BlooSEM

Deirdre Schoemaker

Positief, jong, heeft kennis in huis

Margo Schouten - Velde

Professioneel, goed georganiseerd, deskundig

Denken goed mee met de klant, wij vroegen iets wat niet standaard was en dat was geen enkel probleem. Samen hebben we de opties besproken en de beste uitgezocht waar we allebei blij mee waren.

Judith@lesstress.biz

Erg plezierig.

Zeer deskundig
Fijne samenwerking
Flexibel

Groen en Kool

Bloosem is een heel prettig bedrijf om mee te werken. Ze hebben veel kennis en passen dit specifiek voor jou situatie toe.

Service gericht, veel kennis, denken goed mee.

Simyo

Zeer goeie enthousiaste partij om je te ondersteunen en je verder te helpen op het gebied van online marketing.

Enthousiast & leergierig. Ze blijven zicht ontwikkelen op gebied van online marketing. Op gebied van SEA lopen ze voorop. Persoonlijke klik en reactie snelheid zeer goed.

Fanbased

Fijn en enthousiast contact, staan flexibel voor je klaar, professioneel

Enthousiasme, professioneel, flexibel

Awin

Wij ervaren BlooSEM als een betrokken en gedreven niveau. Altijd opzoek om het maximale resultaat te realiseren voor haar adverteerders.

Zeer prettige sparringspartner

Re-Age Health Supplements BV

BlooSEM is een zeer professioneel bedrijf met uiterst bekwame en prettige mensen om mee samen te werken!

Zeer open en transparant en vakbekwaam, inhoudelijk sterk. Samenwerken met de klant is ook een van hun sterke punten.

Sleeptrade

Ik stapte in de samenwerking die nog pril was. De samenwerking heeft nog niet in alle opzichten even soepel verlopen, hoewel ik wel heel sterk het gevoel heb dat mijn contactpersonen zich inspannen...

Het Google Event heeft een goede indruk gegeven van de mogelijkheden die door Bloosem benut worden voor een inspirerende klant als Simyo. Ik zag een prima kennis niveau en een goede samenwerking tussen klant en Bloosem.

AVB Vertalingen

Bloosem is een professioneel online marketingbureau dat responsief is en proactief zaken oppakt.

Proactiviteit
Betrouwbaarheid