Zoomer

Ze verkopen een goed product we hebben onlangs een kapschuur model gekocht kwa materiaal mankeert er niets aan.

Klantvriendelijke mensen je kunt werkelijk alles met deze mensen regelen.

De tekening kan inderdaad verbeterd worden..

EJMollema

Prima bedrijf, goed advies, als je belt krijg je gewoon een mens aan de telefoon, die bereid is om te helpen. Schuurtje compleet als bouwpakket geleverd, handleiding kan op details nog iets... Prima bedrijf, goed advies, als je belt krijg je gewoon een mens aan de telefoon, die bereid is om te helpen. Schuurtje compleet als bouwpakket geleverd, handleiding kan op details nog iets duidelijker, maar even gebeld en opgelost.

Service en advies.

Handleiding kan nog iets duidelijker, bijvoorbeeld montage dakrand.

Goedemorgen meneer Mollema,
Super bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!
Meedenken en deskundig advies geven, vinden wij erg belangrijk :)
Erg mooi om dat terug te lezen in uw...
Goedemorgen meneer Mollema,
Super bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!
Meedenken en deskundig advies geven, vinden wij erg belangrijk :)
Erg mooi om dat terug te lezen in uw review!
Namens ons hele team wensen we u nog veel plezier met uw aankoop!

B. Stuij

Goede ervaring. Levering compleet en op afgesproken tijd.

Vurenhout van goede kwaliteit en mooi gebeits op gewenste kleur.

De aluminium daktrim was niet op maat gemaakt en bovendien op rare lengtes van 2,50 m geleverd. Terwijl verder alles keurig op maat was. Ook vonden wij de bevestigingsmiddelen voor de daktrim erg... De aluminium daktrim was niet op maat gemaakt en bovendien op rare lengtes van 2,50 m geleverd. Terwijl verder alles keurig op maat was. Ook vonden wij de bevestigingsmiddelen voor de daktrim erg grof en te zwaar. We hebben andere schroeven toegepast.

Goedemorgen mevrouw Stuij,
Bedankt voor het plaatsen van deze review!
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het hout en de dompel-impregnatie behandeling :)
De daktrim leveren wij...
Goedemorgen mevrouw Stuij,
Bedankt voor het plaatsen van deze review!
De daktrim leveren wij inderdaad in standaard lengtes, zodat men deze zelf kan inkorten naar een gewenste verdeling.
Nogmaals hartelijk dank en namens ons hele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop!

Michel Vinju

Goede ervaring bij aankoop van blokhut met overkapping

Veel keuze

Goedemorgen meneer Vinju,
Super bedankt voor deze mooie review!
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.
Namens ons hele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop!
Met...
Goedemorgen meneer Vinju,
Super bedankt voor deze mooie review!
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.
Namens ons hele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop!

Verlinde Dirk / Handy Dirk

Een super product maar levering niet compleet en stukken verkeerd

Hout en systeem is super voor het tuinhuis

Kwaliteitscontrole doen op verzending van goederen

Goedemorgen Handy Dirk ;),
We kunnen het erg waarderen dat u de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn om te horen dat u zo te spreken bent over de kwaliteit van ons product.
Ik...
Goedemorgen Handy Dirk ;),
Ik zie dat u al contact heeft met mijn collega's over de ontbrekende onderdelen. Wij gaan uiteraard ons best doen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
Alvast veel tuinplezier gewenst!

Sieragroenonderhoud

Top

Hoe dan ook hij wordt die dag geleverd al is t na 20:00 uur

Nee

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor de positieve review! We zij blij om te horen dat u zo te spreken bent over onze leverbetrouwbaarheid. We hebben deze positieve review ook doorgezet naar onze chauffeurs :).

Evelien

Goede ervaring

Een uitgebreide en gebruiksvriendelijke website, een vlotte levering, goede communicatie en een handige gebruiksaanwijzing bij het opbouwen (met filmpjes).

Klein minpuntje: van sommige nagels/schroeven kwamen we te kort. Al de rest was wel helemaal in orde.

Goedemiddag Evelien,
We kunnen het heel erg waarderen dat je tijd hebt genomen om zo'n mooie review te schrijven. Bedankt voor de complimenten!
De tip over de nagels en schroeven gaan we...
Goedemiddag Evelien,
De tip over de nagels en schroeven gaan we meenemen.
We wensen je heel veel tuinplezier met je nieuwe blokhut met overkapping!

Willem van den Brink

Professionele benadering met oog voor de klantwensen

Degelijke producten en goede klantbediening.

Op maat deur (groter) had als gevolg dat de planken te lang waren. Dus verbeterpunt is maten van één zijde moeten opgeteld altijd kloppen met de gewenste lengte.

Goedemorgen meneer van den Brink,
Goedemorgen meneer van den Brink,
Bedankt voor de mooie woorden! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze professionele aanpak en klantvriendelijkheid. Daar doen we het voor!
Wij leveren onze bouwpakketten altijd op maat. De planken bij de deur zouden dan ook volledig op maat moeten zijn. Wij hebben u hierover een bericht gestuurd.

Arthur van der Horst

Snelle reactie op vragen en aanbieding werd snel aan aangepaste wensen aangepast.
Levering ook keurig volgens afspraak

Snelle reactie en nette aanbieding

Ook de hoogte van de blokhut opgeven en ook van het dakgedeelte een materialenlijst toevoegen

Goedemorgen meneer van der Horst,
Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat we u snel en goed hebben kunnen helpen.
Bedankt voor de tip wat betreft de vermelding van de hoogte...
Goedemorgen meneer van der Horst,
Bedankt voor de tip wat betreft de vermelding van de hoogte en dak in de materialenlijst. We hebben de hoogtes bij de producten op onze webshop vermeld staan. De onderdelen van het dak hebben we benoemd in de materialenstaat van de specifieke documentatie :).
We wensen u veel tuinplezier met uw nieuwe blokhut!

Ronald Bijkerk

Website zeer duidelijke omschrijving van de blokhutten. Levering volgens afspraak. Kwalitatief hoogwaardige producten.

Vriendelijkheid bij telefonisch contact. Meedenken met levering en betaling.
Heel laagdrempelig overleg over de factuur en kleine aanpassingen daaraan.

Mogelijkheid tot zelf inplannen van levering?

Goedemorgen meneer Bijkerk,
Goedemorgen meneer Bijkerk,
Bedankt voor de mooie woorden! We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over de duidelijkheid van onze website, de levering en de kwaliteit van het product :).
Bedankt voor de tip wat betreft het inplannen van de levering. Tegenwoordig is het op onze website altijd mogelijk om zelf een gewenste leverdatum aan te klikken.
We wensen u veel tuinplezier met uw nieuwe blokhut!