VtB

Prachtig kaartje naar eigen smaak kunnen ontwerpen. Tijdens het ontwerpen gebeurde het soms dat er te veel werd ingezoomd en kreeg ik de pagina niet meer uitgezoomd. Daarom een goed op het ontwerp... Prachtig kaartje naar eigen smaak kunnen ontwerpen. Tijdens het ontwerpen gebeurde het soms dat er te veel werd ingezoomd en kreeg ik de pagina niet meer uitgezoomd. Daarom een goed op het ontwerp programma ipv een uitstekend. Bedankt voor het mooi kaartje!

Zie bovenstaand

K

Ruime mogelijkheden, makkelijk om eigen ontwerp te maken of kleuren aan te passen.

Ga zo door!

Snel en goed!

Tessa

Snelle service

Richard

Alles supersnel geregeld en bezorgd

Elly

Mijn kaartje, een niet alledaags ontwerp, was niet gedrukt zoals gewenst. Na twee pogingen ging het goed, en dit werd kosteloos en razendsnel opgelost door Blijkaartje!

Claudia

Mooi kaartje

Jammer dat jullie boven de ï geen 2 stipjes hebben gedaan

Reactie Blijkaartje:

Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat er iets ontbreekt! Hierover kun je contact met ons opnemen 'info@blijkaartje.nl' zodat we met je mee kunnen kijken. Fijn dat we op andere punten goed bij je... Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat er iets ontbreekt! Hierover kun je contact met ons opnemen 'info@blijkaartje.nl' zodat we met je mee kunnen kijken. Fijn dat we op andere punten goed bij je scoren.

Lieke

Goede ervaringen, proefdruk was al snel aanwezig. Mooie kaartje met verschillende kleuren