9.5/10

Snelle reactie op mijn vraag om langs te komen voor een afspraak! Goed geholpen in de keuze qua vouwgordijnen, ook snel geleverd en past perfect!

Goede service, het ziet er fantastisch en strak uit!

Wat zijn wij blij met BlindDesign. Toen we door de bomen het bos niet meer zagen in gordijnenland waren we enorm blij met deze goede tip via vrienden van ons. Ze zijn bij ons thuis langs geweest met...

Snel, efficiënt, klantgericht, goede prijs-kwaliteit, kortom, een grote aanrader!

Echt geweldig geholpen, netje zelf alles opgemeten en besteld. Snelle service en voor een goede prijs laten ophangen. Kwaliteit is top. Ik beveel het iedereen aan.

Goede kwaliteit van de geleverde producten en snel geleverd

Geen.

Chantal van Olst

Goede en snelle service

Goede communicatie, snelle service, duidelijke uitleg en goede verpakking van de producten

Michelle

Zeer prettig geholpen door Timo. In de eerste instantie waren wij enkel geïnteresseerd in de motor voor de elektrische gordijnen, omdat wij zelf al gordijnen hadden uitgekozen. Echter had Timo enorm...

- Na onderzoek boden zij de beste prijs/kwaliteit verhouding
- Snelle levertijd
- Goede uitleg en goed meegedacht
- Goede after-service

De snelheid van het reageren op de mail ging in het begin tijdens de oriëntatie fase soms wat langzaam.

Denken mee over maatwerk oplossing. In ons geval voor rolgordijnen voor twee bijzondere dakramen.
Bij de eerste levering helaas een fout in de stof, maar dit werd zonder discussie direct...

Monteur niet altijd op de hoogte van gemaakte afspraken.
Afspraak voor aflevering kwam wat moeizaam tot stand. Dat gaf wat vertraging.

Mvr Celis- Lambregts

Heel snelle levering ! Alles netjes afgewerkt , een fantastische vouwgordijn uit een stuk geen aaneengestikte stukken stof ! 5,50 lang !
Hartelijk dank ! Fam Celis

Fijne service ! Snelle levering !

Montage beschrijving van de electriche gordijnen bij de levering en bij leveren .

G. Woestenberg

Eerst heb ik diverse stalen besteld, deze waren de volgende dag al in huis. Na de definitieve keuze waren de vouwgordijnen binnen een week al geleverd. SUPER!!

De site is erg duidelijk, er wordt precies aangegeven hoe je moet meten. En de levering is echt top. Na de bestelling kreeg ik een bevestiging met daarin de uiterlijke leverdatum, de bestelling was zelfs al 2 dagen voor de uiterlijke leverdatum geleverd.

Mijn tip, ga zo door.

ZVU.nu BV

Ontzettend goed. Duidelijke website. Duidelijke communicatie. Prachtige stoffen. Goede kwaliteit. Snelle levering.

Zeer goede kwaliteit.

geen.

Mirjam

Blind Design was ons aangeraden door kennissen. Website bekeken en telefonisch contact opgenomen. Fijne communicatie en goed advies. Daarna is Timo bij ons langs geweest voor het inmeten en keuze...

Blind Design heeft alle verwachten ruimschoots waargemaakt! Vakmensen, goed advies, betrouwbaar, goed prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering. Absoluut een aanrader om bij dit bedrijf je gordijnen te bestellen, wat ons betreft.