1994 beoordelingen

Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

1994 Reviews

Super relaxte ochtend cursus gehad en fijn dat het niet een grote groep waardoor het meer persoonlijker was. Kwa theorie niet echt uitleg gekregen veel dus als ik het boek niet geleerd had had ik... Super relaxte ochtend cursus gehad en fijn dat het niet een grote groep waardoor het meer persoonlijker was. Kwa theorie niet echt uitleg gekregen veel dus als ik het boek niet geleerd had had ik dit gedeelte waarschijnlijk ook niet gehaald.

Laurens

1. Leraar Ed behandelde de theorie lekker kort. Daarna praktijk oefeningen. De leraar blijft op gepaste afstand en laat je je gang gaan. Maar geeft wel enkele basis principes mee. Ondanks zijn... 1. Leraar Ed behandelde de theorie lekker kort. Daarna praktijk oefeningen. De leraar blijft op gepaste afstand en laat je je gang gaan. Maar geeft wel enkele basis principes mee. Ondanks zijn gepast afstand, ziet hij heel goed je zwakke en sterke kanten. Als coach geeft hij dat goed over op zijn leerlingen.
Zo leer je zelf wat je goed doet en wat verbeterd moet worden. Praktisch denkende en uitstekende leraar.

2. Vijf verschillende heftrucks, met 5 verschillende manieren van bedienen. Diverse oefeningen in een realistisch magazijn. Goed voor de praktijk ervaring.

Soms was ietjes meer uitleg in praktijk hoe je de heftruck bestuurd of iets moet oppakken fijn geweest. Verder 1 oefening niet kunnen voorbereiden, de tijd tussen oefenen en examen was net 15 min te... Soms was ietjes meer uitleg in praktijk hoe je de heftruck bestuurd of iets moet oppakken fijn geweest. Verder 1 oefening niet kunnen voorbereiden, de tijd tussen oefenen en examen was net 15 min te kort! Verder een zeer goeie ervaring gehad!

Cursus was goed in elkaar gezet met mooie heftrucks.
Opmerking er mag iets meer specifieker gekeken worden op het rij gedrag en handelingen van de cursist.
PS De meterkast deur bij...
Cursus was goed in elkaar gezet met mooie heftrucks.
PS De meterkast deur bij binnenkomt is opengebroken en geheel beschadigd en kan niet sluiten Qua uitstraling en veiligheid vervangen. Puntje gebouwenbeheer.
Voor de rest een gezellige en nette instructeur geeft goed uitleg.

De opleiding wordt duidelijk en goed uitgelegd.
Bij de docent kun je vragen stellen als je iets niet begrijpt of twijfelt over iets dan krijg duidelijk en helder antwoord.

Instructeur was goed in zijn werk en wist exact wat hij deed en vertelde.
Hij kon op een goede manier mij overhalen om er erg serieus mee bezig te zijn.

Kevin

Praktijk was duidelijk, goede uitleg spullen waren goed voor elkaar, mooie ruimte om te oefenen, ik vond alleen de theorie die je thuis zelf moest leren een beetje onduidelijk soms

peter peters

Je leert er weer meer bij en je blijft op de hoogte van alles want je vergeet ook wat dingen en zo blijf je toch bij de tijd .

Alles wordt duidelijk uitgelegd en doorgenomen en als er iemand is die het niet snapt of iets niet lukt wordt er tijd voor genomen om het opnieuw uit te leggen of voor te doen .

De instructeurs nemen de tijd met jouw en helpen je er xo goed mogelijk doorheen zodat je de goed de tijd kan gebruiken om op een heftruck te rijden