Wat zijn wij blij met BlindDesign. Toen we door de bomen het bos niet meer zagen in gordijnenland waren we enorm blij met deze goede tip via vrienden van ons. Ze zijn bij ons thuis langs geweest met... Wat zijn wij blij met BlindDesign. Toen we door de bomen het bos niet meer zagen in gordijnenland waren we enorm blij met deze goede tip via vrienden van ons. Ze zijn bij ons thuis langs geweest met alle stoffen en systemen en om gelijk alles in te meten. Een paar weken later was alles klaar en zijn de rails en gordijnen hier opgehangen. Snel, efficiënt, klantgericht, goede prijs-kwaliteit, kortom, een grote aanrader!

Echt geweldig geholpen, netje zelf alles opgemeten en besteld. Snelle service en voor een goede prijs laten ophangen. Kwaliteit is top. Ik beveel het iedereen aan.

Goede kwaliteit van de geleverde producten en snel geleverd

Geen.

Chantal van Olst

Goede en snelle service

Goede communicatie, snelle service, duidelijke uitleg en goede verpakking van de producten

Michelle

Zeer prettig geholpen door Timo. In de eerste instantie waren wij enkel geïnteresseerd in de motor voor de elektrische gordijnen, omdat wij zelf al gordijnen hadden uitgekozen. Echter had Timo enorm... Zeer prettig geholpen door Timo. In de eerste instantie waren wij enkel geïnteresseerd in de motor voor de elektrische gordijnen, omdat wij zelf al gordijnen hadden uitgekozen. Echter had Timo enorm zijn best gedaan om een zo uitgebreid mogelijk keuze aanbod mee te nemen afgestemd op onze wensen, waardoor wij toch hebben gekozen voor gordijnen en overgordijnen uit zijn selectie. Erg fijn dat we dit allemaal bij een bedrijf konden afnemen, omdat we dan ook zeker zijn dat alles goed op elkaar aansluit en werkt.

Wij hebben tevens een plissé rolgordijn afgenomen voor een dakraam en waren erg blij met all manieren waarop wij werden voorzien in onze benodigdheden. Timo nam de tijd per mail om alles goed uit te leggen en tijdens de inmeet afspraak konden wij alles 'live' bekijken.

- Na onderzoek boden zij de beste prijs/kwaliteit verhouding
- Snelle levertijd
- Goede uitleg en goed meegedacht
- Goede after-service

De snelheid van het reageren op de mail ging in het begin tijdens de oriëntatie fase soms wat langzaam.

Denken mee over maatwerk oplossing. In ons geval voor rolgordijnen voor twee bijzondere dakramen.
Bij de eerste levering helaas een fout in de stof, maar dit werd zonder discussie direct opgelost. Klasse!
Tevreden met eindresultaat.
Contact per mail verloopt snel en afspraken worden nagekomen.

Monteur niet altijd op de hoogte van gemaakte afspraken.
Afspraak voor aflevering kwam wat moeizaam tot stand. Dat gaf wat vertraging.

Mvr Celis- Lambregts

Heel snelle levering ! Alles netjes afgewerkt , een fantastische vouwgordijn uit een stuk geen aaneengestikte stukken stof ! 5,50 lang !
Hartelijk dank ! Fam Celis

Fijne service ! Snelle levering !

Montage beschrijving van de electriche gordijnen bij de levering en bij leveren .

G. Woestenberg

Eerst heb ik diverse stalen besteld, deze waren de volgende dag al in huis. Na de definitieve keuze waren de vouwgordijnen binnen een week al geleverd. SUPER!!

De site is erg duidelijk, er wordt precies aangegeven hoe je moet meten. En de levering is echt top. Na de bestelling kreeg ik een bevestiging met daarin de uiterlijke leverdatum, de bestelling was... De site is erg duidelijk, er wordt precies aangegeven hoe je moet meten. En de levering is echt top. Na de bestelling kreeg ik een bevestiging met daarin de uiterlijke leverdatum, de bestelling was zelfs al 2 dagen voor de uiterlijke leverdatum geleverd.

Mijn tip, ga zo door.

ZVU.nu BV

Ontzettend goed. Duidelijke website. Duidelijke communicatie. Prachtige stoffen. Goede kwaliteit. Snelle levering.

Zeer goede kwaliteit.

geen.

Mirjam

Blind Design was ons aangeraden door kennissen. Website bekeken en telefonisch contact opgenomen. Fijne communicatie en goed advies. Daarna is Timo bij ons langs geweest voor het inmeten en keuze... Blind Design was ons aangeraden door kennissen. Website bekeken en telefonisch contact opgenomen. Fijne communicatie en goed advies. Daarna is Timo bij ons langs geweest voor het inmeten en keuze van de stof. Ook dat verliep erg soepel en prettig. Daarna werden de vouwgordijnen snel geleverd en vakkundig geplaatst. Daar was Timo ook weer bij, binnen een uur hing alles op. We zijn heel tevreden met het eindresultaat!

Blind Design heeft alle verwachten ruimschoots waargemaakt! Vakmensen, goed advies, betrouwbaar, goed prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering. Absoluut een aanrader om bij dit bedrijf je... Blind Design heeft alle verwachten ruimschoots waargemaakt! Vakmensen, goed advies, betrouwbaar, goed prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering. Absoluut een aanrader om bij dit bedrijf je gordijnen te bestellen, wat ons betreft.

Sylvia Proost-Tonkes (Egloffstein, Duitsland)

Mijn ervaring met dit bedrijf was top!

Omdat wij in Duitsland wonen, kon ik rechtstreeks per email bestellen. Men was klantvriendelijk, servicegericht, en behulpzaam. Kan alleen complimenten geven. In mijn gaan deze complimenten tevens... Omdat wij in Duitsland wonen, kon ik rechtstreeks per email bestellen. Men was klantvriendelijk, servicegericht, en behulpzaam. Kan alleen complimenten geven. In mijn gaan deze complimenten tevens uit naar medewerker Timo!

Geen verbeterpunten of tips