BlooSEM

Zoso website strategieën

Als partner van Bloosem hebben wij intensief contact voor het ontwikkelen en verbeteren van een website en webshop.

Bloosem zorgt voor goede communicatie en een duidelijke structuur. Er wordt altijd voor de volle 100% gegaan, om het product zo optimaal mogelijk in te richten.

Online Doen

Mooi bedrijf met veel kennis op het gebied van online marketing. Reageren snel op vragen en denken actief mee met de klant.

Reageren snel

De Huurwoordenaar

Wij verzorgen de copywriting van SEO-trajecten en werken hiervoor samen met Bloosem.

Bloosem werkt heel grondig en heeft veel verstand van zaken. Ze hebben al veel organisaties online echt goed op de kaart gezet en gezorgd dat klanten veel business uit online krijgen . De kwaliteit van SEO-bureaus loopt zeer sterk uiteen. Bloosem is één van de absolute toppers.

Anne Verhaagen - bo medical technologies

Leuk en gezellig informeel bedrijf met veel kennis

Veel kennis op online advertenties en analyses
Reageren en helpen snel

Demis Bril - Zelfstandigen Bouw

Wij werken samen met Bloosem op meerdere vlakken, zowel adwords & op projectbasis CRO en SEO. Dit is altijd naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Professioneel , communicatie, deskundig en behulpzaam.

Brenda Reenders, Ordina

Goede partner in online performance

Samenwerking, Betrouwbaarheid, Pragmatische aanpak

Dennis Neyndorff

Goed bedrijf, leuk team met goede expertise op gebied van marketing online wat voor mij belangrijk is. Bovendien duidelijk zichtbaar voor de klant gestructureerde aanpak en zoveel mogelijk op basis...

Persoonlijke aandacht en reactie snelheid goed met daarbij behorende kennis.

Karin de Haas

Wij werken sinds 4 jaar met BlooSEM. BlooSEM denkt enthousiast mee met onze projecten en verrast ons met nieuwe mogelijkheden.

Kennisniveau, enthousiasme, klantvriendelijkheid

Jaap van Meerveld (Studentaanhuis)

SUPER goed!

Bloosem is een echte partner. Denken mee, leven zich in en gaan op zoek naar de beste oplossingen.

Bart van den Berg, KPN

Erg positieve ervaring. Inhoudelijk sterk, stellen zich enthousiast en flexibel op, wat erg past bij de fase waarin wij nu verkeren.

Zie boven