9.5/10

Familie Jas

Super ervaring! Hele snelle levering van mooie kwaliteitsgordijnen. Prijs kwaliteit absoluut op orde. Klantenservice uitstekend! Heel tevreden over de mooie gordijnen, aan te bevelen.

Super snelle levering van mooie kwaliteitsgordijnen.

Inmeet instructie kan iets helderder.

Vouwgordijn van mooie kwaliteit tegen uitstekende service .

Marcel Vlieger

Bij aankomst bleek het gordijn beschadigd tijdens transport. Netjes opgelost door Blinddesign. Chapeau!

Goede garantie en hulp bij problemen

Illse

Goede telefonische hulp gehad en een snelle levering en zeer mooie vouwgordijnen ontvangen.

Vriendelijk en behulpzaam

Meerdere vouwgordijnen besteld, na eerst gratis proefstof te hebben gekregen, het is zeer goed bevallen, snel en correct alles volgens opdracht. Een aanrader

Snel

DHL track en trace link in email

Reactie BlindDesign.nl:

De DHL track en trace link is inmiddels gemaakt, deze wordt nu automatisch meegezonden als de bestelling verstuurd is.

Claudia van Eck

Een uitstekende prijs - kwaliteit verhouding. Met name het ophangen zelf verliep fantastisch. Vooral omdat er het één en ander aangepast moest worden aan de gordijn rails, wat probleemloos zonder...

Prijs - kwaliteit en service

M Kooijman

Ik heb BlindDesign gevonden via internet en ben afgegaan op de beoordelingen van klanten. Ik ben daar absoluut niet in teleurgesteld. De verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt.

BlindDesign heeft ons uitstekend geholpen om een oplossing voor raambekleding te vinden voor een ingewikkelde raamconstructie. De geleverde vouwgordijnen zijn van perfecte kwaliteit. Zowel de (opmeet) service voor de verkoop als de after sales vond ik uitstekend . Waren alle partijen die betrokken waren bij de verbouwing van ons huis maar zo servicegericht!

Super schriftelijk contact nadat er iets misging met de betaling. De vouwgordijnen waren binnen een week geleverd en zijn werkelijk prachtig afgewerkt. Gemakkelijk te monteren en ze maken onze...

communicatie is direkt en goed.

Great product and very good customer service.

A short delay with the delivery but I now have 2 beautiful blinds! A problem with the chains being too short (apparently due to EU legislation) was addressed immediately. Very happy with the product. Highly recommend.

Request height of windows from ground to ensure right length of chain is supplied.

JM

Goede hulp gehad bij het inmeten. Het bestelproces verloopt vlot met een hoge reactiesnelheid van BlindDesign.

De aftersales is werkelijk subliem! Koop dus gerust met vertrouwen.

Geweldige hulp bij het inmeten, meedenken over mogelijkheden en aftersales is werkelijk subliem.