Leo

We hebben 2 x gebeld eerste keer uitleg gekregen waar we het moesten vinden voor zelf te ontwerpen was niet helemaal gelukt na een hele tijd zelf te proberen hebben we terug gebeld met wat we er nog... We hebben 2 x gebeld eerste keer uitleg gekregen waar we het moesten vinden voor zelf te ontwerpen was niet helemaal gelukt na een hele tijd zelf te proberen hebben we terug gebeld met wat we er nog bij op wilde waar wij dan uren hebben aan gezeten was op 2 minuten opgelost zijn heel tevreden en snelle levering doe zo voort

Neen niet direct

Yara

Blij met ons geboortekaartje! Ze reageren snel en vriendelijk op de mail en denken mee. Levering was snel

Nee :)

Dorien

Goede snelle levering. Heel veel keuze en alles is aan te passen naar eigen wens.

Ga zo door!

Evert-Jan

Alles werd super snel geleverd.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Eventueel dat je meerdere kaarten op meerdere adressen kan laten bezorgen.
Het was fijn geweest als er bv. 4 kaarten bij mijn dochter bezorgd hadden kunnen worden en de rest (46) bij mij. ;-)

Nicoline

Heel goed geholpen met het ontwerpen van mijn kaartje. Alle tijd gegeven die ik nodig had!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ga zo door in alles digitaal is het soms heeeel fijn om iemand te spreken die de tijd neemt om stap voor stap en meteen problemen op lossen bij het maken van wat ik als klant voor ogen heb.

Tamara

Fijne ervaring, super attent en behulpzaam

Nee geen tip

Stefan

Makkelijk om zelf een kaartje samen te stellen met vele opties.!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Misschien een idee om meerdere dingen te kunnen bestellen met betrekking tot het kaartje zoals vlaggen en dat soort dingen verder top.!!!

Lisanne

Snelle en persoonlijke service

Corina

Mooie kaartjes van deze tijd. Veel mogelijkheden

Pia

Keuze uit veel mooie kaartjes. Wij zijn erg blij met ons kaartje en de uitgebreide proefzending.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Op een aantal kaartjes was de inkt wat slordig gedrukt waardoor er wat vlekjes op een aantal kaartjes zaten. Geen tip om dit te voorkomen, maar wilde wel laten weten dat dit was gebeurd.