Michel Savelkoul

Goede service en verzending

Mev. A.W Meurs van Eekelen

Omron Bloeddrukmeter

Uw ervaring

Kon op mijn laptop niet alle gegevens doorgeven waar om werd gevraagd.
Na te hebben gebeld heeft men mij keurig geholpen door een mail voor de betaling te sturen.
Na betaling kreeg ik direct antwoord dat bloeddrukmeter zou worden verzonden. En inderdaad had ik deze de volgende dag al in huis.

e.walkraven

Zuurstof meter

niet direct

Peter

Juiste beschrijving op de site, product voldoet aan de verwachting

Bezorging volgens afspraak

Anne M.C.Kool

Tip van de huisarts: hartslagmeter besteld

Uw ervaring

Zoals bij vele anderen voor 24.00 uur besteld andere dag in huis.
Klopte exact.

E. Lotz

Prima service, van bloeddruk meterwebshop.nl
Smorgens besteld, dag erna op een gekozen afhaalpunt afgehaald!-zeer tevreden

Uw ervaring

Prima service, en snelle levering !

Ludo

Heel stipte levering en grote behulpzaamheid bij een prpbleem

Cora Tigges

Meter is beter....

Uw ervaring

duidelijke site, goed prijs/ kwaliteitverhouding

Geen naam

Product was conform de bestelling. De technische kennis van de klantenservice was benedenmaats. Informatie over een adapter die ik nog in mijn bezit had was slecht. Onder het motto zoek het zelf...

Uw ervaring

Het enige sterke punt was de prijs.

Reactie Bloeddrukmeterswebshop.nl:

Beste heer/mevrouw,

Tot mijn grote verbazing lees ik uw beoordeling. Ik heb even onze chat teruggelezen: u stelt een vraag over een product dat u reeds jaren (dit is een bloeddrukmeter die >10 jaar oud is) in bezit heeft. (Microlife BP 3BX0-A). U vroeg of uw huidige adapter op een nieuw model bloeddrukmeter past. Ons antwoord was ''waarschijnlijk wel''. We hebben toen nog alle specificaties en uiterlijke kenmerken van de adapter doorgegeven. U constateerde dat de merknaam niet op de adapter stond. Wij gaven aan dat de originele adapter wel een labeltje met de merknaam Microlife had. Als goed bedoeld advies gaven wij aan: u kunt het proberen met uw huidige adapter en als het niet werkt kunt u altijd nog een adapter bestellen.

''Ook de productkennis was minimaal’'
Ook hier heb ik onze chat even op teruggelezen: u stelt geen enkele vraag over het product. U stelde 3 vragen: 1) wat zijn de verzendkosten onder de 50 euro 2) Of er losse onderdelen zijn ( u had een gebroken slangetje) en 3) Of uw oude adapter op de nieuwe bloeddrukmeter past.

U doet voorkomen alsof u niet correct bent behandeld en met een ‘’kluitje het riet ingestuurd bent’’. We hebben u zo goed mogelijk geïnformeerd en op basis van uw chat had ik niet het idee dat u ontevreden was of niet goed geïnformeerd. Productkennis is bij ons op een zeer hoog niveau.

Samenvattend vinden wij het jammer dat u een dergelijke review schrijft. U mag altijd uw beoordeling invullen zoals u wilt maar hier staan onwaarheden in en punten die wij niet kunnen weten.

Marcel Foederer

Uitstekende informatievoorziening en levering

Uw ervaring

Duidelijke beschrijving van het product op de web-site en snelle en duidelijke levering