J.H.M. Boers

Aanschaf Omron M3 bloedrukmeter

Uw ervaring

Makkekijk te bestellen via website, duidelijke omschrijving, snelle aflevering zoals beloofd op de site. Echter één minpuntje wat betreft de verzending. Het bedrijf verzendt via PostNl en op zichzelf is dat voor mij geen probleem, maar er wordt geen handtekening voor ontvangst gesteld. PostNl bezorgde keurig zoals beloofd , pleurde (letterlijk: pleurde !!!) het pakketje buiten bij de voordeur en vertrok. Mijn advies; Laat voor ontvangst tekenen, want elke voorbijganger kan het pakketje zo onder zijn arm meenemen en zelf zou ik BIJVOORBEELD KUNNEN zeggen, dat ik het pakketje nooit heb ontvangen.

Henk Roelink

Snellé levering

Webwinkel die het bezoeken waard is.

Uw ervaring

Toen ik via Google op zoek ging naar een fijne Tanita weegschaal kwam ik bij bloeddrukmeterswebshop uit.
Het fijne was dat hij in vergelijking met de andere aanbieders stukken goedkoper was.
Bij het bestelling per ongeluk niet aangegeven dat het pakket bij een afgiftepunt afgegeven moest worden, waarna dit direct na een chat met de klantenservice opgelost werd.
Door de track en trace mails kon ik de verzending goed volgen en 's middags besteld, de volgende dag al in huis.
Al met al zeer tevreden en ik zal deze website zeker weer bezoeken als ik een product nodig heb die zij ook verkopen.

Ingeborg van den Hoven

Superzuurstofmeter

Uw ervaring

Alles is vlekkenloos verlopen. Duidelijk genoeg dacht ik.

Frans

Snelle service

Uw ervaring

vandaag besteld om 16.30 uur en s'anderendaags reeds geleverd en voldoed volledig aan de verwachtingen

ADJ particulier

Bestelling bloeddruk meter

Uw ervaring

Snel en efficient afhandelen van de bestelling

Jessica

Uitstekende webshop!

Uw ervaring

Na het plaatsen van mijn bestelling kwam ik er achter dat ik een fout had gemaakt met betrekking tot het afleveren. Door de klantenservice is dit meteen opgepakt en opgelost.
Verder laagste prijs mbt het door mij bestelde product. Snelle levering en goed te volgen via het track en trace systeem.

L. Stapel-Bayle

Probleemloze levering product

Uw ervaring

de snelheid aflevering en de ontvangen volgmail is prima

H Tijs

Aanschaf bloeddrukmeter