Teunita

Snelle service en netjes geholpen als er iets aangepast moest worden

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ja, na het bestellen van de kaarten kreeg ik ze saai alleen in een papier gewikkeld. Mijn vorige ervaring was een leuke kaart en iets meer aandacht verpakt.

Kim

Ontwerpen ging makkelijk.

Carine

Topservice

Niks speciaals

E

Snelle levering!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ontwerpen op een tablet lukt niet, misschien dat dit nog een mogelijkheid ter verbetering is

Linda

Voor de geboorte van ons 3e kindje wederom een kaartje besteld bij blijkaartje. Opnieuw zijn wij erg goed geholpen, kregen wij snelle reacties. Alle mogelijkheden konden besproken worden en nog... Voor de geboorte van ons 3e kindje wederom een kaartje besteld bij blijkaartje. Opnieuw zijn wij erg goed geholpen, kregen wij snelle reacties. Alle mogelijkheden konden besproken worden en nog belangrijker, gerealiseerd. Zo heb ik het kaartje helemaal naar wens kunnen ontwerpen.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ik heb geen tip, we zijn erg goed geholpen.

Kim

Super tevreden ook over de helpdesk

Ga zo door

Leo

We hebben 2 x gebeld eerste keer uitleg gekregen waar we het moesten vinden voor zelf te ontwerpen was niet helemaal gelukt na een hele tijd zelf te proberen hebben we terug gebeld met wat we er nog... We hebben 2 x gebeld eerste keer uitleg gekregen waar we het moesten vinden voor zelf te ontwerpen was niet helemaal gelukt na een hele tijd zelf te proberen hebben we terug gebeld met wat we er nog bij op wilde waar wij dan uren hebben aan gezeten was op 2 minuten opgelost zijn heel tevreden en snelle levering doe zo voort

Neen niet direct

Yara

Blij met ons geboortekaartje! Ze reageren snel en vriendelijk op de mail en denken mee. Levering was snel

Nee :)

Dorien

Goede snelle levering. Heel veel keuze en alles is aan te passen naar eigen wens.

Ga zo door!

Evert-Jan

Alles werd super snel geleverd.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Eventueel dat je meerdere kaarten op meerdere adressen kan laten bezorgen.
Het was fijn geweest als er bv. 4 kaarten bij mijn dochter bezorgd hadden kunnen worden en de rest (46) bij mij. ;-)