Ik heb tot op heden een goede ervaring met bloedwaardentest, groot aanbod van tests!

Het is onderzoek is Prima gedaan door dit bedrijf hoor onderzoek van onze Test is snel uitgevoerd en de uitslag van het bloed laat zien dat er wel wat aan de hand is met ons nu de huisdokter...

Ik heb me op mazelen laten testen. Alles heeft goed gewerkt en ik had spoedig de uitslag thuis.

Voor mij de eerste keer, maar zeer als prettig ervaren. Zeer behulpzaam en een vriendelijk persoon aan de telefoon die je netjes te woord staat. Zal zeker in de toekomst hier nog van gebruik maken.

Guido

Bloedwaardentest biedt een breed scala van gezondheidsonderzoeken. Er zijn voldoende priklocaties in Nederland. De testresultaten worden snel en uitgebreid gecommuniceerd. Verder ben ik zeer te...

Anita

Ik vind het testen via bloedwaardentest heel goed. het is snel en je krijgt een zeer duidelijk rapport.

Onprofessioneel

Denise K

Ik had een goede ervaring met dit bedrijf. Handig als je geen zin hebt om via de huisarts je bloedtest aan te vragen. Fijn zijn de mogelijkheden om verschillende combi’s te laten testen.

Meerdere keren heb ik gebruik gemaakt van deze website en alles verloopt vrij soepel. Eén keer heb ik de verkeerde prikpost gehad, maar met de goede klantenservice is dit zo opgelost.