BLOM opleidingen

BLOM opleidingen Ook benieuwd naar feedback over de webshop BLOM opleidingen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company652
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen BLOM opleidingen met 9/10. Gebaseerd op 652 ervaringen.
Communicatie
Uitstekend (10/10)
Begrijpen
Responsiviteit
Uitvoering
Uitstekend (10/10)
Toegankelijkheid

Marcel Auwema

Mooie ruime locatie op een makkelijk te bereiken locatie met voldoende goed onderhouden apparatuur en ervaren instructeurs. alles wordt netjes uitgelegd en desgevraagd herhaalt. pauzes tussendoor zijn goed geregeld. aanrader!.

Robert Vink

Topkerel, gezellig en streng, maar rechtvaardig! hij neemt voor iedereen de tijd, en laat alles goed en duidelijk zien!.
ed bedankt, je bent een topkerel, heerlijke 2 dagen met lachen en leren!.

Jasper Dijkers

2 zeer goede en leerzame dagen gehad! erg veel instructies en uitleg gehad! veel rij uren gemaakt en erg veel opdrachten uitgevoerd met extra uitleg! erg goede ervaring gehad bij blom.

Jody Kersten

Hoi ik vond de opleiding oke, wel ging de aandacht veel naar de extroverte deelnemers zonde dat de introverte deelnemers niet wat meer mee werden getrokken door de docent. dit kan een incident geweest zijn, anders valt daar zeker nog winst te behalen.

Mark Phlippeau

Zeer goed opgezette basisopleiding voor de beginnende heftruck met duidelijk uitleg. er was vanuit de instructeur ruime aandacht voor uitleg en de opleiding is dan ook vooral praktijkgericht. theorie vormt een fractie van het geheel.

Baypolat Ersoy

Zeer leuke ervaring. stof en oefeningen hadden zeker veel raakvlakken met mijn werkzaamheden op mijn werk. veel verschillende soorten machines, er zit dus 100% wel een apparaat bij die op alle werkplekken aanwezig is. zeker een aanrader!!!.

B Luijsterburg

Goede afwisseling tussen theorie en praktijk, goed ook om veel tijd door te brengen op verschillende heftrucks. prima begeleiding en goede opzet. tweedaagse opleiding had wat mij betreft ook iets gecondenseerder gebracht kunnen worden.

Simon van Kan

De trainer paste het niveau aan op de groep, wat ons de ruimte gaf te laten zien wat we al konden en gaf alleen waar nodig tips en pointers. de theorie werd toegelicht met verhalen vanuit de praktijk waardoor we ons meer betrokken voelden en de gevaren en veiligheidspunten beter bij ons bleven hangen.

Geert-Jan v Zutphen

Ik heb de cursus heftruck in twee halve dagen gevolgd. mijn instructeur was herman , hele aardige man.hij kon het mooi vertellen,ik hoop hem over vijf jaar weer te treffen met de herhaling heftruck cursus. ik heb er goede praktische tips aan over gehouden.

Marcel Vos

Te veel praktijk oefeningen met teveel mensen, 1x reachtruck en 1x heftruck accu leeg , te chaotisch en te niet altijd gericht op verschillende bedrijfsituaties , oefenhal te klein als er meer dan 6 mensen praktijk oefeningen doen.

Bedrijfsinformatie

BLOM opleidingen is een van de grootste opleiders in Nederland op het gebied van intern transport. Dit doen we al meer dan 25 jaar met een goede reden. Waar we ooit zijn begonnen als organisatie die zich bezig hield met de in- en verkoop van heftrucks, zagen we al snel dat een goede opleiding voor heftruckchauffeurs van enorm belang is. Niet alleen om de veiligheid voor de chauffeur en in het magazijn te vergroten, maar ook om de productiviteit te verhogen en het aantal schades en ongelukken in
Adres
Adam Smithstraat 41