering op SEO.

Space3

Vanaf het begin in 2003 een prettige samenwerking. Ondanks veel wisselende contactpersonen altijd kundige en sympathieke mensen om mee samen te werken!

BlooSEM heeft een eigen originele stijl. Zij bedrijven marketing op een creatieve manier en zijn altijd duidelijk in het we ze willen.

Foleor Multimedia (Bannerflas.nl)

Bannerflash.nl werkt prima samen met BlooSEM. We ontvangen leuke opdrachten waarbij altijd op een professioneel niveau wordt samengewerkt om tot kwalitatieve banners te komen.

Het sterke punt is dat de opdrachten altijd soepel verlopen, vanaf het eerste concept tot en met de levering en betaling. Er wordt snel geschakeld zodat het ons lukt om banners met hele korte... Het sterke punt is dat de opdrachten altijd soepel verlopen, vanaf het eerste concept tot en met de levering en betaling. Er wordt snel geschakeld zodat het ons lukt om banners met hele korte deadlines te leveren.

Zoso website strategieën

Als partner van Bloosem hebben wij intensief contact voor het ontwikkelen en verbeteren van een website en webshop.

Bloosem zorgt voor goede communicatie en een duidelijke structuur. Er wordt altijd voor de volle 100% gegaan, om het product zo optimaal mogelijk in te richten.

Online Doen

Mooi bedrijf met veel kennis op het gebied van online marketing. Reageren snel op vragen en denken actief mee met de klant.

Reageren snel

De Huurwoordenaar

Wij verzorgen de copywriting van SEO-trajecten en werken hiervoor samen met Bloosem.

Bloosem werkt heel grondig en heeft veel verstand van zaken. Ze hebben al veel organisaties online echt goed op de kaart gezet en gezorgd dat klanten veel business uit online krijgen . De kwaliteit... Bloosem werkt heel grondig en heeft veel verstand van zaken. Ze hebben al veel organisaties online echt goed op de kaart gezet en gezorgd dat klanten veel business uit online krijgen . De kwaliteit van SEO-bureaus loopt zeer sterk uiteen. Bloosem is één van de absolute toppers.