9.5/10

VdBorght

Wij hebben drie vouwgordijnen besteld, nadat we eerst enkele staaltjes hadden ontvangen. Via mail kregen we een goede ondersteuning bij onze keuze of we al dan niet elektrische gingen nemen of met...

Snelle telefonische reactie. Service na verkoop. Goede prijs/kwaliteit.

Zeker altijd voldoende houten latten rondom de verpakking doen!

Een positieve ervaring.

Zeer duidelijke website.
Mogelijkheid om een groot aantal stalen te bestellen.
Snelle en correcte levering.

Goede service en supersnelle levering

Snelle levering, binnen een week!
Goed advies per mail en telefonisch.

Maarten Luijt

Na veel heen en weer mailen met andere (lokale) bedrijven toch maar eens op internet gaan zoeken. Iets wat ik met een grote uitgave niet 1,2,3 doe omdat het slagen vaak in de service zit.

Duidelijkheid over prijzen en zeer zeer goede service.

Geen.

Marieke

Fantastisch bedrijf, zowel qua service als qua prijsvoering: een aanrader!

Aardige medewerkers; Heel deskundig advies; inmeten en montage gaat snel en kundig. En de prijsvoering is optimaal. We zijn bijzonder tevreden!

Helma Hulstein

Prima service. Goed meegezocht in oplossing. Erg tevreden.

Erg persoonlijk. Deskundig advies

Nadia S.

Wij hadden eerst de stalen besteld en dan zelf opgemeten en vouwgordijnen voor de woonkamer besteld, de bestelling, contact, aflevering en de zelfplaatsing gingen zeer vlot. Mooi afgewerkt en strak....

Reactiesnelheid en gedienstigheid.

Even laten weten dat betaling goed is ontvangen bij overschrijving.

Lammechien

Sterk in klantvriendelijkheid en service! Prachtige materialen en producten.

Timo kwam langs en heeft advies gegeven over de keuze van gordijn en stoffen. Extra stofstalen zijn kosteloos opgestuurd waardoor wij de juiste keuze konden maken. De bestelling kwam niet op de afgesproken dag, daarover werden wij direct gemaild zodra het bekend was. We kregen de gordijnen netjes op de daarna afgesproken tijd.
De touwtjes bij een van de vouwgordijnen lieten los. Na mijn mailtje over hoe ik dit op kon lossen werd ik binnen 5 minuten gebeld! Direct opgelost! Ontzettend attent!
De vouwgordijnen zijn ontzettend netjes afgewerkt!

Persoonlijk vind ik dat gordijnen boven de twee meter niet per sé met dubbele plooi hoeven. Ons gordijn hangt hierdoor minder mooi, zeker omdat we het vaak open hebben hangen. Door de extra stof hangt het gordijn nu heel breed. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening.

Kasteel Sterkenburg

Prima ervaring. Kom zonder meer terug indien wij weer wat nodig hebben.

N. Harmsen

Alle gordijnen laten opmeten en ze hangen perfect. Ook de snelle levering was heel fijn.
De stoffen die ik graag wilde hebben en die niet online stonden, konden ook geleverd worden.