Top!!! Zeer klantvriendelijk, uitgebreide informatie, nemen de tijd voor je, bestelling snel binnen.

Zeer snel.

Nee geen verbeterunten

Daniel

Heel positief! Net bedrijf, snelle reactie op e-mails. En ook snel een afspraak gemaakt voor een adviesgesprek. De gordijnen worden ook snel gemaakt en geleverd.

Snelle en nette reactie op vragen.
Adviesgesprek op locatie mogelijk
Snelle levering van de gordijnen.

Geen.

Carla van der Heijden

Snel en zorgvuldig

Zeer mooie en informatieve website
Zeer verzorgde toezending van de kleurstalen in een stijlvol mapje
Extra kleurstalen toegevoegd die net nieuw waren in de collectie

De gordijnen hangen prachtig. Ik werd zowel per mail als telefonisch goed geholpen.

Levertijd, prijs

Informatie over de stofkwaliteit en zwaarte. Verkleurd het? Is een loodveter noodzakelijk?

M. Borsboom

Hele goede ervaring met Blind Design. Je wordt goed geholpen bij het maken van een keuze. Groot assortiment. Alles ook in een keer goed geleverd en gemonteerd. En laatst was er iets kleins kapot en... Hele goede ervaring met Blind Design. Je wordt goed geholpen bij het maken van een keuze. Groot assortiment. Alles ook in een keer goed geleverd en gemonteerd. En laatst was er iets kleins kapot en dit werd zonder kosten hersteld.

Service
Goed product

Niet dat ik zo kan bedenken
Deze enquête is lastig.. hij blijft hangen

Toon van den Bersselaar

We hebben een goed advies aan huis ontvangen, waarbij we onze keuze direct konden bepalen ahv diverse stalen.
Hierbij zijn ook de kozijnen direct opgemeten tbv maatvoering en...
Hierbij zijn ook de kozijnen direct opgemeten tbv maatvoering en prijsbepaling.
Enkele weken later is de montage op een nette manier uitgevoerd en genieten we nu dagelijks van onze gordijnen!

Zeer attent en behulpzaam.

Ze zagen een fout in mijn bestelling en hebben dit opgelost.

Samira de Zeeuw

Snelle, vriendelijke service. Mooie kwaliteit vouwgordijnen !

Klantvriendelijkheid, Snelle reacties, levertijd en kwaliteit.

Geen.

Dirk

Goede service, snelle levering, kwaliteit prima.

Vlot contact per e-mail, snelle levering. Formaat van gratis stalen groter dan bij sommige andere bedrijven.

Klein puntje: verpakking van 1 gordijn was niet geheel afgesloten/geseald, daardoor klein spoortje van roest op ophangbeugel. Was makkelijk te reinigen.

Snelle reactie op mijn vraag om langs te komen voor een afspraak! Goed geholpen in de keuze qua vouwgordijnen, ook snel geleverd en past perfect!

Goede service, het ziet er fantastisch en strak uit!