Jan Breugelmans

Superservice! Topgordijnen! Goede communicatie ook. Hebben 5 vouwgordijnen besteld en binnen termijn ontvangen. Vrienden van ons hebben bij een lokale winkel gekocht en zijn nog in blijde... Superservice! Topgordijnen! Goede communicatie ook. Hebben 5 vouwgordijnen besteld en binnen termijn ontvangen. Vrienden van ons hebben bij een lokale winkel gekocht en zijn nog in blijde verwachting waar ze bij ons reeds meer dan 3 weken hangen aan de helft van de prijs ;-)

Prijs!
Professionele look website!
Snelheid!
Kwaliteit!

Terugvinden website. Zorg dat je wordt gevonden. Mijn vrouw had jullie site eerst niet gevonden. We zijn toevallig nog bij jullie uitgekomen omdat we nog niet echt tevreden waren van eerder... Terugvinden website. Zorg dat je wordt gevonden. Mijn vrouw had jullie site eerst niet gevonden. We zijn toevallig nog bij jullie uitgekomen omdat we nog niet echt tevreden waren van eerder ontvangen staaltjes van andere leveranciers. Denk aan google add-words!
Mogelijkheid om verschillende gordijnen een naam te geven om zo bij het gordijn te voegen. Bv. Livingraam rechts, keukenraam...
Kort stappenplan om gordijnen te hangen. Evt. Met picto’s op 1 blad.

Jim

Vrijdag 3 vouwgordijnen ontvangen en ze hangen echt heel mooi! super!

vrijdag 3 vouwgordijnen ontvangen en ze hangen echt heel mooi! super!

Alwin

Besteld na de kerst, en vandaag opgehnagen, snelle levering en prachtig gemaakt!

besteld na de kerst, en vandaag opgehnagen, snelle levering en prachtig gemaakt!

serge bultynck

Heel vlotte levering, alles prima zoals beloofd , ook de gratis stalen vlot geleverd....een aanrader !!!!!

Eerlijk en zeker

kb

Mooie kwaliteit en zeer snelle levering!

mooie kwaliteit en zeer snelle levering!

T de Koning

Nog 2 donkerbruine vouwgordijnen voor in de keuken besteld, zijn wederom prachtig!

nog 2 donkerbruine vouwgordijnen voor in de keuken besteld, zijn wederom prachtig!

Marianne

2 vouwgordijnen met verduisterende voering besteld, echt goed donker op de slaapkamer nu!

Albert K

Prachtige transparante vouwgordijnen in de keuken, heel erg mooi gemaakt!!!

prachtige transparante vouwgordijnen in de keuken, heel erg mooi gemaakt!!!

Patricia

Toch een beetje voorzichtig met online bestellen, maar we hebben 3 prachtige vouwgordijnen opgehangen!

toch een beetje voorzichtig met online bestellen, maar we hebben 3 prachtige vouwgordijnen opgehangen!

M. Kelders

Wij hebben 4 vouwgordijnen gekocht en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en uitstraling hiervan!!

Vooraf gratis stalen ontvangen zodat je op je gemak de juiste stof kan kiezen. Snelle levering!