El hadji

Fijn en goed

C Neggers-Dijkmans

Huisarts weigerde corona antistoffen telling. Via bloedwaardentest twee vingerprik tests besteld. In de week van kerst waren ze binnen 2 dagen bezorgd. Test is simpel uit te voeren en één uitslag... Huisarts weigerde corona antistoffen telling. Via bloedwaardentest twee vingerprik tests besteld. In de week van kerst waren ze binnen 2 dagen bezorgd. Test is simpel uit te voeren en één uitslag was 2 dagen na terug sturen al binnen. Het tweede monster was zoekgeraakt en na contact is er een nieuwe test opgestuurd. Uiteindelijk kreeg ik 2 dagen na het opsturen van het tweede monster de twee uitslagen binnen.

Tim

Zeer goed, werd netjes gebeld toen waardes afweken met advies.

Christina Lafanti (Christina Zorg)

Ik heb de test besteld en snel had ik me pakketje thuis. Ik ben naar 1 van hun prikpunt in me buurt gegaan en klaar was. Echt top van Bloedwaardentest. Na je uitslag hebben ze een arts die je info... Ik heb de test besteld en snel had ik me pakketje thuis. Ik ben naar 1 van hun prikpunt in me buurt gegaan en klaar was. Echt top van Bloedwaardentest. Na je uitslag hebben ze een arts die je info en uitleg kan geven. Ik vind ze ook zeer vriendelijk. Ik ben zeer tevreden met ze.

S kirin

Prettige service. Zeer tevreden over de snelheid en kwaliteit van het onderzoek. Kreeg de benodigde materialen ook snel thuis gestuurd. Enige verbetering zou zijn als het... Prettige service. Zeer tevreden over de snelheid en kwaliteit van het onderzoek. Kreeg de benodigde materialen ook snel thuis gestuurd. Enige verbetering zou zijn als het makkelijker/overzichtelijker zou zijn om te selecteren welke onderzoeken/labwaarden gedaan worden. Zo zijn er veel verschillende 'paketten' waarvan het lastig te zien is wat de verschillen zijn.

Bloedwaardentest.nl

Ik ben zeer tevreden omdat de uitslag snel bekend is en dat is fijn omdat er altijd spanning is over het resultaat.

Leontine van Geffen

Uitstekende uitslag van bloedwaarden zonder tussenkomst van huisarts

marcel izeboud

Prima geleverd, uitslagen test duidelijk

Ahmet

Uitstekend bedrijf

Anton

Vanwege risicofactoren laat ik een keer of 3 per jaar mijn bloed controleren bij Bloedwaardentest. Altijd snelle reactie en perfecte informatie. Deze keer heb ik iets langer moeten wachten... Vanwege risicofactoren laat ik een keer of 3 per jaar mijn bloed controleren bij Bloedwaardentest. Altijd snelle reactie en perfecte informatie. Deze keer heb ik iets langer moeten wachten (woensdagochtend prikken, zondagmiddag uitslag), maar het is toch behoorlijk snel. Misschien ga ik een volgende keer op een maandag of dinsdag een afspraak maken, kijken of het dan (nog) sneller gaat. Overigens was de prikpost (die ik zelf uitgekozen had) van een tenenkrommend amateurisme, maar daar kan Bloedwaardentest uiteraard niets aan doen