BlooSEM

Ortel Mobile

Ik werk al jaren samen met Bloosem vanuit verschillende bedrijven en branches. De samenwerking is altijd positief en meedenkend, en met een grote mate van flexibiliteit. Het is een BIJzondere groep...

Flexibel, betrokken, alles-is-mogelijk mentaliteit

Tom Hagemans

Vriendelijke en ervaren medewerkers welke door hun kennis goede campagnes opzetten met de nodige onderbouwing.

- Aandragen van nieuwe ideeën
- Durven kritisch te zijn

R.B.

BlooSEM is een bedrijf waar wij graag mee samenwerken. Afspraken worden uitstekend nageleefd en er zijn geen onaangename verrassingen. Gedurende onze samenwerking zien we de online business steeds...

Het contact zowel via email als ook telefoon is heel prettig en deskundig. Het personeel is zeer gedreven en wil net zoals wij het optimale resultaat boeken.

Equipo Voetbalreizen

Een hele prettige samenwerking: Bloosem denkt mee, is pro actief, is flexibel en heeft kennis van zaken.

Pro activiteit, Meedenken, Flexibiliteit

Hina Shafiq KPN

Met BlooSEM heb ik een hele prettige ervaring gehad. Het is een bedrijfje met de juiste kennis en zetten zich volledig in voor het merk/product.

Hele goede voorbereiding altijd, waarbij de benodigde voorwerk wordt gedaan.
Goede onderbouwing bij keuzes en resultaten. Goede persoonlijke communicatie.

Deelen Makelaars

Ze reageren snel en geven deskundig advies en zijn proactief!

Tijdens het proces passen zijn de campagne aan indien nodig.

Hairplus medical care

Positieve ervaring

Veel ervaring en een totaalaanpak en lange termijn visie voor SEO

HMC

Goede samenwerking.

Geen mooie praatjes, maar een feitelijke benadering op SEO.

Space3

Vanaf het begin in 2003 een prettige samenwerking. Ondanks veel wisselende contactpersonen altijd kundige en sympathieke mensen om mee samen te werken!

BlooSEM heeft een eigen originele stijl. Zij bedrijven marketing op een creatieve manier en zijn altijd duidelijk in het we ze willen.

Foleor Multimedia (Bannerflas.nl)

Bannerflash.nl werkt prima samen met BlooSEM. We ontvangen leuke opdrachten waarbij altijd op een professioneel niveau wordt samengewerkt om tot kwalitatieve banners te komen.

Het sterke punt is dat de opdrachten altijd soepel verlopen, vanaf het eerste concept tot en met de levering en betaling. Er wordt snel geschakeld zodat het ons lukt om banners met hele korte deadlines te leveren.