BlooSEM

Persoonlijke benadering
Kennisniveau

Uitstekende ervaring met BlooSEM, duidelijke informatie, leuke manier van presenteren, informeel.

Duidelijk verhaal wb LinkedIn training, veel onderwerpen kunnen behandelen, goede tips.

Amrop

Professionele service, vriendelijke medewerkers, altijd beschikbaar

Goede rapportages, snelle opvolging

Stephan Annema

Professionele club, met vriendelijke medewerkers, kennis van zaken, en een adequate manier van kennisoverdracht.

De diepgaande kennis van trainer Isabelle was bijzonder!

Maaike van Meenen - 9292

Fijn contact met BlooSEM. Er straalt veel energie en enthousiasme van de medewerkers.

BlooSEM luistert goed naar onze wensen en denkt mee.

Innovatec Hatchery Automation

De kennismaking via een LinkedIn training met BlooSEM was zeer prettig. Goede communicatie en professionele medewerksters.

Communicatief duidelijk en toegankelijk

BCW

Positief, veel aandacht en geduld

Kleine groep, waardoor alle vragen beantwoord konden worden en rust om antwoord te geven.

Elffers Career Management

Fijne samenwerking, ze luisteren goed, verdiepen zich goed in onze business en voelde me erg begrepen in onze problematiek en doelen.

Ze kunnen heel makkelijk schakelen op het kennisniveau van de medewerkers met wie ze te maken hebben.
Leggen duidelijk uit hoe alles werkt

Pieter Gabriel Music

Ik heb BlooSEM als zeer positief ervaren! Het is een enthousiast team met een hoog niveau van kennis en kunde.

Goede inhoudelijke feedback dat meteen toe te passen is op je eigen site.

M. Meurs

Prettige samenwerking, jonge enthousiaste mensen

Persoonlijke benadering en klantgerichtheid, goede kennis van zaken

Sophie

Ik heb positieve ervaring met BlooSEM. Sophie en Isabelle nemen de tijd om met me mee te denken en reageren direct!

Snelle reacties, inhoudelijk goede feedback.
Ze hebben goede handvatten gegeven voor het zelf kunnen oppakken van social media campagnes.