Jur van Hamersveld

Wat zeer positief opvalt bij BlindDesign is de telefonische klantvriendelijkheid en het deskundige advies.

Marcel Boersma

Vorige week gordijnen besteld bij BlindDesign. Snel geleverd en goed verpakt. 1 probleem maar dat is keurig opgelost. Kortom top!

Klantenservice

G.j. de Zeeuw

Geweldig. Snel en vakkundig. Klein foutje binnen 1 dag hersteld. Werkelijk klasse.

Snel antwoord op vragen. Afspraken worden stipt nagekomen. Verkeerd geleverde embrasses ( kleur niet goed ) werden de volgende reeds opnieuw geleverd. Een e-mail was genoeg.

M. Dijkhuis

Snelle levering, zonder problemen naar mijn Duitse adres. Mooie stoffen, kwalitatief goed systeem.
Afhandeling van klein probleem snel en goed afgehandeld. Persoonlijke benadering erg prettig.

De knoopjes in de touwtjes waren niet goed doorgetrokken tot ze vast zaten in de houders. Daardoor had de ketting geen houvast. Euvel zelf verholpen.

Ruben Verdoren

We zochten één vouwgordijn voor een groot raam (3.20 m breed) en blinddesign was de enige die ons kon helpen. Een week na de bestelling was het gordijn binnen, het ophangsysteem werkt uitstekend en... We zochten één vouwgordijn voor een groot raam (3.20 m breed) en blinddesign was de enige die ons kon helpen. Een week na de bestelling was het gordijn binnen, het ophangsysteem werkt uitstekend en het gordijn hangt er prachtig bij. Aanrader!

Snel, goede service, goede kwaliteit

Jeroen

Totaal 5 elektrisch bediende vouwgordijnen en 1 elektrisch bediend gordijn besteld. Mooie materialen, grote kennis van zaken en servicegericht, ook na aankoop.

Snelle reactietijden;
Prima afhandeling van enkele restpunten;
Top kwaliteit in stoffen en 'hardware'.

Marieke

Wij hebben 4 elektrische vouwgordijnen op een afstandsbediening besteld. Goede uitleg over de mogelijkheden en de kwaliteit is super, mooie stof, prachtig gemaakt en zeer stil in gebruik. De... Wij hebben 4 elektrische vouwgordijnen op een afstandsbediening besteld. Goede uitleg over de mogelijkheden en de kwaliteit is super, mooie stof, prachtig gemaakt en zeer stil in gebruik. De vouwgordijnen kunnen met 1 druk op de knop tegelijk bediend worden, erg handig. Al met al zijn wij zeer tevreden!!

Veel kennis en op alle vragen een antwoord.

Ga zo door!

Vorig jaar hebben we blinds en gordijnen besteld. We zijn zeer tevreden met de gordijnen! De kleur is mooi en de kwaliteit is goed. Dit jaar ging er helaas 1 eindringetje kapot. Gemaild hierover en... Vorig jaar hebben we blinds en gordijnen besteld. We zijn zeer tevreden met de gordijnen! De kleur is mooi en de kwaliteit is goed. Dit jaar ging er helaas 1 eindringetje kapot. Gemaild hierover en direct 1 + 4 reserveringetjes toegestuurd gekrengen. Goede service!

Manon

Vandaag onze vouwgordijnen opgehangen en zeer tevreden! Mooie stof, mooi ophaalsysteem en goede service. Telefonisch goede voorlichting gehad, daar konden we wat mee!

Bart Bartels

Inmiddels reeds 7 vouwgordijnen afgenomen en we zijn zeer tevreden over de kwaliteit, prijs/waarde verhouding. We hadden een kleine storing in het trekkoord. Werd bijzonder snel en ter plaatse de... Inmiddels reeds 7 vouwgordijnen afgenomen en we zijn zeer tevreden over de kwaliteit, prijs/waarde verhouding. We hadden een kleine storing in het trekkoord. Werd bijzonder snel en ter plaatse de volgende dag opgelost. Kortom uitstekende service. Nogmaals een zeer prettige ervaring!

Goede prijs/waarde verhouding. Uitstekende service en after sales

Moest even omschakelen met meten centimeters die via de bestelling in mm moesten worden weergegeven. Vroeg me toen af: heb ik het wel goed gedaan. Advies een korte toelichting zou helpen