Janick Samyn

Extra Zorg met Passie

Uitstekend

Snelle levering en kwaliteit

HDB2002 BV

Beoordeling problematiek kardio mobiel device

Flexibiliteit,bereikbaarheid,vriendelijkheid,redelijkheid,klantgerichtheid ok

xxxx

Goede snelle levering

FJK

Correctie

Uw ervaring

Extra lader ten onrechte aangehinkt. Door bedrijf zelf gesignaleerd en adequaat hersteld.

Bernard Pauwels

Pakket laat ontvangen wegens kerstperiode en het kleven van een verdwaald bestemmingsetiket

Uw ervaring

20 dec besteld, 21 dec 08:00 aangemeld bij dpd, 22 dec 01:17 status "onderweg" , en dat is het nog steeds op 27 dec om 10:00. Uiteindelijk op 31 dec geleverd. Het is de kerstperiode maar 23 en 26 dec zijn uitleverdagen van dpd in België. Het zijn verlofdagen voor Nederland, maar pakket had al lang in België moeten zijn. Uiteindelijk bleek er een verdwaald label van een ander pakket en andere winkel op de onderkant van de doos, met tijdstip 22 dec, het moment dat alles vastliep. Niet leuk allemaal, omdat gevreesd werd dat het pakket verloren was. Het feit dat de Bloeddrukmeterswebshop servicedesk, eenmaal op de hoogte van het uitblijven van de levering, alles op de voet volgde was een hele geruststelling.

Vandendriessche Walter

Bloeddrukmeter

Jacqueline Braakman

Belachelijk hoge verzend en afhandelingskosten!

Uw ervaring

Ben uitstekend telefonisch geholpen met het bestellen van een onderdeel voor mijn Bloeddrukmeter.
Had het alleen pas na 3 dagen in huis dus vandaag bestellen morgen binnen klopt niet.( drukte bij de post in december dus dat begrijp ik )
Het onderdeeltje is in een gewone envelop op de factuur geplakt met plakband.
Dit vind ik ook helemaal niet erg, maar om nu €4,95 voor verpak en verzendkosten te rekenen voor een artikel wat ook 4,95 kost...... dat vind ik belachelijk temeer omdat er ook een gewone postzegel op geplakt is.
Dit is dus dikke winst zo.