Nienke

Snelle reacties op vragen, hulp bij aanpassingen. Super fijn!

Nee

Lia

Goed. Hebben een mooie huwelijk uitnodiging kunnen maken.

Nee.

Renske

Snelle en vriendelijke klantenservice, mooi kaartje, snelle levering.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Indien mogelijk de kosten per kaart/papiersoort weergeven in een stap voorafgaand aan het winkelmandje.

Angela

Keuze uit veel papiersoorten /enveloppen ,snelle levering .Vond het ontwerpprogramma beperkt ,lastig te doen op mijn telefoon,het is uiteindelijk gelukt en resultaat is prachtig geworden . Maar... Keuze uit veel papiersoorten /enveloppen ,snelle levering .Vond het ontwerpprogramma beperkt ,lastig te doen op mijn telefoon,het is uiteindelijk gelukt en resultaat is prachtig geworden . Maar vond het qua tijd te langzaam gaan.

Beter ontwerpprogramma!

hanneke

Nee

Ingrid

Fijn dat je een proefdruk kunt ontvangen, waarbij dan ook alle kleuren en papiersoorten zitten. leuk pakket.

Mariska

Prachtige ontwerpen en hele snelle levering

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Jullie zijn duurder dan andere aanbieders. Ik heb het ervoor over omdat ik het ontwerp heel mooi vind en de prijs kwaliteit verhouding nog net in balans. Maar het verschil met andere aanbieders... Jullie zijn duurder dan andere aanbieders. Ik heb het ervoor over omdat ik het ontwerp heel mooi vind en de prijs kwaliteit verhouding nog net in balans. Maar het verschil met andere aanbieders (zoals WIJ geboortekaartjes of kaartje2go) had voor mij niet groter moeten zijn, anders haak ik als (toekomstige) klant af

Samara

Na een foutje in de bestelling kon dat 2 uur na de bestelling al niet meer geannuleerd worden. Zeer jammer en slechte klantenservice. Zou hier dan ook niet weer bestellen.

Betere klantenservice

Reactie Blijkaartje:

Dank voor je feedback. Voor een snelle levering van de kaartjes is het gewenst dat bestellingen vrijwel direct in productie gaan. Helaas heeft dit als nadeel dat je geen aanpassingen meer kunt doen... Dank voor je feedback. Voor een snelle levering van de kaartjes is het gewenst dat bestellingen vrijwel direct in productie gaan. Helaas heeft dit als nadeel dat je geen aanpassingen meer kunt doen nadat je je bestelling definitief hebt geplaatst gezien dit een geautomatiseerd proces is.

Larissa

Goede klantenservice en mooi eindresultaat!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Alle geboortekaartjes (ook elders) zijn vrij duur. Mag allemaal wat betaalbaarder naar mijn mening.

Marlies

Positief

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Als je verschillende lettertypes uitprobeert, springt het telkens weer naar het begin, waardoor je telkens weer moet scrollen naar beneden