Uitvoering
Communicatie
Begrijpen
Responsiviteit

Sora

Ik ben erg tevreden met dit cursus, goede opleister met veel motivatie leuke colega, handige tips & tricks wat ik nog niet eerder wist , duijdelijke uitleg en ook op een mooie locatie met een... Ik ben erg tevreden met dit cursus, goede opleister met veel motivatie leuke colega, handige tips & tricks wat ik nog niet eerder wist , duijdelijke uitleg en ook op een mooie locatie met een mooie sweer , met de colegas kon ik goed overweg .

Johan Mollenaar

Michel was een prettige trainer heeft goed les gegeven en heeft ook goed naar ons geluisterd en had natuurlijk verstand van zijn materie.Hoogwerkers waren van goede kwaliteit en de ruimte was... Michel was een prettige trainer heeft goed les gegeven en heeft ook goed naar ons geluisterd en had natuurlijk verstand van zijn materie.Hoogwerkers waren van goede kwaliteit en de ruimte was perfect!.

R van Beuningen

Goede leerzame, gezellige cursus. Ze wist de lesstof goed uit te leggen. Het is fijn om met verschillende heftrucks ervaring op te doen. Tevens een goede en fijne hal, zeker niet te heet met het... Goede leerzame, gezellige cursus. Ze wist de lesstof goed uit te leggen. Het is fijn om met verschillende heftrucks ervaring op te doen. Tevens een goede en fijne hal, zeker niet te heet met het hete weer buiten (30 graden). Kom graag nog een keer terug

de Brouwer

Duidelijke en overzichtelijke training met een goede uitleg van een ervaren instructeur. Vooral de grote hoeveelheid praktijktijd vond ik een positief punt aan de training.
Klein aandachtspunt...
Klein aandachtspunt in deze tijd was wel het benoemen van de maatregelen omtrent corona. Een mogelijkheid tot het desinfecteren van het stuur van de reach/heftrucks was wel handig geweest aangezien deze door meerdere personen werden gebruikt

Jan Van der woude

Super goede training gehad en ook alle geduld en een goede uitleg. Weet waar ze het over heeft en weet het goed over te brengen. Dus conclusie een top training.

Eric Osseforth

De instructeur was erg duidelijk met zijn uitleg en zeer vriendelijk, gezellig en spontaan. Het materiaal is netjes en goed onderhouden.Echt een aanrader voor een ieder die voor het eerst of op... De instructeur was erg duidelijk met zijn uitleg en zeer vriendelijk, gezellig en spontaan. Het materiaal is netjes en goed onderhouden.Echt een aanrader voor een ieder die voor het eerst of op herhaling gaat ( moet)
M.v.g eric

Ad Schalken

Kregen goede theorie uitleg en nuttige praktijk tips en zo was de herhalingscursus goed te doen. Als je via de link in de mail de theorie quiz wat oefent is dit ook geen probleem om te maken.

Patricia Voskuil

Ik heb met veel goede en duidelijke uitleg en gelukkig ook een dosis humor deze cursus dankzij Michel mogen afronden. De uitleg is duidelijk met bijbehorende voorbeelden. En de tips en persoonlijke... Ik heb met veel goede en duidelijke uitleg en gelukkig ook een dosis humor deze cursus dankzij Michel mogen afronden. De uitleg is duidelijk met bijbehorende voorbeelden. En de tips en persoonlijke aandacht zijn erg fijn.

Femme Dijkstra

Zeer tevreden over de training. Yvonne is een zeer enthousiaste, bevlogen en bekwame instructrice. ondanks het dagelijks werken met de heftruck is de training zeer nuttig. De puntjes worden weer... Zeer tevreden over de training. Yvonne is een zeer enthousiaste, bevlogen en bekwame instructrice. ondanks het dagelijks werken met de heftruck is de training zeer nuttig. De puntjes worden weer even op de i gezet.

Jurgen Berghuis

Zeer interessante en praktische herhalingscursus hoogwerker. Een korte toelichting waarbij gelegenheid was tot vragen. Oefenen met 3 soorten hoogwerkers en een test ter afsluiting om opgedane kennis... Zeer interessante en praktische herhalingscursus hoogwerker. Een korte toelichting waarbij gelegenheid was tot vragen. Oefenen met 3 soorten hoogwerkers en een test ter afsluiting om opgedane kennis te toetsen. Zeer naturel gebracht door Marco.