Rianne den Heyer

2 weken geleden een gordijn besteld. Deze werd binnen 1,5 week geleverd!

BlindDesign nam zich de moeite dik twee uur te rijden om ons over hun vouwgordijnen te informeren.
Hij had allerlei stoffen en complete vouwgordijnen bij zich om zijn verhaal te verduidelijken.
Op die manier konden we een weloverwogen keuze maken. Verdere afhandeling was correct en snel, absoluut een aanrader!!!

Linda

Super tevreden met ons vouwgordijn! Mooie afwerking, mooie stof, snelle levering en een goede klantenservice.

Wij zijn bijzonder tevreden over de producten én dienstverlening van Blind Design. Goede telefonische adviezen/hulp en mooie producten. Eenvoudig zelf te monteren. Prijs echt heel goed in verhouding... Wij zijn bijzonder tevreden over de producten én dienstverlening van Blind Design. Goede telefonische adviezen/hulp en mooie producten. Eenvoudig zelf te monteren. Prijs echt heel goed in verhouding tot kwaliteit. Zelf opgemeten met instructies en alles paste perfect.

Wij hadden vouwgordijnen en gordijnen besteld. Ze werden niet tegelijk geleverd omdat er een foutje was gemaakt. De volgende dag bracht de medewerker van Blinddesign de gordijnen zelf aan huis!... Wij hadden vouwgordijnen en gordijnen besteld. Ze werden niet tegelijk geleverd omdat er een foutje was gemaakt. De volgende dag bracht de medewerker van Blinddesign de gordijnen zelf aan huis! Perfecte klantvriendelijkheid!

goedhart

Helemaal toppie!!
Zaterdag besteld,andere week Vrijdag hingen de vouwgordijnen!
Zijn zeer tevreden,prachtig gemaakt,en word keurig in grote doos verstuurd.
Complimenten!!

Ik had gebeld voor staaltjes in het wit,en ik kreeg er geen 5,maar wel 14!!zo konden we heel wat bekijken,super!

Marco

Goed advies en goede kwaliteit

wij hebben 9 vouwgordijnen laten inmeten. De adviesafspraak was zeer duidelijk en compleet en is iedereen aan te raden omdat er veel mogelijkheden zijn. Vandaag alles zelf opgehangen en het ziet er... wij hebben 9 vouwgordijnen laten inmeten. De adviesafspraak was zeer duidelijk en compleet en is iedereen aan te raden omdat er veel mogelijkheden zijn. Vandaag alles zelf opgehangen en het ziet er echt super uit!

Alexandra

Adequaat, snel, zeer klantvriendelijk en deskundig!

Klantvriendelijkheid, kwaliteit van het product en de aftersales

Sietsma

Mooi gordijn besteld, geheel online. Het eerste voldeed niet aan de (eigen)kwaliteitseisen (stof was wat streperig), maar hier werd ik van tevoren proactief van op de hoogte gesteld. Voor time being... Mooi gordijn besteld, geheel online. Het eerste voldeed niet aan de (eigen)kwaliteitseisen (stof was wat streperig), maar hier werd ik van tevoren proactief van op de hoogte gesteld. Voor time being kon ik deze gebruiken. Vervolgens kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Communicatie hierover was netjes, volledig en soepel. Mooi voorbeeld van hoe je met klanten om kunt gaan, topbedrijf!

Communicatie, klantvriendelijk, service gericht

J.E. (Belgie)

Snel, efficient, betrouwbaar, met een prachtig resultaat!

Zeer goede service!
Zeer goed afgewerkte gordijnen!

Burgers

3 mooie vouwgordijnen met voering ontvangen!

mooie nette afwerking
snel geleverd, was binnen na 7 dagen!