BlooSEM

Persoonlijke benadering
Proactiviteit
Kennisniveau

Pieter Gabriel Music

Ik heb BlooSEM als zeer positief ervaren! Het is een enthousiast team met een hoog niveau van kennis en kunde.

Goede inhoudelijke feedback dat meteen toe te passen is op je eigen site.

M. Meurs

Prettige samenwerking, jonge enthousiaste mensen

Persoonlijke benadering en klantgerichtheid, goede kennis van zaken

Sophie

Ik heb positieve ervaring met BlooSEM. Sophie en Isabelle nemen de tijd om met me mee te denken en reageren direct!

Snelle reacties, inhoudelijk goede feedback.
Ze hebben goede handvatten gegeven voor het zelf kunnen oppakken van social media campagnes.

Deirdre Schoemaker

Positief, jong, heeft kennis in huis

Margo Schouten - Velde

Professioneel, goed georganiseerd, deskundig

Denken goed mee met de klant, wij vroegen iets wat niet standaard was en dat was geen enkel probleem. Samen hebben we de opties besproken en de beste uitgezocht waar we allebei blij mee waren.

Judith@lesstress.biz

Erg plezierig.

Zeer deskundig
Fijne samenwerking
Flexibel

Groen en Kool

Bloosem is een heel prettig bedrijf om mee te werken. Ze hebben veel kennis en passen dit specifiek voor jou situatie toe.

Service gericht, veel kennis, denken goed mee.

Simyo

Zeer goeie enthousiaste partij om je te ondersteunen en je verder te helpen op het gebied van online marketing.

Enthousiast & leergierig. Ze blijven zicht ontwikkelen op gebied van online marketing. Op gebied van SEA lopen ze voorop. Persoonlijke klik en reactie snelheid zeer goed.

Fanbased

Fijn en enthousiast contact, staan flexibel voor je klaar, professioneel

Enthousiasme, professioneel, flexibel

Awin

Wij ervaren BlooSEM als een betrokken en gedreven niveau. Altijd opzoek om het maximale resultaat te realiseren voor haar adverteerders.

Zeer prettige sparringspartner