BlooSEM

Persoonlijke benadering
Proactiviteit
Kennisniveau

Groen en Kool

Bloosem is een heel prettig bedrijf om mee te werken. Ze hebben veel kennis en passen dit specifiek voor jou situatie toe.

Service gericht, veel kennis, denken goed mee.

Simyo

Zeer goeie enthousiaste partij om je te ondersteunen en je verder te helpen op het gebied van online marketing.

Enthousiast & leergierig. Ze blijven zicht ontwikkelen op gebied van online marketing. Op gebied van SEA lopen ze voorop. Persoonlijke klik en reactie snelheid zeer goed.

Fanbased

Fijn en enthousiast contact, staan flexibel voor je klaar, professioneel

Enthousiasme, professioneel, flexibel

Awin

Wij ervaren BlooSEM als een betrokken en gedreven niveau. Altijd opzoek om het maximale resultaat te realiseren voor haar adverteerders.

Zeer prettige sparringspartner

Re-Age Health Supplements BV

BlooSEM is een zeer professioneel bedrijf met uiterst bekwame en prettige mensen om mee samen te werken!

Zeer open en transparant en vakbekwaam, inhoudelijk sterk. Samenwerken met de klant is ook een van hun sterke punten.

Sleeptrade

Ik stapte in de samenwerking die nog pril was. De samenwerking heeft nog niet in alle opzichten even soepel verlopen, hoewel ik wel heel sterk het gevoel heb dat mijn contactpersonen zich inspannen... Ik stapte in de samenwerking die nog pril was. De samenwerking heeft nog niet in alle opzichten even soepel verlopen, hoewel ik wel heel sterk het gevoel heb dat mijn contactpersonen zich inspannen om dat goed voor elkaar te krijgen. Een positieve houding heb ik ervaren bij dit bedrijf, en de wil om service gericht te zijn.
Het beeld van de samenwerking wordt wel vertroebeld door het feit dat voor leadgeneratie een aantal maanden geleden een samenwerking is gestart met een ander bureau. Dat maakt het ingewikkelder.

Het Google Event heeft een goede indruk gegeven van de mogelijkheden die door Bloosem benut worden voor een inspirerende klant als Simyo. Ik zag een prima kennis niveau en een goede samenwerking... Het Google Event heeft een goede indruk gegeven van de mogelijkheden die door Bloosem benut worden voor een inspirerende klant als Simyo. Ik zag een prima kennis niveau en een goede samenwerking tussen klant en Bloosem.

AVB Vertalingen

Bloosem is een professioneel online marketingbureau dat responsief is en proactief zaken oppakt.

Proactiviteit
Betrouwbaarheid
Vakkkennis

Ortel Mobile

Ik werk al jaren samen met Bloosem vanuit verschillende bedrijven en branches. De samenwerking is altijd positief en meedenkend, en met een grote mate van flexibiliteit. Het is een BIJzondere groep... Ik werk al jaren samen met Bloosem vanuit verschillende bedrijven en branches. De samenwerking is altijd positief en meedenkend, en met een grote mate van flexibiliteit. Het is een BIJzondere groep mensen die zeer betrokken zijn en hard werken.

Flexibel, betrokken, alles-is-mogelijk mentaliteit

Tom Hagemans

Vriendelijke en ervaren medewerkers welke door hun kennis goede campagnes opzetten met de nodige onderbouwing.

- Aandragen van nieuwe ideeƫn
- Durven kritisch te zijn

R.B.

BlooSEM is een bedrijf waar wij graag mee samenwerken. Afspraken worden uitstekend nageleefd en er zijn geen onaangename verrassingen. Gedurende onze samenwerking zien we de online business steeds... BlooSEM is een bedrijf waar wij graag mee samenwerken. Afspraken worden uitstekend nageleefd en er zijn geen onaangename verrassingen. Gedurende onze samenwerking zien we de online business steeds verder groeien en komen we steeds dichter bij het door ons gewenste resultaat. Zeer gedreven personeel dat zicht uitstekend in leeft.

Het contact zowel via email als ook telefoon is heel prettig en deskundig. Het personeel is zeer gedreven en wil net zoals wij het optimale resultaat boeken.