Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Marinka

Het waren 2 fijne cursusdagen. We hadden 2 verschillende instructeurs en dit vond ik eigenlijk best prettig. Iedereen geeft op zijn eigen manier instructies en hierdoor heb ik veel kunnen leren.... Het waren 2 fijne cursusdagen. We hadden 2 verschillende instructeurs en dit vond ik eigenlijk best prettig. Iedereen geeft op zijn eigen manier instructies en hierdoor heb ik veel kunnen leren. Zowel Chris als Bart waren duidelijk in hun uitleg. Mede dankzij deze twee heren had ik het snel onder de knie.

Willem

Instructeur had duidelijk achtergrond in onderwijs. Wist boeiend te vertellen. Ik vond de groep voor het praktijkdeel aan de grote kant, waardoor het rommelig werd. Ook dat reach- en heftruck naast... Instructeur had duidelijk achtergrond in onderwijs. Wist boeiend te vertellen. Ik vond de groep voor het praktijkdeel aan de grote kant, waardoor het rommelig werd. Ook dat reach- en heftruck naast elkaar werd gedaan. Voor mij was het bv niet geheel duidelijk wanneer en wat onderdeel van het praktijkexamen uitmaakte.

Jens

Erg vriendelijke en goeie instructeur legt kort maar krachtig uit dat je goed snapt wat je moet doen als ik weer eens mijn certificaat zou moeten halen over 5 jaar zou ik meer dan gerust de zelfde... Erg vriendelijke en goeie instructeur legt kort maar krachtig uit dat je goed snapt wat je moet doen als ik weer eens mijn certificaat zou moeten halen over 5 jaar zou ik meer dan gerust de zelfde instructeur willen.

Tanya

Theorie werd pas de 2de dag het meeste benoemt, terwijl het handigere is om is de theorie te weten voordat je op een truck stapt. Veder werd je wel goed geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd!... Theorie werd pas de 2de dag het meeste benoemt, terwijl het handigere is om is de theorie te weten voordat je op een truck stapt. Veder werd je wel goed geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd! Met veel man kan een cursus nogal een chaos zijn vooral op zo?n kleine locatie het is beter op een grotere locatie

Garcia

The trainers were very nice and professional when it came to teaching you, they didnt speak much English but I was still able to understand everything and I felt comfortable.

Henri van den Ouden

Op de eerste dag kregen wij instructie van een andere instructeur dan op de tweede dag. Hierdoor kwamen bij ons (cursisten) een paar belangrijke verschillen naar voren. Hoewel beide instructeurs... Op de eerste dag kregen wij instructie van een andere instructeur dan op de tweede dag. Hierdoor kwamen bij ons (cursisten) een paar belangrijke verschillen naar voren. Hoewel beide instructeurs DEZELFDE instructie gaven en zij beiden het belang van veilig en gecontroleerd werken benadrukten was er ??n duidelijk verschil. Op de tweede dag gaf de instructeur de instructies die we op de eerste dag hadden gekregen op een beter gestructureerde en stapsgewijze manier aan ons door: 1. goed aanrijden. 2. recht voor de stelling. 3, wielen recht naar voren bij het in- en uitrijden. 4. Zodra de pallet buiten de stelling is het vorkblad eerst laten zakken. 5. Vorkblad kantelen. Hierna pas gaan rijden met de geheven lading. Hoewel de instructeur op de eerste dag al deze stappen ook heeft genoemd deed hij dit d.m.v. "one-liners" en niet volgens de stapsgewijze en gestructureerde manier waarop de tweede instructeur dit deed. Overigens heb ik beide dagen als bijzonder plezierig en zeer leerzaam ervaren. Het is duidelijk dat Blom goede en ervaren instructeurs gebruikt en dat je bij Blom dit waardevolle certificaat echt moet verdienen. Hartelijk bedankt voor jullie prettige en goede opleiding.

Maud

Ik had per ongeluk de gevorderde cursus geboekt dus ik was best zenuwachtig voor de afgang. Bij binnenkomst direct een super gemoedelijke sfeer en een instructeur/examinator die er ?cht staat om jou... Ik had per ongeluk de gevorderde cursus geboekt dus ik was best zenuwachtig voor de afgang. Bij binnenkomst direct een super gemoedelijke sfeer en een instructeur/examinator die er ?cht staat om jou te laten slagen!! Niet vergelijkbaar met vorige ervaring rondom het behalen van een rijbewijs. Ik had mijn theorie uitstekend voorbereid maar dat was echt niet nodig geweest. Gerwin heeft ons in korte tijd door de theorie genomen en iedereen slaagde direct. Je kon hem alles vragen, zowel theoretisch als praktisch! De cursus in ??n dag afgerond omdat de begeleiding van Gerwin perfect op maat was. Hij heeft iedereen ook super persoonlijk geholpen. Me-ga aanrader! Als je ergens de heftruckopleiding wil gaan volgen, GA NAAR BLOM!

Teun

Gerwin was een topinstructeur en legde alles gewoon fijn en rustig uit. Iedereen kreeg de tijd die die nodig had en ook de aandacht die diegene nodig had. Vantevoren was ik een beetje zenuwachtig... Gerwin was een topinstructeur en legde alles gewoon fijn en rustig uit. Iedereen kreeg de tijd die die nodig had en ook de aandacht die diegene nodig had. Vantevoren was ik een beetje zenuwachtig maar dit was na de introductie en de geruststelling volledig verdwenen. Leuke dag gehad en ook nog eens mijn certificaat gehaald. Top dus!

Jeroen

De instructeur verstrekte duidelijke instructies en gaf duidelijke antwoorden bij de door mij gestelde vragen. De theorie toets was ook duidelijk (enige minpuntje: is dat de toets geen doorklik... De instructeur verstrekte duidelijke instructies en gaf duidelijke antwoorden bij de door mij gestelde vragen. De theorie toets was ook duidelijk (enige minpuntje: is dat de toets geen doorklik mogelijkheid heeft na de vragen en dat je moet swipen naar beneden) dit heeft mijn 1 extra fout antwoord opgeleverd. Verder was de sfeer zowel formeel als informeel :)

Ian

Was een goede uitleg de instructeur was top goede gozer doet ze werk goed en door de uitleg had ik geen vragen en snapte ik alles plus punt voor hem