Karin

Via vrienden bij dit bedrijf terecht gekomen. Kwalitatief mooie vouwgordijnen geleverd. Goed advies en duidelijke info gegeven voor het maken van een keuze uit het assortiment. Prettig contact,... Via vrienden bij dit bedrijf terecht gekomen. Kwalitatief mooie vouwgordijnen geleverd. Goed advies en duidelijke info gegeven voor het maken van een keuze uit het assortiment. Prettig contact, snelle reactie op mails en goede service.

Een prettig persoonlijke contact. En er wordt alle tijd genomen voor de klant om hem/haar goed te adviseren.
Blinds kwalitatief goed en mooi gemaakt.

Marcel

Na een duidelijke telefonisch uitleg over het inmeten van de vouwgordijnen deze probleemloos besteld

Uitleg, telefonische hulp

VdBorght

Wij hebben drie vouwgordijnen besteld, nadat we eerst enkele staaltjes hadden ontvangen. Via mail kregen we een goede ondersteuning bij onze keuze of we al dan niet elektrische gingen nemen of met... Wij hebben drie vouwgordijnen besteld, nadat we eerst enkele staaltjes hadden ontvangen. Via mail kregen we een goede ondersteuning bij onze keuze of we al dan niet elektrische gingen nemen of met ketting (handmatig).
Uiteindelijk motors (met batterijen) genomen. Werken perfect.
De levering door DHL was minder. Eén gordijn was beschadigt. Na contact met blinddesign.nl stuurden we alles terug voor herstelling. Zonder problemen. De herstelling was snel uitgevoerd en werd terug afgeleverd door DHL. Perfecte service.
Telefonisch werden we nog geholpen om de afstandsbediening af te stellen.
Niet twijfelen, maar kopen bij blinddesign.nl is een goede keuze.
Familie VdBorght - België

Snelle telefonische reactie. Service na verkoop. Goede prijs/kwaliteit.

Zeker altijd voldoende houten latten rondom de verpakking doen!

Een positieve ervaring.

Zeer duidelijke website.
Mogelijkheid om een groot aantal stalen te bestellen.
Snelle en correcte levering.

Goede service en supersnelle levering

Snelle levering, binnen een week!
Goed advies per mail en telefonisch.

Maarten Luijt

Na veel heen en weer mailen met andere (lokale) bedrijven toch maar eens op internet gaan zoeken. Iets wat ik met een grote uitgave niet 1,2,3 doe omdat het slagen vaak in de service zit.

Blij dat ik tegen blinddesign aangelopen ben; door hun duidelijke website wist ik voordat ik met ze in gesprek ging al voor 99% zeker wat het mij ging kosten. Er slim. prijs is dus tijdens het verdere gesprek geen issue meer.

Duidelijkheid over prijzen en zeer zeer goede service.

Geen.

Marieke

Fantastisch bedrijf, zowel qua service als qua prijsvoering: een aanrader!

Aardige medewerkers; Heel deskundig advies; inmeten en montage gaat snel en kundig. En de prijsvoering is optimaal. We zijn bijzonder tevreden!

Helma Hulstein

Prima service. Goed meegezocht in oplossing. Erg tevreden.

Erg persoonlijk. Deskundig advies

Nadia S.

Wij hadden eerst de stalen besteld en dan zelf opgemeten en vouwgordijnen voor de woonkamer besteld, de bestelling, contact, aflevering en de zelfplaatsing gingen zeer vlot. Mooi afgewerkt en strak.... Wij hadden eerst de stalen besteld en dan zelf opgemeten en vouwgordijnen voor de woonkamer besteld, de bestelling, contact, aflevering en de zelfplaatsing gingen zeer vlot. Mooi afgewerkt en strak. We zijn zo blij dat we voor onze andere ruimtes ook gaan bestellen. Good job!

Reactiesnelheid en gedienstigheid.

Even laten weten dat betaling goed is ontvangen bij overschrijving.

Lammechien

Sterk in klantvriendelijkheid en service! Prachtige materialen en producten.

Timo kwam langs en heeft advies gegeven over de keuze van gordijn en stoffen. Extra stofstalen zijn kosteloos opgestuurd waardoor wij de juiste keuze konden maken. De bestelling kwam niet op de... Timo kwam langs en heeft advies gegeven over de keuze van gordijn en stoffen. Extra stofstalen zijn kosteloos opgestuurd waardoor wij de juiste keuze konden maken. De bestelling kwam niet op de afgesproken dag, daarover werden wij direct gemaild zodra het bekend was. We kregen de gordijnen netjes op de daarna afgesproken tijd.
De touwtjes bij een van de vouwgordijnen lieten los. Na mijn mailtje over hoe ik dit op kon lossen werd ik binnen 5 minuten gebeld! Direct opgelost! Ontzettend attent!
De vouwgordijnen zijn ontzettend netjes afgewerkt!

Persoonlijk vind ik dat gordijnen boven de twee meter niet per sé met dubbele plooi hoeven. Ons gordijn hangt hierdoor minder mooi, zeker omdat we het vaak open hebben hangen. Door de extra stof... Persoonlijk vind ik dat gordijnen boven de twee meter niet per sé met dubbele plooi hoeven. Ons gordijn hangt hierdoor minder mooi, zeker omdat we het vaak open hebben hangen. Door de extra stof hangt het gordijn nu heel breed. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening.