Utrecht

Persoonlijk, snel, nauwkeurig en betrouwbaar.

Prima!

Ik had me in de maten vergist en dit werd perfect opgepakt en afgehandeld.

L. Rentenaar

Zeer goed!

Zeer goed!

Anouk

Hele mooie vouwgordijnen, goede prijs en snelle service!

Snelle en duidelijke reactie op mijn vragen.
We werden goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en hadden de vouwgordijnen al na 12 dagen in huis.
Ze hangen...
Snelle en duidelijke reactie op mijn vragen.
Ze hangen prachtig! Wij zijn er heel blij mee en dat terwijl ze een stuk betaalbaarder zijn dan bij hema of de bouwmarkt.

290359

Geweldig van begin tot het eind!

Top, vanaf het ontvangen van de kleurenstalen tot de aftersales. Snelle levering, mooie stof, makkelijk ophangsysteem. Alles even goed.

Uitstekende prijs-kwaliteit! TOP!!!

Mooie stoffen, goede & snelle uitleg, netjes genaaid, vriendelijke service, heel eenvoudig te installeren en snelle levering. Het kan niet beter....

Geen!

A. Van Willigenburg

Helemaal top! Vanaf bestelling t/m aflevering. Bijzonder goede kwaliteit stof.

Ik had zelf een inschattingsfout gemaakt bij de kleurbepaling. De klantvriendelijkheid was formidabel.

Klanten uitdrukkelijk adviseren om een kleurstaal te bestellen.

Judith

Ik ben zeer tevreden over Blind Design! Ik wist niet zeker of ik de maten juist in mm had opgevoerd op de website (het was inderdaad niet goed, dit werd intern netjes door Blind Design aangepast en... Ik ben zeer tevreden over Blind Design! Ik wist niet zeker of ik de maten juist in mm had opgevoerd op de website (het was inderdaad niet goed, dit werd intern netjes door Blind Design aangepast en mijn vouwgordijnen hangen nu perfect). De gordijnen worden super snel gemaakt en geleverd. Blind Design is zeker een aanrader.

Snelle levering, klantvriendelijkheid!!

Montagehandleiding en wasinstructies zou misschien nog handig zijn om bij te voegen.

Anne Donkersloot

Goede service, snelle levering van 2 prachtige vouwgordijnen

Snelle levering, goede prijs

Richard van O

Prachtige vouwgordijnen besteld en gisteren opgehangen, het resultaat is super, wij adviseren blinddesign iedereen aan!

mooie kwaliteit