Woudstra

Prima service, snelle levering

Mooie qualiteit .

Ga zo door!

M. Kuurstra

Kwaliteit, betaalbaar en super service!

Precies wat we wilden, goede kwaliteit, de maten klopten helemaal, eenvoudige bevestiging en ook nog eens een super snelle levering!

Emily

Snelle levering en erg mooie vouwgordijnen ontvangen. Erg tevreden over.

Snelle levering en erg mooie vouwgordijnen ontvangen. Erg tevreden over.

G de Koning

Prachtige vouwgordijnen, luxe uitstraling, mooie kwaliteit, goede prijs en snelle levering, kortom wij zijn zeer tevreden!!

kwaliteit
prijs
leversnelheid

Irene Geluk

Heel erg tevreden over de correcte service, snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Eigenlijk hierboven al alles vermeld.
Gewoon erg fijn bedrijf. Zeer correct en heel goed prijs - kwaliteit verhouding.

er staat geen telnr op de website. Dit kwam mij in eerste instantie onbetrouwbaar over. Dit werd helemaal goed gemaakt nadat ik per mail een vraag had gesteld en direct werd teruggebeld.

Wilfried Van den Broek

Zeer stipt, snelle levering, prachtige kwaliteit, oprecht klantvriendelijk. Verdere bestellingen volgen nog zeker en vast. Aan te bevelen..

De Jong

Meest klantvriendelijke en service-gerichte bedrijf dat we tijdens drie jaar klussen in huis hebben ontmoet.

Voortreffelijke after sales. Er waren bij ons problemen met de stof, maar dit is door Blinddesign op zeer klantvriendelijke en service-gerichte manier opgelost. Geen moeite was ze teveel om het op... Voortreffelijke after sales. Er waren bij ons problemen met de stof, maar dit is door Blinddesign op zeer klantvriendelijke en service-gerichte manier opgelost. Geen moeite was ze teveel om het op te lossen. Uiteindelijk hebben we twee hele nieuwe vouwgordijnen ontvangen met een andere stof die heel erg leek op onze oorsponkelijke keus.

Misschien op de website aangeven dat bij scheve muren of andere afwijkingen aan je raam of huis, je beter eerst even contact kunt opnemen met de klantenservice.

Barry

Dit weekend de vouwgordijnen opgehangen en ze zijn echt prachtig gemaakt, bedankt!!

prachtige vouwgordijnen!

Voor 2 slaapkamers verduisterende vouwgordijnen besteld. Helaas zaten er in de stof een aantal kleine gaatjes. Met ondersteuning van BlindDesign het probleem gelukkig meteen op kunnen lossen.

Evelien Daniels

3 prachtige transparante blinds besteld. Super makkelijk te bestellen, snelle levering en zeer klantvriendelijk, prijs/kwalitiet erg goed. Gewoon een goed bedrijf. Echt een aanrader!

duidelijke info, makkelijk te bestellen, snelle communicatie, snelle levering, zeer klantvriendelijk.