Inhoud cursus
Indruk cursuslocatie
Methode lesgeven
Algemeen

Rick

Goede begeleiding van docent. Veel ruimte om fouten te maken en door prettige manier van feedback werden vaardigheden opgebouwd en aangescherpt. Theorie kwam terug in praktijk en bleef daardoor goed... Goede begeleiding van docent. Veel ruimte om fouten te maken en door prettige manier van feedback werden vaardigheden opgebouwd en aangescherpt. Theorie kwam terug in praktijk en bleef daardoor goed hangen.

De cursus vond ik goed. Goed uitleg gekregen.
De cursus vond ik goed. Goed uitleg gekregen.
Soms tijdens een hoefening wel lang moeten wachten omdat iemand iets uit de stelling moest pakken miechien kunnen jullie daar iets mee zoadat er een beter doorstroming in zit.

Er wordt goed op je gelet tijdens de praktijk.
Er wordt goed op je gelet tijdens de praktijk.
Je wordt goed begeleid en vertelt wat beter kan. Gewoon heel rustig blijven en goed blijven kijken. Vooruit plannen was heel belangrijk en gefocust blijven

Johannes van der Wijk

Betse Blom, Ik vond de opleiding zeer goed. Ook de Mentor Freerk Veenstra gaf een zeer duidelijk beeld van wat er allemaal verwacht werd.
Bij een vraag ook gelijk een antwoord en alles op maat....
Bij een vraag ook gelijk een antwoord en alles op maat. Ook de rust van de mentor was zeer goed. Engelen geduld. Gewoon top.
Ik had nog nooit op een heftruck gezeten en op het eind van de cursus een goed beeld gekregen. Bedankt
Mijn enigste opmerking is dat ik een brede schoen heb ivm met een breuk en dat de pedalen van de gas en rem dicht bij elkaar zitten.
Maar dat is de keuze van Still en niet van de Menstor
De gele balk was een uitdaging. Ook de koffie was lekker.

Groet Joihannes van der Wijk

Werd goed en duidelijk uitgelegd ook werd er genoeg tijd voor je genomen als je iets niet goed snapte enigen jammeren was dat er geen luch was voor de rest top geregeld

Szymon

Een vriendelijke en goeie docent met zelf veel ervaring die alles duidelijk uitlegt. Je kunt altijd vragen stellen en er word ook goed naar je geluisterd. De te gebruiken machines zijn zeer nieuw en... Een vriendelijke en goeie docent met zelf veel ervaring die alles duidelijk uitlegt. Je kunt altijd vragen stellen en er word ook goed naar je geluisterd. De te gebruiken machines zijn zeer nieuw en fijn om mee te werken.

Alles werd goed uitgelegd, maar ik vond het bijzonder dat ik geen praktijkexamen kreeg. Verder werd gevraagd of ik 5 minuten voor aanvang aanwezig wilde zijn, maar we begonnen pas 10 minuten na de... Alles werd goed uitgelegd, maar ik vond het bijzonder dat ik geen praktijkexamen kreeg. Verder werd gevraagd of ik 5 minuten voor aanvang aanwezig wilde zijn, maar we begonnen pas 10 minuten na de begintijd

Michel

Bij ontvangst eerst een kopje koffie, vriendelijke instructeur, duidelijke uitleg en ruim voldoende machines om te oefenen/opdrachten uit te voeren zonder te hoeven wachten op een medecursist. Prima... Bij ontvangst eerst een kopje koffie, vriendelijke instructeur, duidelijke uitleg en ruim voldoende machines om te oefenen/opdrachten uit te voeren zonder te hoeven wachten op een medecursist. Prima cursus.

Riny

Een uitgebreide mogelijkheid om alle theorie door te nemen en examenvragen te oefenen hebben er aan bijgedragen dat ik gemakkelijk geslaagd ben daarvoor. Er was geen druk en alles werd relaxed... Een uitgebreide mogelijkheid om alle theorie door te nemen en examenvragen te oefenen hebben er aan bijgedragen dat ik gemakkelijk geslaagd ben daarvoor. Er was geen druk en alles werd relaxed afgewerkt. Ook het praktijkgedeelte was prima begeleid door de betreffende medewerker die op een goede uitgebreide manier alles uitlegde en wist waarover hij sprak. Top!

Vincent.v.W

Deze herhaling was weer leerzaam en gezellig met deze groep mensen , in de pauzes hebben we het overal over gehad en gelachen, Henk is een Top gozer hij kan het goed over brengen .