Paul van der Linden

Onlangs vouwgordijnen besteld. Supersnel ontvangen en het ophangen is echt een fluitje van een cent. Ziet er heel mooi uit en straalt echte kwaliteit uit. Kortom echt gewoon heel goed.

Heel goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs
en Supersnelle levering

Frank Kluft

Bestelling was makkelijk te doen. Levering binnen de aangegeven levertijd. Ziet er supernetjes uit!

JM

We hebben de hele woning laten stofferen door blinddesign. Uitermate vriendelijke en snelle service en producten zijn topkwaliteit. Echt een aanrader!

Gezien het feit dat we een grote order plaatsten zocht ik wat hulp en die heb ik uitgebreid gekregen. Zeer professioneel en verstand van zaken. Kwaliteit van de producten is uitstekend. Zowel... Gezien het feit dat we een grote order plaatsten zocht ik wat hulp en die heb ik uitgebreid gekregen. Zeer professioneel en verstand van zaken. Kwaliteit van de producten is uitstekend. Zowel geblindeerd als met enkele stof.
Uitermate klantvriendelijke benadering.

Wat sfeerimpressies op de site plaatsen van de door jullie gemaakte vouwgordijnen!

Marieke

Zeer snelle levertijd en kwalitatief goede vouwgordijnen

Zeer snelle levertijd en kwalitatief goede vouwgordijnen

Tina

Dit weekend 2 vouwgordijnen gemonteerd, ziet er erg netjes uit!

mooie vitrage stof, precies de kleur die wij zochten, en alles netjes gemaakt!

Danique

3 mooie donkergrijze vouwgordijnen besteld, het is prachtig geworden!

snelle levering en goede kwaliteit

Marije

Goede service, handig die stofstalen, overleg mogelijk én snelle levering. ja wij zijn erg gelukkig. ze hangen!

gratis stofstalen, snelle levering

montage beschrijving zou handig zijn! wij klikten ze eerst verkeerd in de beugels, ahum, maar gelukkig kregen we ze er weer uit en konden we t alsnog goed doen.

F v/d Kamp

Vanmiddag 4 vouwgordijnen in een erker opgehangen, ziet er zeer goed uit!

Alle lijnen van de vouwgordijnen lopen mooi door, echt heel mooi gemaakt en snel in huis!

Hans

2 verduisterende vouwgordijnen besteld, mooie luxe uitstraling.

snelle levering en mooi gemaakt!

Annelies

2 mooie verduisterende vouwgordijnen voor op de slaapkamer besteld, snel geleverd en prachtig gemaakt.

prachtige vouwgordijnen tegen een vriendelijke prijs.