Tim

Fijne en snelle klantenservice, niet alles kan of lukte mij in het ontwerp programma, in de avond een mail gestuurd en de volgende ochtend stond het voor me klaar in mijn account!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Mooiere verpakking voor het product zou niet misstaan.

Heidi

Dat je genoeg keuzes hebt en je eigen ontwerp zoals jij dat graag hebt ik ben super blij met de kaartjes echt top.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

De teksten was soms moeilijk om aan te grijpen verder wijst zich alles vanzelf.

Marianne

De bel optie voor hulp en advies.

Kortingscode ontbrak haha

Jurriën van Beek

Super voor herhaling vatbaar.

Zo doorgaan

Maarten

Zeer goede service en levering. Absolute aanrader!

Nee

Monique

Tamara

Goed! Je hebt veel opties in de ontwerpomgeving, om je kaartje helemaal te maken zoals jij voor ogen hebt. Ook konden de kaarten snel geleverd worden. De kaarten zijn prachtig geworden! De kwaliteit... Goed! Je hebt veel opties in de ontwerpomgeving, om je kaartje helemaal te maken zoals jij voor ogen hebt. Ook konden de kaarten snel geleverd worden. De kaarten zijn prachtig geworden! De kwaliteit is super.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Misschien nog iets meer bruiloft symbooltjes in de ontwerp omgeving. Maar verder, super hoor!

Kim

Ontzettend veel ontwerpmogelijkheden en heel vlot en fijn contact met de ontwerpers via mail of telefoon. Ik kan niet wachten tot het kaartje binnen is!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

De verzendkosten vind ik prijzig bij een proefdruk.

Rona

Meedenken en helpen met kaartje aanpassen naar onze wensen. Snelle reactie

Geen tip, ga zo door

Alinda

Het kaartje ziet er prachtig uit, het wordt snel geleverd en door de verschillende papier samples kun je hier een goede keus in maken. We hebben het kaartje door jullie laten controleren en er... Het kaartje ziet er prachtig uit, het wordt snel geleverd en door de verschillende papier samples kun je hier een goede keus in maken. We hebben het kaartje door jullie laten controleren en er kwamen hele goede tips. Het kaartje werd hierdoor nog mooier.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

De uitlijning op de voorkant was lastig omdat de naam met een hoofdletter begint. Maar dit lijkt me toch wel vrij gebruikelijk. Jullie hebben het nu handmatig gedaan.