Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Peter

Goede en duidelijke instructies van de instructeur, geeft een groepsgevoel waardoor leren uitnodigend word.
Behandeld de theorie in en tijdens de praktijk met voorbeelden, dit geeft een beter beeld en verduidelijking op de theorie uit het leerboek.

Marco

Goede praktische tips en tricks gehad, er werd goed en kritisch beoordeeld.
Goede praktische tips en tricks gehad, er werd goed en kritisch beoordeeld.
Weer bewust van verkeerd aangeleerde vaardigheden en veel aandacht besteed aan veiligheid, verder was het ook ontzettend gezellig en hebben we veel gelachen met elkaar.

Ik vond de opleiding leuk en uitdagend. Aan het begin van de opleiding is ons uitgebreid uitgelegd wat we kunnen verwachten en wat er op de planning staat. Gerwin heeft ons uitdagende opdrachten... Ik vond de opleiding leuk en uitdagend. Aan het begin van de opleiding is ons uitgebreid uitgelegd wat we kunnen verwachten en wat er op de planning staat. Gerwin heeft ons uitdagende opdrachten gegeven en tegelijkertijd gesteund tijdens de uitvoering. Ik kan nu een heftruck rijden en bedienen, dus ik ben zeer tevreden!

Alexander

Randy heeft alles goed uitgelegd! Nam echt de tijd om alles goed door te nemen. Hij zorgde voor een goede werksfeer en liet duidelijk weten wat we te verwachten hadden. Heb wel vaker andere... Randy heeft alles goed uitgelegd! Nam echt de tijd om alles goed door te nemen. Hij zorgde voor een goede werksfeer en liet duidelijk weten wat we te verwachten hadden. Heb wel vaker andere cursussen gevolgd maar dit was zover wel de beste! Groetjes Alexander

Zeer fijne sfeer.
Goede uitleg en ook goede begeleiding indien nodig.
Ruime afwisseling zodat je goed getriggerd wordt om op te letten en na te denken.
Al met al een fijn examen gehad...
Zeer fijne sfeer.
Goede uitleg en ook goede begeleiding indien nodig.
Al met al een fijn examen gehad tot over vijf jaar.

Dianne

De enige manier om ervoor te zorgen dat wat ik heb geleerd (praktisch en theorie), de vaardigheid op het werk toepast. Ik moet zeggen, wat en hoe de lessen en ik-vorming werd gegeven, werkt echt.

Ahmed

Zeker heel goed ervaren docenten heel duidelijk informatie instructies vooral denis top en zn collega ook ik zou het aanraden om bij blom opleidingen een cursus te volgen
Ahmed

Mike

Het was een fijne herhaling. Mijn complimenten naar Lars, die man is echt goed in zijn vak en weet ook echt waar die het over heeft.
Bedankt en tot over 5 jaar

jimmy

Duidelijke uitleg en een perfectie locatie zowel voor praktijk en theorie examen te doen.
Goede uitleg en vragen stellen.
Wordt echt de tijd voor genomen.
Mooie hef en reachtrucks tot...
Goede uitleg en vragen stellen.
Wordt echt de tijd voor genomen.
Mooie hef en reachtrucks tot je beschikking.
Als fijn ervaren.

Hannu Reijne

Warm en vrolijk welkom .Leraar Paul is uit goed hout gesneden voor deze klus .Heel leerzaam ,vond het een prachtige dag erg genoten .Alles was perfect voor elkaar .