BLOM opleidingen

BLOM opleidingen Ook benieuwd naar feedback over de webshop BLOM opleidingen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company673
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen BLOM opleidingen met 9/10. Gebaseerd op 673 ervaringen.
Communicatie
Uitstekend (10/10)
Begrijpen
Responsiviteit
Uitvoering
Uitstekend (10/10)
Toegankelijkheid

Gert-Jan Nagel

Ik vond de opleiding van de heftruck,stapelaar en elektropallettruck zeer geslaagd weer een hoop bijgeleerd werd ook zeer goed begeleid door yvonne dus al met al een zeer geslaagde dag.

Stehouwer

Er werden duidelijke instructies gegeven. er was een goede begeleiding. het materiel is wat verouderd en defect,waardoor er wat geinproviseerd moest worden. de locatie wordt verbouwd waardoor het wat rommelig oogde. ik miste een theorielokaal. de theorie werd gegeven in het praktijkruimte.

Erik Cornelissen

De cursus was inhoudelijk en theoretisch goed onderbouwd. de docent heeft een prettige manier van vertellen waardoor ik de informatie goed tot mij kan nemen. de praktijkoefening was klein van opzet maar wel nuttig en leerzaam.

Henk Hesselink

Begeleiding trainer prima. niveau van de opleiding goed. ontvangst bij aankomst prima men wist meteen wie iedereen was. alles werd goed uitgelegd en men kreeg de tijd om te laten zien dat je het kon. dus algemeen goed ervaren.

Mike Henderson

Hij is heel vriendelijk legt alles goed uit ik heb een heel goede ervaring en weer een hoop geleerd wat ik al vergeten was dus heel fijn curcus gehad het is herhaling vatbaar over 5 jaar wil ik weer via blom deze curcus doen.

Willem Schoonenwolf

Goede rustige instructie.nuttig voor de hijsklusjes die wij doen..
geleerd wanneer wel en niet met hijsmiddellen te werken, hoe aan te slaan en aanwijzingen te geven en te begrijpen.nuttige weetjes dus.

Wouter Klavers

Goede aanwijzingen en tips.goede faciliteiten en genoeg heftrucks,onderzoekers enz. zodat iedereen tijd genoeg krijgt om te oefenen met de truck die men op het werk ook gaat gebruiken . top opleiding.

Eric Evers

Een erg afgeraffelde cursus, geen theorie en alleen maar praktijk. dus kort even de papieren invullen en daarna direct praktijk. drie verschillende type hoogwerkers gebruikt. toen een examen en dat was het, het stelde weinig voor.

Jurjen van Dam

De leersfeer was prettig met goede persoonlijke begeleiding. de opleider gebruikte humor om het ijs te breken. eigenlijk alleen maar praktijk gehad, dus met een goed gevoel naar de werkvloer terug gekeerd. de locatie (heerenveen) is erg basic en zou wat meer fleur kunnen gebruiken. al met al een goede cursus en een prettige ervaring met blom opleidingen.

Aris van den Broek

Dat je op verschillende heftuck's.
je oefeningen moet kunnen laten zien wat meer aandacht aan de theorie besteden prima locatie makkelijk te vinden goede bereikbaarheid de trainer was zeer ervaren een hele leerzame ochtend gehad was leuk.

Bedrijfsinformatie

BLOM opleidingen is een van de grootste opleiders in Nederland op het gebied van intern transport. Dit doen we al meer dan 25 jaar met een goede reden. Waar we ooit zijn begonnen als organisatie die zich bezig hield met de in- en verkoop van heftrucks, zagen we al snel dat een goede opleiding voor heftruckchauffeurs van enorm belang is. Niet alleen om de veiligheid voor de chauffeur en in het magazijn te vergroten, maar ook om de productiviteit te verhogen en het aantal schades en ongelukken in
Adres
Adam Smithstraat 41