9.5/10

Prima advies en service.

Rolgordijn perfect op maat!

Stalen werden snel bezorgd. Rolgordijn was snal klaar. Voldeed aan alle verwachtingen.

De pakketten niet meer versturen via dhl. Ik heb 1,5 dagen verlof genomen. Pakket werd niet geleverd zoals vermeld werd op tracking. Ik was gans dag thuis op donderdag en dan lees ik dat ik niet open deed en zelfs op vakantie was. Gebeld om pakket op maandag na 12 u te leveren. Het pakket werd geleverd om 10.17 u bij buur 2 huizen verder......hoewel beloofd was na 12 u. Gelukkig was er geen schade aan het rolgordijn.

Eddy

Snelle levering. Maatvoering niet zo nauwkeurig (stof iets breder). Redelijk afwerking. Eenvoudige montage

Snelheid.

Afwerking (losse draadjes her en der) mag op hoger niveau.

Hans van der Sloot

Mooie en duidelijke website. Hoge kwaliteit producten. Wij hadden een speciale wens, in die zin dat we zgn. 'erker modellen' wilden. Dit betekent dat indien het vouw gordijn opgehangen is, er...

Zeer, zeer goede service. Hoge kwaliteit vouwgordijnen.

Geen.

Chantal

Zijn zeer tevreden over de service van Blinddesign en over het resultaat!

Duidelijke website en uitleg. De stof stalen die we besteld hadden waren erg snel in huis waardoor we onze keuze konden maken. Ook erg fijn dat je meteen op de hoogte wordt gehouden mbt tot de levering. Erg blij met het resultaat!!

Prettig

Overzichtelijk, goede service

marjon van dam

Betaalbaar, prima service en geweldige gordijnen die goed afgewerkt zijn.

altijd bereikbaar voor hulp

Karin

Via vrienden bij dit bedrijf terecht gekomen. Kwalitatief mooie vouwgordijnen geleverd. Goed advies en duidelijke info gegeven voor het maken van een keuze uit het assortiment. Prettig contact,...

Een prettig persoonlijke contact. En er wordt alle tijd genomen voor de klant om hem/haar goed te adviseren.
Blinds kwalitatief goed en mooi gemaakt.

Karin

Blinds kwalitatief goed en mooi gemaakt.

Marcel

Na een duidelijke telefonisch uitleg over het inmeten van de vouwgordijnen deze probleemloos besteld

Uitleg, telefonische hulp