stef maginelle / Fisiotics

"vandaag besteld, morgen geleverd' niet gebruiken wanneer je het niet kan nakomen.

prijs?

Verbeterpunten

Post Nl levering op dag 2, en totaal niet op de voorgestelde timing van het track n race systeem, waardoor ik tevergeefs zat te wachten

Erik 't Gilde

Prettig om mee te werken

Duidelijke bediening

Verbeterpunten

Misschien tasje bij leveren? = tip

Kees

Goed product en werkt ook prima

Mooi apparaat

Geen (tot heden)

Naciye Turkyilmaz

Prima apparaatje wat ook werkt bij kinderen.

Werd snel bezorgd

Yvonne Koene

De KardiaMobile via de officiële site getracht te bestellen. { onder de 100 dollar ) Je wordt dan gelijk omgeleid naar deze Nederlandse site waar dit apparaatje een stuk duurder uitpakt. . Dat... De KardiaMobile via de officiële site getracht te bestellen. { onder de 100 dollar ) Je wordt dan gelijk omgeleid naar deze Nederlandse site waar dit apparaatje een stuk duurder uitpakt. . Dat vind ik jammer. Om het apparaatje volledig te kunnen gebruiken moet je een abonnement afsluiten. Dat wist ik niet. Omdat het apparaatje is aanbevolen door de cardioloog heb ik deze toch gekocht en kan ik nu zelf metingen verrichten. Het prijsverschil vind ik echt jammer.

Blijkbaar de importeur van de KardiaMobile

Verbeterpunten

Het opbergdoosje voor het apparaatje is waardeloos. Ik krijg deze met mijn handen niet fatsoenlijk open. Daarnaast ook veel te duur als je het vergelijkt met hoesjes voor je i phone. Mijn... Het opbergdoosje voor het apparaatje is waardeloos. Ik krijg deze met mijn handen niet fatsoenlijk open. Daarnaast ook veel te duur als je het vergelijkt met hoesjes voor je i phone. Mijn aanbeveling is dan ook dit doosje niet te verkopen. Je hebt veelal met oudere mensen te maken. Een doosje moet makkelijk te openen zijn.

MM Meijer

Het contact met de shop was snel en duidelijk, al kreeg ik op 1vraag niet het goede antwoord, zo bleek uit de gebruiksaanwijzing

snel contact, snelle levering

Verbeterpunten

kennis over de apparatuur, in dit geval over info. van gebruik bij ritmestoornissen, dat beïnvloedt nl. wel de bloeddruk, degene aan de telefoon dacht van niet

Rene Geilen

Deze bloeddruk meter was precies zoals omschreven.Zat in mooie stevige verpakking en bezorging was conform verwachting.Zeker een aanrader.Geeft nauwkeurige resultaten en de voorgevormde manchet... Deze bloeddruk meter was precies zoals omschreven.Zat in mooie stevige verpakking en bezorging was conform verwachting.Zeker een aanrader.Geeft nauwkeurige resultaten en de voorgevormde manchet werkt ook heel fijn.

Goedecservice,communicatie en bezorging.

Verbeterpunten

De Nederlanse handleiding is summier.
Online is een uitgebreidere handleiding beschikbaar.Wellicht kan deze worden toegevoegd

A.M. Halters

Im maak er geen probleem van, zou op voorraad zijn en volgende dag leveren is enkel dagen later nu morgen leveren , ook prima, ik leef nog steeds

Veel info op de site

Verbeterpunten

Indien later leveren is het handig dit te weten dat wel.

Bennie Haverkamp

Duidelijke website.

Snelle levering.

C. Martijn

Goede bloeddrukmeter.
Jammer dat ik hem een halve dag te vroeg heb besteld dan was hij € 6 goedkoper geweest.
Ik heb er nog over gebeld maar men was niet zo flexibel om mij tegemoet te...
Goede bloeddrukmeter.
Ik heb er nog over gebeld maar men was niet zo flexibel om mij tegemoet te komen
Jammer.

Snelle levering.

Verbeterpunten

Hierbij verwijs ik naar het eerste stukje.