Alexander

Zeer goede service en advies. Snelle levertijd. Bij Blinddesign heeft men echt verstand van zaken!

Klantgerichtheid, meedenken in oplossingen. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend

Cycle center COF

Mijn ervaring is prima , alles goed geregeld ook tel nazorg

Rails goed ingesteld en alles werkt meteen geheel volgens verwachting, ook de mails waren helder

op dit moment niet

Freek Dijkstra

Zeer tevreden, goede service, goed ingemeten en mooi opgehangen

Vriendelijkheid, snelheid en kwaliteit

Marieke

4 vouwgordijnen online besteld, met een dag of 7 al in huis, eenvoudige montage en een prachtig resultaat!!

prachtige vouwgordijnen

Ron van den Bergh

Hebben een Somfy gordijnrail laten leveren en plaatsen. Communicatie zeer vriendelijk, levering en plaatsing zeer deskundig en correct. Ook na aflevering had ik nog een vraag / verzoek. (extra... Hebben een Somfy gordijnrail laten leveren en plaatsen. Communicatie zeer vriendelijk, levering en plaatsing zeer deskundig en correct. Ook na aflevering had ik nog een vraag / verzoek. (extra runners op elektrische rail) Dit is supersnel en gratis opgelost. Door goede uitleg kon ik dit zelf makkelijk oplossen.

Servicegericht, fijne communicatie met Tim

G vdhoek

Professioneel, snel en niet duur. Top ervaring

Brigit

snel en duidelijke reactie en info

Opmeten gordijnen uitbesteed, had misschien niet gehoeven als ik info had dat er 1 tot 1,5 cm speelruimte in zit (hoogte)

Lennert VA

Kort op de bal, professioneel in communicatie en afhandeling, en geven het uiterste voor hun klanten.

Correcte, complete en heldere informatie op de website; snel en transparant bestelproces; snelle levering van bestellingen; hoge kwaliteit van de waren; buitengewoon behulpzame service.

Sneele levering mooi system. Bij vragen word je goed geholpen.
Het resultat is top zeker aan te bevelen.

Johan Wiersma

Enthousiaste vakmensen die goed met je meedenken, zeer positieve ervaring!