2081 beoordelingen

Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

2081 Reviews

Theorie boek wordt er vanuit gegaan dat er al kennis is. Wat handig zou zijn is een begrippenlijst. Over de instructeurs heb ik niks te klagen, zeer positief over!

Tijdig een mail gekregen zodat je het theoretische aspect vroegtijdig kon doornemen/leren. Met de bijhorende oefenvragen kon je jezelf ook goed testen. Op locatie (Schiedam) krijg je duidelijke... Tijdig een mail gekregen zodat je het theoretische aspect vroegtijdig kon doornemen/leren. Met de bijhorende oefenvragen kon je jezelf ook goed testen. Op locatie (Schiedam) krijg je duidelijke uitleg, maar ook nog eens streng toezicht. Prettig was de rust die er heerste in het magazijn, zodat de focus goed op het praktijk kon zijn. Goede en duidelijk opdrachten. Conclusie. Zeer positief.

Sybren Roukema

Ik heb de cursus ervaren als 2 ontzettend gezellige en leuke dagen. Op dag 2 werd er zelfs lunch geregeld door een medecursist en ikzelf heb iets voor bij de koffie meegenomen. Een hele fijne groep... Ik heb de cursus ervaren als 2 ontzettend gezellige en leuke dagen. Op dag 2 werd er zelfs lunch geregeld door een medecursist en ikzelf heb iets voor bij de koffie meegenomen. Een hele fijne groep om de cursus mee te volgen.

Ook de cursus zelf was top. Ondanks dat de enige ervaring die ik met een reach truck had is dat ik m wel eens gezien had op werk. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en daarna was het oefenen oefenen oefenen.

De zelfstudie voor de theorie was prettig en goed te testen met een quiz.

Zelfs de instrueer was Fantastisch. Yanick is een hele gezellige man waar goed mee te ouwehoeren valt maar waar er ook aandacht wordt besteed aan de veilige noot. Al met al een hele fijne ervaring

Chris

De examenators waren perfect
Alleen de verwarming mag wel aan en het is wel prettig als we koffie en pauze in een afgesloten ruimte kunnen houden waardoor je niet op de werkvloer staat of zit...
De examenators waren perfect
Voor de rest ben ik zeer tevreden

Deze man doet het heel serieus strikt en met een grapje
Dat is serieus een 10 waard. Heb van Cor ook Hijs cursus in verleden gekregen hij doet het nog steeds heel goed.

Bryan D

Duidelijke uitleg theorie en praktijk gedeelte
Alle vragen worden netjes beantwoord/uitgelegd
1ste dag op heftruck om gelijk aan te voelen wel fijn
Leraar mooi positief en vrolijk Duidelijke uitleg theorie en praktijk gedeelte
Alle vragen worden netjes beantwoord/uitgelegd
1ste dag op heftruck om gelijk aan te voelen wel fijn
Leraar mooi positief en vrolijk

Gr Bryan

Pascal

Heel vreemd dat er geen les materiaal is en geen theorie de praktijk was fantastisch. vindt de opleiding belachelijk duur en wel heel makelijk van de firma Blom om een link te sturen voor het... Heel vreemd dat er geen les materiaal is en geen theorie de praktijk was fantastisch. vindt de opleiding belachelijk duur en wel heel makelijk van de firma Blom om een link te sturen voor het theorie gedeelte. en daarbij miste ik de lunch een simpel broodje was al genoeg geweest.
voor de tarieven die jullie hanteren moet dat toch wel mogelijk zijn.
denk dat wij als New Forrest op zoek gaan naar een ander bedrijf voor deze opleidingen
de instructeur was zeer goed geweldige kerel

Duidelijk samenvattende bespreking vooraf waarbij de hoofdzaken te woord komen. Je word goed geholpen als je vragen hebt en bij het praktijk heb je veel vrijheid en genoeg tijd om te wennen aan de... Duidelijk samenvattende bespreking vooraf waarbij de hoofdzaken te woord komen. Je word goed geholpen als je vragen hebt en bij het praktijk heb je veel vrijheid en genoeg tijd om te wennen aan de machines.

Ahmed

De manier hoe die mannen de les geven was heel goed en
Zijn waren echt professioneel bezig met de groep.ze hebben
Onze vragen beantwoorden en heel belangrijk informatie gegeven over...
De manier hoe die mannen de les geven was heel goed en
Zijn waren echt professioneel bezig met de groep.ze hebben
Onze vragen beantwoorden en heel belangrijk informatie gegeven over veiligheid,technische,manoeuvreren?.
Dat was heel leerzaam en nuttig.

Luuk

Onze instructeur Dennis heeft een zeer goede kennis van zaken, met zelf jarenlange ervaring op de verschillende heftrucks. Hierdoor was de cursus op zowel praktisch als theoretisch vlak heel erg... Onze instructeur Dennis heeft een zeer goede kennis van zaken, met zelf jarenlange ervaring op de verschillende heftrucks. Hierdoor was de cursus op zowel praktisch als theoretisch vlak heel erg goed te doen.