Nadia S.

Wij hadden eerst de stalen besteld en dan zelf opgemeten en vouwgordijnen voor de woonkamer besteld, de bestelling, contact, aflevering en de zelfplaatsing gingen zeer vlot. Mooi afgewerkt en strak.... Wij hadden eerst de stalen besteld en dan zelf opgemeten en vouwgordijnen voor de woonkamer besteld, de bestelling, contact, aflevering en de zelfplaatsing gingen zeer vlot. Mooi afgewerkt en strak. We zijn zo blij dat we voor onze andere ruimtes ook gaan bestellen. Good job!

Reactiesnelheid en gedienstigheid.

Even laten weten dat betaling goed is ontvangen bij overschrijving.

Lammechien

Sterk in klantvriendelijkheid en service! Prachtige materialen en producten.

Timo kwam langs en heeft advies gegeven over de keuze van gordijn en stoffen. Extra stofstalen zijn kosteloos opgestuurd waardoor wij de juiste keuze konden maken. De bestelling kwam niet op de... Timo kwam langs en heeft advies gegeven over de keuze van gordijn en stoffen. Extra stofstalen zijn kosteloos opgestuurd waardoor wij de juiste keuze konden maken. De bestelling kwam niet op de afgesproken dag, daarover werden wij direct gemaild zodra het bekend was. We kregen de gordijnen netjes op de daarna afgesproken tijd.
De touwtjes bij een van de vouwgordijnen lieten los. Na mijn mailtje over hoe ik dit op kon lossen werd ik binnen 5 minuten gebeld! Direct opgelost! Ontzettend attent!
De vouwgordijnen zijn ontzettend netjes afgewerkt!

Persoonlijk vind ik dat gordijnen boven de twee meter niet per sé met dubbele plooi hoeven. Ons gordijn hangt hierdoor minder mooi, zeker omdat we het vaak open hebben hangen. Door de extra stof... Persoonlijk vind ik dat gordijnen boven de twee meter niet per sé met dubbele plooi hoeven. Ons gordijn hangt hierdoor minder mooi, zeker omdat we het vaak open hebben hangen. Door de extra stof hangt het gordijn nu heel breed. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening.

Kasteel Sterkenburg

Prima ervaring. Kom zonder meer terug indien wij weer wat nodig hebben.

N. Harmsen

De stoffen die ik graag wilde hebben en die niet online stonden, konden ook geleverd worden. Alle gordijnen laten opmeten en ze hangen perfect. Ook de snelle levering was heel fijn.
Prima service en zeer klantvriendelijk!

Familie Jas

Super ervaring! Hele snelle levering van mooie kwaliteitsgordijnen. Prijs kwaliteit absoluut op orde. Klantenservice uitstekend! Heel tevreden over de mooie gordijnen, aan te bevelen.

Super snelle levering van mooie kwaliteitsgordijnen.

Inmeet instructie kan iets helderder.

Vouwgordijn van mooie kwaliteit tegen uitstekende service .

Marcel Vlieger

Bij aankomst bleek het gordijn beschadigd tijdens transport. Netjes opgelost door Blinddesign. Chapeau!

Goede garantie en hulp bij problemen

Illse

Goede telefonische hulp gehad en een snelle levering en zeer mooie vouwgordijnen ontvangen.

Vriendelijk en behulpzaam

Meerdere vouwgordijnen besteld, na eerst gratis proefstof te hebben gekregen, het is zeer goed bevallen, snel en correct alles volgens opdracht. Een aanrader

Snel

DHL track en trace link in email

Reactie BlindDesign.nl:

De DHL track en trace link is inmiddels gemaakt, deze wordt nu automatisch meegezonden als de bestelling verstuurd is.

Claudia van Eck

Een uitstekende prijs - kwaliteit verhouding. Met name het ophangen zelf verliep fantastisch. Vooral omdat er het één en ander aangepast moest worden aan de gordijn rails, wat probleemloos zonder... Een uitstekende prijs - kwaliteit verhouding. Met name het ophangen zelf verliep fantastisch. Vooral omdat er het één en ander aangepast moest worden aan de gordijn rails, wat probleemloos zonder extra kosten verliep. Het zijn schitterende gordijnen waar we veel reacties op krijgen. Wij bevelen Blind Design graag van harte aan!

Prijs - kwaliteit en service