Marjan

Gemak, snelheid

Nee

Nelise

Nathalie

Snelle levering, mooie kwaliteit kaartjes. Heel blij mee!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Wellicht alleen dat het fijn zou zijn als je bepaalde ontwerpen kan kopiëren naar een leeg kaartje. Wij wilde een jongens en meisjes versie maken van 1 bepaald kaartje (dat we zelf hadden aangepast)... Wellicht alleen dat het fijn zou zijn als je bepaalde ontwerpen kan kopiëren naar een leeg kaartje. Wij wilde een jongens en meisjes versie maken van 1 bepaald kaartje (dat we zelf hadden aangepast) en moesten voor de 2e versie alles opnieuw in het kaartje zetten. Dan had kopiëren, plakken heel fijn geweest.

D

Prima!

Roy

Super

Ga zo door

Susanne

Fijn programma om mee te werken. Proefdrukken zijn wel wat prijzig. Wij hadden meerdere opties in kaartjes ivm jongen of meisje en ook nog eens een 2e proefdruk opgevraagd vanwege aanpassingen. Een... Fijn programma om mee te werken. Proefdrukken zijn wel wat prijzig. Wij hadden meerdere opties in kaartjes ivm jongen of meisje en ook nog eens een 2e proefdruk opgevraagd vanwege aanpassingen. Een bepaalde tegemoetkoming bij bestelling had leuk geweest ;) . Wat wij jammer vonden was de levertijd.. (er viel ook nog een weekend in). We hadden bijvoorbeeld geen mogelijkheid tot spoedlevering wat we graag hadden willen doen en ook voor hadden willen betalen. Wij begrijpen dat er een druktijd aan zit maar moesten nu best lang wachten tot we het konden versturen.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Mogelijke verrekening van proefdruk bij plaatsen bestelling.

Nienke

Snelle reacties op vragen, hulp bij aanpassingen. Super fijn!

Nee

Lia

Goed. Hebben een mooie huwelijk uitnodiging kunnen maken.

Nee.

Renske

Snelle en vriendelijke klantenservice, mooi kaartje, snelle levering.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Indien mogelijk de kosten per kaart/papiersoort weergeven in een stap voorafgaand aan het winkelmandje.

Angela

Keuze uit veel papiersoorten /enveloppen ,snelle levering .Vond het ontwerpprogramma beperkt ,lastig te doen op mijn telefoon,het is uiteindelijk gelukt en resultaat is prachtig geworden . Maar... Keuze uit veel papiersoorten /enveloppen ,snelle levering .Vond het ontwerpprogramma beperkt ,lastig te doen op mijn telefoon,het is uiteindelijk gelukt en resultaat is prachtig geworden . Maar vond het qua tijd te langzaam gaan.

Beter ontwerpprogramma!