Mvr Celis- Lambregts

Heel snelle levering ! Alles netjes afgewerkt , een fantastische vouwgordijn uit een stuk geen aaneengestikte stukken stof ! 5,50 lang !
Hartelijk dank ! Fam Celis

Fijne service ! Snelle levering !

Montage beschrijving van de electriche gordijnen bij de levering en bij leveren .

G. Woestenberg

Eerst heb ik diverse stalen besteld, deze waren de volgende dag al in huis. Na de definitieve keuze waren de vouwgordijnen binnen een week al geleverd. SUPER!!

De site is erg duidelijk, er wordt precies aangegeven hoe je moet meten. En de levering is echt top. Na de bestelling kreeg ik een bevestiging met daarin de uiterlijke leverdatum, de bestelling was... De site is erg duidelijk, er wordt precies aangegeven hoe je moet meten. En de levering is echt top. Na de bestelling kreeg ik een bevestiging met daarin de uiterlijke leverdatum, de bestelling was zelfs al 2 dagen voor de uiterlijke leverdatum geleverd.

Mijn tip, ga zo door.

ZVU.nu BV

Ontzettend goed. Duidelijke website. Duidelijke communicatie. Prachtige stoffen. Goede kwaliteit. Snelle levering.

Zeer goede kwaliteit.

geen.

Mirjam

Blind Design was ons aangeraden door kennissen. Website bekeken en telefonisch contact opgenomen. Fijne communicatie en goed advies. Daarna is Timo bij ons langs geweest voor het inmeten en keuze... Blind Design was ons aangeraden door kennissen. Website bekeken en telefonisch contact opgenomen. Fijne communicatie en goed advies. Daarna is Timo bij ons langs geweest voor het inmeten en keuze van de stof. Ook dat verliep erg soepel en prettig. Daarna werden de vouwgordijnen snel geleverd en vakkundig geplaatst. Daar was Timo ook weer bij, binnen een uur hing alles op. We zijn heel tevreden met het eindresultaat!

Blind Design heeft alle verwachten ruimschoots waargemaakt! Vakmensen, goed advies, betrouwbaar, goed prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering. Absoluut een aanrader om bij dit bedrijf je... Blind Design heeft alle verwachten ruimschoots waargemaakt! Vakmensen, goed advies, betrouwbaar, goed prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering. Absoluut een aanrader om bij dit bedrijf je gordijnen te bestellen, wat ons betreft.

Sylvia Proost-Tonkes (Egloffstein, Duitsland)

Mijn ervaring met dit bedrijf was top!

Omdat wij in Duitsland wonen, kon ik rechtstreeks per email bestellen. Men was klantvriendelijk, servicegericht, en behulpzaam. Kan alleen complimenten geven. In mijn gaan deze complimenten tevens... Omdat wij in Duitsland wonen, kon ik rechtstreeks per email bestellen. Men was klantvriendelijk, servicegericht, en behulpzaam. Kan alleen complimenten geven. In mijn gaan deze complimenten tevens uit naar medewerker Timo!

Geen verbeterpunten of tips

Levering & product conform afspraak.

Goede kwaliteit en afwerking, ruime keuze.

goede kwaliteit en afwerking; goede maatvoering.

stof bleek niet voorradig, maar kreeg hier geen bericht van. Na zelf contact te hebben opgenomen verliep alles zeer soepel!

- Even wat zoeken op de website, maar alles wat je moet weten staat er uiteindelijk.
- goed materiaal, mooi afgewerkt
- hangt prachtig in onze net geschilderde woonkamer

- Gratis stofstalen
- Duidelijke handreikingen bij opmeten en installatie
- Goed materiaal, mooi afgewerkt

- informatie bij vertraging: het prettig om geĆÆnformeerd te worden ipv zelf te moeten vragen.
- navigatie-gemak op de website: indeling kan logischer

Lars Spannenburg

Prima, heldere website met veel goede informatie, prettig contact via mail en telefoon en uitstekende levering en afwerking. Meer dan tevreden. En het is erg luxe om alles elektrisch te hebben.

Mooie voorbeelden op de website, goede afspraken te maken, goede kwaliteit producten en uitstekende installatie.

Prijscalculator op de website.

Top!

Goed en passend advies