M Kooijman

Ik heb BlindDesign gevonden via internet en ben afgegaan op de beoordelingen van klanten. Ik ben daar absoluut niet in teleurgesteld. De verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt.

BlindDesign heeft ons uitstekend geholpen om een oplossing voor raambekleding te vinden voor een ingewikkelde raamconstructie. De geleverde vouwgordijnen zijn van perfecte kwaliteit. Zowel de... BlindDesign heeft ons uitstekend geholpen om een oplossing voor raambekleding te vinden voor een ingewikkelde raamconstructie. De geleverde vouwgordijnen zijn van perfecte kwaliteit. Zowel de (opmeet) service voor de verkoop als de after sales vond ik uitstekend . Waren alle partijen die betrokken waren bij de verbouwing van ons huis maar zo servicegericht!

Super schriftelijk contact nadat er iets misging met de betaling. De vouwgordijnen waren binnen een week geleverd en zijn werkelijk prachtig afgewerkt. Gemakkelijk te monteren en ze maken onze... Super schriftelijk contact nadat er iets misging met de betaling. De vouwgordijnen waren binnen een week geleverd en zijn werkelijk prachtig afgewerkt. Gemakkelijk te monteren en ze maken onze keuken enorm 'af'! We gaan ook voor de rest van de ramen gebruik maken van dit bedrijf. Het scheelt bijna de helft in prijs van een lokaal gordijnencentum . Al met al een zeer goede ervaring.

communicatie is direkt en goed.

Great product and very good customer service.

A short delay with the delivery but I now have 2 beautiful blinds! A problem with the chains being too short (apparently due to EU legislation) was addressed immediately. Very happy with the... A short delay with the delivery but I now have 2 beautiful blinds! A problem with the chains being too short (apparently due to EU legislation) was addressed immediately. Very happy with the product. Highly recommend.

Request height of windows from ground to ensure right length of chain is supplied.

JM

Goede hulp gehad bij het inmeten. Het bestelproces verloopt vlot met een hoge reactiesnelheid van BlindDesign.

De aftersales is werkelijk subliem! Koop dus gerust met vertrouwen.

Geweldige hulp bij het inmeten, meedenken over mogelijkheden en aftersales is werkelijk subliem.

Zeer professionele benadering met verstand van zaken, meedenkend met de klant door goed te luisteren naar de wensen.
Prachtige stoffen,keuze genoeg, alles mooi afgewerkt .
Plaatsing...
Prachtige stoffen,keuze genoeg, alles mooi afgewerkt .
Plaatsing door het bedrijf verliep keurig .
Alles liep soepel en snel vanaf het eerste klantvriendelijke telefonische orientatiegesprek tot aan het plaatsen van alle gordijnen . Echt zeer tevreden.

Verbazend dat ALLES werkelijk soepel liep bij dit bedrijf,daar zouden veel bedrijven nog van kunnen leren.
Waargemaakt wat ze beloofden !

Nee, hier weten ze gewoon hoe ze een klant blij kunnen maken .

Christel Dewitte

Klantvriendelijk, goede service, top kwaliteit

Zeer mooie kwaliteit, mooie afwerking, ze zijn prachtig. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling.

Supersnelle levering, mooie kwaliteit vouwgordijnen, makkelijk te monteren. Uitstekend!

Mooie vouwgordijnen, goede kwaliteit, makkelijk te monteren. Supersnelle levering. Op paaszaterdag besteld, de vrijdag daarop geleverd. Prima!

Marieke

Snelle levering, makkelijk te bestellen, duidelijke website en prachtige vouwgordijnen opgehangen

top kwaliteit voor een mooie prijs

Esra Sen

Goede prijs en prettige persoonlijke benadering, aantal problemen gehad maar uiteindelijk goed uitgekomen, after sales is dus goed en men denkt mee om oplossing te vinden, goed gevoel aan... Goede prijs en prettige persoonlijke benadering, aantal problemen gehad maar uiteindelijk goed uitgekomen, after sales is dus goed en men denkt mee om oplossing te vinden, goed gevoel aan overgehouden.

Klantvriendelijkheid, aftersales, persoonlijke benadering, altijd goed bereikbaar en bereid om mee te denken... Niet zomaar een webwinkel.

Vooraf goed informeren over bobbels in vouwgordijnen.

Henrieke Eenkhoorn

Zeer tevreden over de levering van de bestelling.
Ook het ben ik erg tevreden over het voortraject.
Zeer tevreden over de levering van de bestelling.
Ook het ben ik erg tevreden over het voortraject.
Ik heb zeker 3x nieuwe proefstaaltjes per post ontvangen en mocht daar rustig en vrijblijvend over na denken.

Er was iets mis gegaan met de kleur van de gordijnen maar ook dat werd vakkundig en snel opgelost!!

Ik ben erg blij met mijn vouwgordijnen.
Mooie kwaliteit en het hangt ook strak en mooi!!