1930 beoordelingen

Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

1930 Reviews

We begonnen met wat uitleg vervolgt door uitleg bij de machines( uitleg die ook in je theorie voorkomt)

Daarna zijn we gaan oefenen met tussendoor je theorie examen

Tussen door...

Daarna zijn we gaan oefenen met tussendoor je theorie examen

Tussen door hadden we pauze / lunch
Met opvolgend nog wat oefenen en je examen

Het werd allemaal rustig uitgelegd en iedereen kreeg de kans

De examinator/ cursus begeleider was heel vriendelijk

Marcel

De opleider is heel duidelijk met uitleg theorie en observeert goed hoe je het allemaal doet in de praktijk en de opdrachten zijn ook duidelijk die je moet oefenen, en tijdens het examen let hij ook... De opleider is heel duidelijk met uitleg theorie en observeert goed hoe je het allemaal doet in de praktijk en de opdrachten zijn ook duidelijk die je moet oefenen, en tijdens het examen let hij ook goed op of je het goed uitvoert en geeft je waar nodig tips een hele goede opleiding in mijn ogen .
Mvg Marcel van de pol

Jeffrey

Het was een interactieve dag waarbij er door de docent genoeg vragen werden gesteld op de deelnemers te triggeren zelfstandig na te denken. Daarnaast werden handelingen op de heftruck of reachtruck... Het was een interactieve dag waarbij er door de docent genoeg vragen werden gesteld op de deelnemers te triggeren zelfstandig na te denken. Daarnaast werden handelingen op de heftruck of reachtruck duidelijk uitgelegd met praktijk voorbeelden.

Marc

De cursus wordt zeer professioneel gegeven , erg duidelijk en de juiste aandachtspunten aangestipt voor het theorie gedeelte.
Mocht ik nog een keer op herhaling gaan zal het zeker weer hier zijn

Peter

De man die ons les gaf deed het met passie. Legde het allemaal goed uit en hielp goed waar het nodig was. Vond het leuk om deze cursus te doen op deze manier

Christiaan

Goede curses waarbij alles in de praktijk geoefend/behandeld wordt. En doordat er genoeg heftrucks en ruimte was kon iedereen oefenen zonder dat de rest van de groep op je vingers zat te kijken.

Robin

De stof was zeer duidelijk de quiz die van tevoren gedaan kon worden is een mooi instrument om te kijken op welke punten je wat zwakker bent en welke punten je al weet.
De instructeur was zeer...
De instructeur was zeer sociaal weet precies hoe die mensen moet benaderen op moment dat ze ergens moeite mee hebben. Hij past zich per persoon aan om tot resultaat te komen wat hij zoekt tijdens de praktijkles.

Ik vond het een zeer leerzame opleiding met interessante weetjes en een top opleider
Heb me geen seconde verveeld of de opleiding saai of onbegrijpelijk gevonden al met al een hele goede leerzame cursus

Alles ging goed, je wordt goed gevangen en voor de cursus wordt alles beantwoord als je iets vraagt en uitgelegd, praktijk gedeelte ging ook heel goed, docent was ook heel aardig en behulpzaam. Voor... Alles ging goed, je wordt goed gevangen en voor de cursus wordt alles beantwoord als je iets vraagt en uitgelegd, praktijk gedeelte ging ook heel goed, docent was ook heel aardig en behulpzaam. Voor mij was alles perfect.

Hartelijke ontvangst door Chris.
Hartelijke ontvangst door Chris.
Goede uitleg voor wat betreft de herhalingscursus inhoud. Gedurende de cursus aanwijzingen hoe ik het als cursist beter kan of moet doen. Dus al met al een geslaagde ochtend.