BlooSEM

Proactiviteit
Kennisniveau

HMC

Goede samenwerking.

Geen mooie praatjes, maar een feitelijke benadering op SEO.

Space3

Vanaf het begin in 2003 een prettige samenwerking. Ondanks veel wisselende contactpersonen altijd kundige en sympathieke mensen om mee samen te werken!

BlooSEM heeft een eigen originele stijl. Zij bedrijven marketing op een creatieve manier en zijn altijd duidelijk in het we ze willen.

Foleor Multimedia (Bannerflas.nl)

Bannerflash.nl werkt prima samen met BlooSEM. We ontvangen leuke opdrachten waarbij altijd op een professioneel niveau wordt samengewerkt om tot kwalitatieve banners te komen.

Het sterke punt is dat de opdrachten altijd soepel verlopen, vanaf het eerste concept tot en met de levering en betaling. Er wordt snel geschakeld zodat het ons lukt om banners met hele korte... Het sterke punt is dat de opdrachten altijd soepel verlopen, vanaf het eerste concept tot en met de levering en betaling. Er wordt snel geschakeld zodat het ons lukt om banners met hele korte deadlines te leveren.

Zoso website strategieën

Als partner van Bloosem hebben wij intensief contact voor het ontwikkelen en verbeteren van een website en webshop.

Bloosem zorgt voor goede communicatie en een duidelijke structuur. Er wordt altijd voor de volle 100% gegaan, om het product zo optimaal mogelijk in te richten.

Online Doen

Mooi bedrijf met veel kennis op het gebied van online marketing. Reageren snel op vragen en denken actief mee met de klant.

Reageren snel

De Huurwoordenaar

Wij verzorgen de copywriting van SEO-trajecten en werken hiervoor samen met Bloosem.

Bloosem werkt heel grondig en heeft veel verstand van zaken. Ze hebben al veel organisaties online echt goed op de kaart gezet en gezorgd dat klanten veel business uit online krijgen . De kwaliteit... Bloosem werkt heel grondig en heeft veel verstand van zaken. Ze hebben al veel organisaties online echt goed op de kaart gezet en gezorgd dat klanten veel business uit online krijgen . De kwaliteit van SEO-bureaus loopt zeer sterk uiteen. Bloosem is één van de absolute toppers.

Anne Verhaagen - bo medical technologies

Leuk en gezellig informeel bedrijf met veel kennis

Veel kennis op online advertenties en analyses
Reageren en helpen snel

Demis Bril - Zelfstandigen Bouw

Wij werken samen met Bloosem op meerdere vlakken, zowel adwords & op projectbasis CRO en SEO. Dit is altijd naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Professioneel , communicatie, deskundig en behulpzaam.

Brenda Reenders, Ordina

Goede partner in online performance

Samenwerking, Betrouwbaarheid, Pragmatische aanpak

Dennis Neyndorff

Goed bedrijf, leuk team met goede expertise op gebied van marketing online wat voor mij belangrijk is. Bovendien duidelijk zichtbaar voor de klant gestructureerde aanpak en zoveel mogelijk op basis... Goed bedrijf, leuk team met goede expertise op gebied van marketing online wat voor mij belangrijk is. Bovendien duidelijk zichtbaar voor de klant gestructureerde aanpak en zoveel mogelijk op basis van feiten.

Persoonlijke aandacht en reactie snelheid goed met daarbij behorende kennis.