BLOM opleidingen

BLOM opleidingen Ook benieuwd naar feedback over de webshop BLOM opleidingen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company611
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen BLOM opleidingen met 9/10. Gebaseerd op 611 ervaringen.
Communicatie
Begrijpen
Responsiviteit
Uitvoering
Toegankelijkheid

Willem Eijlander

Prima cursus, goede verhouding tussen theorie en praktijk..
kees is een prima instructeur, voelt de deelnemers goed aan, en legt duidelijk uit, serieus en met humor..
om het kort samen te vatten.. een leerzame belevenis.

Lukasz Kijewski

I had two different trainers: kees and jan. both put their extra effort for me. the whole course was in dutch but they described many things in english specially for me. thanks for that!.

robbert van Ede

Zeer goed en een positieve praktijk gerichte ervaring waarbij je kennis op een positieve manier wordt bijgeschaafd en je de theorie kennis op een prettige en aangename manier wordt aangeleerd.

Manuel Philip Cretier

Energiek,vriendelijke trainster.cursus was alles behalve saai..
persoonlijke begeleiding bij minder getalenteerde deelnemers.zij bracht door recente ongelukken met de heftruck(dodelijke ongelukken)dat de cursisten duidelijk was ,hoe belangrijk veiligheid is tijdens besturen van dit voertuig.

S.M. Akkol

Eerst de theoriegedeelte goed behandeld. bij het praktijkgedeelte zijn de oefeningen goed uitgelegd en eventueel nog een keer uitgelegd of voorgedaan. de oefenigen zijn uitvoerig laten zien door de opleider. de opleider kwam goed uit zijn woorden en was zeer aardig.

Aquinia van Kerkoerle

Een ontzettend geduldige en fijne ervaren leraar om deze leuke ervaring mee te delen en van te leren. hij geeft je vertrouwen en leidt alles in goede banen. in mijn ogen...een topper!!.
bedankt arjan ?.

Mariëlle Van Wolferen

Ontzettend fijne cursus leiding. rustig, goede uitleg. creëerde een ontspannen sfeer. ruimte om oefeningen uit te proberen, wijzen op wat je fout deed maar ook uitleggen hoe je het kan oplossen. fijne manier van theorie geven. iedereen in de groep is geslaagd!.

Mariëlle Van Wolferen

Goede manier van lesgeven, sfeer was ontspannen, fijn om niet de enige vrouw te zijn. dat hielp wel met de groep. yvonne had een fijne ontspannen manier. ook heel fijn om met verschillende hoogwerkers te werken.

Davey van Bilsen

Ik ben zeer tevreden over de training die bart, samen met collega-in-opleiding dennis, gegeven heeft. de informele sfeer en persoonlijke aandacht zorgde voor een veilige leeromgeving en beide heren waren didactisch erg sterk. complimenten! de heren gaven gedurende de cursus continu feedback. wanneer onderdelen goed gingen werd dit ook benoemd. deze manier van positieve feedback beviel me heel erg. ik zou een ieder deze cursus en trainers aanraden.

Alex Beekman

Ontvangst was goed. de theorie werd goed uitgelegd, foute antwoorden bij het examen werd behandeld. de instructeur was bij de praktijk alert op kleine dingetjes. leuke en leerzame dag gehad!.

Bedrijfsinformatie

BLOM opleidingen is een van de grootste opleiders in Nederland op het gebied van intern transport. Dit doen we al meer dan 25 jaar met een goede reden. Waar we ooit zijn begonnen als organisatie die zich bezig hield met de in- en verkoop van heftrucks, zagen we al snel dat een goede opleiding voor heftruckchauffeurs van enorm belang is. Niet alleen om de veiligheid voor de chauffeur en in het magazijn te vergroten, maar ook om de productiviteit te verhogen en het aantal schades en ongelukken in
Adres
Adam Smithstraat 41